Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
    Wanneer komt de nieuwe Astra eraan?
    Ze maken nu overal reclame voor de ultimate edition, meestal is dat toch net voor het einde model,... voor de Corsa was dit onlangs ook nog.
    Krijgt ge trouwens serieuze pakketten op!
    That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
    28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
    28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
      Doet de mijne ook, zelfs na 10meter rijden.
      Garage zegt dat dit normaal is...
      Mijn E81 deed dat ook na 2 min. Volgens BMW deed die dat ook enkel als hij warm was. Allemaal dikke zever.

Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
      Inderdaad, eens eentje samengesteld, véél waar voor uw geld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
        Hmhm maar daarvoor ging je toch niet? Heb je niet aangedrongen?

Misschien een andere garage eens overwegen.
        Ik ging voor al die opmerkingen dus nee, daar ging ik inderdaad niet voor.
        Maar kem nen serieuze klacht e-mail gestuurd en "ze vond het spijtig en ging de klacht voorleggen".
        Wordt vervolgd dus!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Superplastik Bekijk Berichten
          Ik ging voor al die opmerkingen dus nee, daar ging ik inderdaad niet voor.
          Maar kem nen serieuze klacht e-mail gestuurd en "ze vond het spijtig en ging de klacht voorleggen".
          Wordt vervolgd dus!
          Bij mij in de garage willen ze graag uw commentaar horen, positief maar nog meer negatief! Vind ik wel goed aan hun. Zal dus ook wel bij de jouwe niet in de prullenmand vliegen
          That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

Comment

Bij mij in de garage willen ze graag uw commentaar horen, positief maar nog meer negatief! Vind ik wel goed aan hun. Zal dus ook wel bij de jouwe niet in de prullenmand vliegen
            Tis te hopen want anders zagk hun oren van unne kop

Comment

Euhm die serieuze pakketten op de astra ultimate edition kan je met een korrel zout nemen.
              Voor ik de Mondeo bestelde heb ik terug prijs laten maken voor een Astra en kwam tot de conclussie dat : stuurverwarming, flexride, quickheat en andere opties nietmeer konden genomen worden. En raar maar waar kwam ik ongeveer rond dezelfde prijs als vorig jaar januari 27000euro en dan had ik geen flexride, geen ISS het enige wat ik dan nu wel had was een electrisch open dak, metaal kleur...
              Dus het wil niet zeggen dat het bijna einde reeks is dat hij daarvoor goedkoper is maarja...

Comment

• Quickheat kan je wel nog nemen. De rest moest ik nog eens checken.

Comment

• Bimmer ben er niet echt meer mee bezig heb ook getwijfeld voor een Insignia te nemen met een lederpakket van 2500euro op. Auto was dan wel mooi en full option maar ik ga geen lening betalen met 3.5% JKP en ook binnen dit en 2jaar komt de nieuwe Insignia uit en dit jaar september komen de nieuwe 2.0cdti motoren in de Insignia uit...

Comment

• Vandaag bericht gekregen van de garage i.v.m. m'n waterpomp :
                    Uw wagen valt niet in de terugroepactie, wij hebben echter het voor u uitgerekend om de waterpomp te vervangen zou dit komen op € 579,-- incl plaatsing en btw.
                    ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ikkerikketikke Bekijk Berichten
                      Euhm die serieuze pakketten op de astra ultimate edition kan je met een korrel zout nemen.
                      Voor ik de Mondeo bestelde heb ik terug prijs laten maken voor een Astra en kwam tot de conclussie dat : stuurverwarming, flexride, quickheat en andere opties nietmeer konden genomen worden. En raar maar waar kwam ik ongeveer rond dezelfde prijs als vorig jaar januari 27000euro en dan had ik geen flexride, geen ISS het enige wat ik dan nu wel had was een electrisch open dak, metaal kleur...
                      Dus het wil niet zeggen dat het bijna einde reeks is dat hij daarvoor goedkoper is maarja...
                      Moah, valt over te discussiëren.

Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                      Vandaag bericht gekregen van de garage i.v.m. m'n waterpomp :
                      Uw wagen valt niet in de terugroepactie, wij hebben echter het voor u uitgerekend om de waterpomp te vervangen zou dit komen op € 579,-- incl plaatsing en btw.
                      ..
                      Ouch, zeker dat je niet binnen de terugroepactie valt? Lijkt me toch sterk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                        Vandaag bericht gekregen van de garage i.v.m. m'n waterpomp :
                        ..
                        Schoon prijske...

Comment

• Dafuq, gouden waterpomp zeker?
                          Is dat echt enkel voor de waterpomp, en niet iets anders erbij nu ze toch vervangen moet worden?

Comment

• Werkuren ... Is meer of halve dag werk en dan nog btw

Comment

• Dan nog, ik had indertijd voor m'n Corsa C ook offerte gevraagd voor waterpomp, was een kleine €300 alles incl, bij een dealer.
                              Bijna het dubbele voor een Astra J? Wat is het dan bij de volgende generatie? €800?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
                                Werkuren ... Is meer of halve dag werk en dan nog btw
                                Halve dag? Onze Astra had een terugroepactie op de waterpomp en samen met de 60.000km beurt heeft dit hooguit 2 uur geduurd.
                                2012 Opel Astra ST Ecoflex
                                2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

Moah, valt over te discussiëren.

Ouch, zeker dat je niet binnen de terugroepactie valt? Lijkt me toch sterk.
                                  Neen, heb gehoord bij Frijters en bij GMAN.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                                    Dafuq, gouden waterpomp zeker?
                                    Is dat echt enkel voor de waterpomp, en niet iets anders erbij nu ze toch vervangen moet worden?
                                    Enkel waterpomp. Die loopt niet over de distributieriem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
                                      Werkuren ... Is meer of halve dag werk en dan nog btw
                                      Halve dag werk ? Op youtube vervangt er ene die op een half uur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
                                        Halve dag? Onze Astra had een terugroepactie op de waterpomp en samen met de 60.000km beurt heeft dit hooguit 2 uur geduurd.
                                        Ik weet ook niet hoe ze aan dat bedrag komen bij Frijters.
                                        Bij GMAN was het 423 euro.
                                        Iedereen mag geld verdienen maar als ik het gevoel heb da ze me aan het afzetten zijn....

Comment

• mail terug sturen met de offerte van de andere garage en vraagt ne keer waar hun verschil zit
                                          DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

Working...
                                          X