Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Van de leds niet.
    Xenon wel, lampjes eruit en.originele erin. Ballasten laten zitten.
    1Omin werk.

Comment

• F**k de bekleding van mijn wielkasten is gisteren losgekomen en had zich over mijn banden geplooid, met het nodige gekraak en gesleep tot gevolg.
      Ik heb ze alletwee maar gedemonteerd en zo verder gereden. Ik hoop maar dat er niet meer schade is.

Comment

• Bij mij zit er sinds gisteren water in de achterdeur. Iemand dat al gehad en hoe komt dat erin?

Comment

• Gaatjes onderin de deur verstropt? Daar zit zo een rubber dopke in mee stukske dat open gaat om het water eruit te laten. Peuter die ne keer terug los.
          DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk Berichten
            Gaatjes onderin de deur verstropt? Daar zit zo een rubber dopke in mee stukske dat open gaat om het water eruit te laten. Peuter die ne keer terug los.
            Vandaag zie ik toch een ijspegel langs de onderkant vd deur hangen. Het loopt er wel uit, maar blijkbaar wat trager.

Comment

• Ik heb al gezocht op DVD 800 maar ik heb het probleem nog niet direct terug gevonden.

Bij mijn ouders werkt de DVD800 niet meer. Het scherm blijft zwart en alle knoppen reageren niet.
              Ze zijn er al mee naar de garage geweest, ze hebben al de zekeringen vervangen + een andere scherm geplaatst.
              Hierdoor werkt het tijdelijk weer, maar na een tijd is het altijd weer kapot.

Ik heb al gelezen op het internet dat er uittrekken van zekering 4&5 het probleem tijdelijk weer oplost, maar dat kan toch niet de bedoeling zijn.
              Zeker niet handig als je net aan rijden bent.

Heeft er iemand hetzelfde probleem?

Comment

• Ik heb daarvoor een nieuwe gekregen.
                Deze was van een ander merk.

Sent from here
                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Bij mijn ouders stellen ze voor om hem terug te sturen naar de Opel, maar ze moesten er wel voor betalen.
                  En dat zien ze niet zitten, aangezien ze sporadisch hun gps gebruiken.

Comment

• Deze morgen platte band toen ik thuis wou vertrekken naar het werk.

Men ouders touring en shit laten bellen, ik kan hem sffs terug gaan ophalen. (ik weet eigenlijk niet of ze beter opel assistance hadden gebeld)

De garage belde mij persoonlijk (ipv men ouders die het hadden geregeld om hem naar de garage te brengen en contact hadden met de garage) doodleuk op dat het dik in de € 40 zou kosten.

Het is niet veel geld, maar ik vind het wel belachelijk dat ik zoiets moet betalen. Ligt dat aan mij?

Ik veronderstel dat het normaal is dat deze kost voor mij is, maar zou zoiets niet beter onder opel assistance of onder omnium vallen? Ik vind namelijk dat ik daar jaarlijks méér dan genoeg voor betaal
                    That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                    28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                    28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Opel Astra J

Platte band in je omnium... En je benzinetank vullen ook ?

Als er een Assistance in voorzien is, dan zal men het takelen ten laste nemen. De herstelling zal voor jou zijn. 45 euro lijkt aan de dure kant.
                      Een herstelling met een tap zou iets van een 10 euro mogen kosten. Een herstelling volgens de regels van de kunst (band van de velg) kostte me de laatste keer 22 euro
                      Last edited by A160; 29/12/2014, 18:44.
                      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                        Platte band in je omnium... En je benzinetank vullen ook ?

Als er een Assistance in voorzien is, dan zal men het takelen ten laste nemen. De herstelling zal voor jou zijn. 45 euro lijkt aan de dure kant.
                        Een herstelling met een tap zou iets van een 10 euro mogen kosten. Een herstelling volgens de regels van de kunst (band van de velg) kostte me de laatste keer 22 euro
                        Ik was de franchise ook vergeten
                        That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                        28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                        28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
                          Deze morgen platte band toen ik thuis wou vertrekken naar het werk.

Men ouders touring en shit laten bellen, ik kan hem sffs terug gaan ophalen. (ik weet eigenlijk niet of ze beter opel assistance hadden gebeld)

De garage belde mij persoonlijk (ipv men ouders die het hadden geregeld om hem naar de garage te brengen en contact hadden met de garage) doodleuk op dat het dik in de € 40 zou kosten.

Het is niet veel geld, maar ik vind het wel belachelijk dat ik zoiets moet betalen. Ligt dat aan mij?

Ik veronderstel dat het normaal is dat deze kost voor mij is, maar zou zoiets niet beter onder opel assistance of onder omnium vallen? Ik vind namelijk dat ik daar jaarlijks méér dan genoeg voor betaal
                          Zo'n dingen komen dan ook voor als je weinig tijd hebt.
                          Als je aangesloten bent bij touring moet je de takelkosten niet betalen dacht ik. Hoe het bij opel assistance zit weet ik niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kvs Bekijk Berichten
                            Bij mijn ouders stellen ze voor om hem terug te sturen naar de Opel, maar ze moesten er wel voor betalen.
                            En dat zien ze niet zitten, aangezien ze sporadisch hun gps gebruiken.
                            Daar is zelf een buitendienst oplossing voor wat wil zeggen dat het een gekend probleem is en onder garantie werd vervangen.
                            Ze zijn tot 3 x van leverancier verandert op 2 jaar, dat wil ook al iets zeggen.

Sent from here
                            den borre

Int3x0r

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                              Daar is zelf een buitendienst oplossing voor wat wil zeggen dat het een gekend probleem is en onder garantie werd vervangen.
                              Ze zijn tot 3 x van leverancier verandert op 2 jaar, dat wil ook al iets zeggen.

Sent from here
                              Bij mijn ouders zijn ze niet van plan om dit onder garantie te vervangen.
                              Ze hebben volgens mij nog een van de eerste versie.

Comment

Gewoon Wet op de verborgen gebreken inroepen indien de wagen > 2 jaar oud is.
                                BMW 420dA : >>>

Comment

Vertel aan uw garagist wat je hier al te weten bent gekomen en hij zal misschien al wat meer zijn best doen.
                                  De eerste modellen waren van Blaupunkt en die zijn dan vervangen door Bosch modellen.
                                  den borre

Int3x0r

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                                    Vertel aan uw garagist wat je hier al te weten bent gekomen en hij zal misschien al wat meer zijn best doen.
                                    De eerste modellen waren van Blaupunkt en die zijn dan vervangen door Bosch modellen.
                                    Kan ik ergens uit afleiden als dit nog een Blaupunkt is?

Comment

Kan ik ergens uit afleiden als dit nog een Blaupunkt is?
                                      Misschien in het verborgen menu.
                                      Ik weet niet meer hoe je daar in geraakt, het was iets met 2 knoppen tegelijk een aantal sec induwen.
                                      Staat ergens beschreven in het Insignia topic.
                                      Het staat er op de achterkant op maar dan moet je hem er uit halen.
                                      den borre

Int3x0r

Comment

• Iemand trouwens al een achterpoortje gevonden om de navi 800 up te daten? Heb mijn gps nu niet elke dag nodig dus ik wil er geen €180 aan uitgeven (misschien zit daar nog wat personeelskorting op ) maar als ik 'm op een goedkope manier kan updaten zou ik het wel doen
                                        Of een forummer met de recente software die mij dit op de hdd van de wagen laat zetten voor een prijsje?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk Berichten
                                          Iemand trouwens al een achterpoortje gevonden om de navi 800 up te daten? Heb mijn gps nu niet elke dag nodig dus ik wil er geen €180 aan uitgeven (misschien zit daar nog wat personeelskorting op ) maar als ik 'm op een goedkope manier kan updaten zou ik het wel doen
                                          Of een forummer met de recente software die mij dit op de hdd van de wagen laat zetten voor een prijsje?
                                          Neem de dvd uit uw baas zijn bureau.
                                          den borre

Int3x0r

Comment

Working...
                                          X