Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zou inderdaad wel interessant zijn!

Comment

• Kga gewoon nog eens een derde partij aanspreken.
      Frijters zal het in ieder geval niet worden. Nooit, me niks meer...

Comment

• Blijkbaar niet zo content van Frijters? Partner haar vader gaat daar (wel content), verdere familie zijn ook niet content :-p

Comment

• De mijne terug gekuist en ne keer wa fotootjes van trekken. Was aan het twijfelen of ik de zomerbanden zou terug plaatsen, maar ik ga er nog mee wachten tot maart.

DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Mijn zomerbanden komen er woensdag terug onder.

Comment

• Aangezien ik met de vaste nacht sta, wacht ik nog tot eind maart.
                  2012 Opel Astra ST Ecoflex
                  2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Ik krijg al 2 dagen bij het starten van de wagen de melding van een spookrijder ergens in de Walen op mijn Navi SD900. Nog iemand last van?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk Berichten
                      Ik krijg al 2 dagen bij het starten van de wagen de melding van een spookrijder ergens in de Walen op mijn Navi SD900. Nog iemand last van?
                      Iemand met een Golf 7 ook

Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
                      Ik heb deze melding nu al een dag of 3

Chapeau voor diene spookrijder die het al een dag of 3 zo uithoudt, maar hoe krijg ik die melding weg? ik druk telkens op OK maar als ik 's avonds weer naar huis vertrek krijg ik weer de melding..

Comment

• Zelfs dat doet die intellilink brol niet terwijl men oude DVD 800 dat wel deed.
                        DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

Ik krijg al 2 dagen bij het starten van de wagen de melding van een spookrijder ergens in de Walen op mijn Navi SD900. Nog iemand last van?
                          Niet aantrekken, is bij alle auto's. Ligt niet aan de auto.
                          Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                          Current:
                          1987 Mercedes-Benz W124 200D
                          1979 Mercedes-Benz W123 280E
                          1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                          Ex:
                          1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                          1976 Mercedes-Benz W123 250
                          1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                          1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                          1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                          1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                          2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                          1980 Mercedes-Benz W123 280
                          1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Ik volg deze thread al een tijdje en heb vorig jaar beslist een Astra ST 1.6 cdti 136 pk te bestellen.
                            Een paar weken geleden (3500 km op de teller !!) maakte hij een fluitend geluid bij het accelereren. Dacht onmiddellijk aan de turbo, dus maar even langs de dealer.
                            Hij dacht aan een klein lek in een leiding. Ik mocht gerust nog 2 weken doorrijden hiermee tot ik langs moest komen voor het (hier gekende) probleem met de AGR-zetels.
                            Echter, dit weekend is de turbo vastgelopen. De turbo moet nu vervangen worden samen met de oliedrukleidingen. Opel zou van het probleem op de hoogte zijn, maar nog niet over de omvang hiervan?!
                            Vandaag kreeg ik bericht dat de turbo niet in voorraad was. Hij zou 11 maart binnenkomen!!
                            Ik weet niet goed wat ik hiervan allemaal moet denken...
                            Zou het vastlopen van de turbo de motor kunnen beschadigen (ivm ijzerdeeltjes,....)?

Comment

• Ja dat kan hoor, ik hoop dat het geen miseriebak blijft voor u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nick322 Bekijk Berichten
                                Ik volg deze thread al een tijdje en heb vorig jaar beslist een Astra ST 1.6 cdti 136 pk te bestellen.
                                Een paar weken geleden (3500 km op de teller !!) maakte hij een fluitend geluid bij het accelereren. Dacht onmiddellijk aan de turbo, dus maar even langs de dealer.
                                Hij dacht aan een klein lek in een leiding. Ik mocht gerust nog 2 weken doorrijden hiermee tot ik langs moest komen voor het (hier gekende) probleem met de AGR-zetels.
                                Echter, dit weekend is de turbo vastgelopen. De turbo moet nu vervangen worden samen met de oliedrukleidingen. Opel zou van het probleem op de hoogte zijn, maar nog niet over de omvang hiervan?!
                                Vandaag kreeg ik bericht dat de turbo niet in voorraad was. Hij zou 11 maart binnenkomen!!
                                Ik weet niet goed wat ik hiervan allemaal moet denken...
                                Zou het vastlopen van de turbo de motor kunnen beschadigen (ivm ijzerdeeltjes,....)?
                                Das ook een schoon foutje van de garage. Zulke zaken zouden ze direct deftig moeten controleren!
                                Alles van communicatie goed bijhouden, als ge dan problemen krijgt mee uw motor of dergelijk, da je het kunt voorleggen bij Opel zelf!

Update van de problemen met mijn wagen:
                                Maandag heeft de garage mij terug gecontacteerd. Zij hebben in contact gestaan met Opel BE en er is een dossier aangemaakt. Ze vragen mij om 5 tankbeurten te rijden met "premium" brandstofmerken (Shell, Esso of Total stelden zij voor, niet Avia zoals ik tegenwoordig doe). Daarna moet ik hun het verbruik volgens BC en reëel verbruik doorgeven (nu is dit 4.3 op BC en 6 reëel). Moet met een van die merken zodat ze een referentie hebben.
                                Volgende week maandag/dinsdag mag ik dan een zeer uitgebreide e-mail verwachten van de persoon die met mijn dossier bezig is. Hij zegt dat ik dat daar alles moet van doornemen.
                                Ondertussen gaan ze wel de overige problemen die ik aangekaart heb bij hun ook een oplossing voor zoeken. Ik heb hier ook een toegeving in gedaan en zal dan ook enkel de problemen die ik zeer vaak ervaar aan hun doorgeven (de problemen die heel soms voorkomen, ga ik laten vallen).
                                "We nemen het serieus" valt meerdere keren tijdens de gesprekken, nadat ik gemeld had dat ik vond dat ze mijn problemen niet serieus namen.
                                Enfin, wordt vervolgd dus!

Comment

Ik heb het ook bij mijn Audi.
                                  2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
                                  2016 Audi A3 G-tron

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Superplastik Bekijk Berichten
                                    Das ook een schoon foutje van de garage. Zulke zaken zouden ze direct deftig moeten controleren!
                                    Alles van communicatie goed bijhouden, als ge dan problemen krijgt mee uw motor of dergelijk, da je het kunt voorleggen bij Opel zelf!

Update van de problemen met mijn wagen:
                                    Maandag heeft de garage mij terug gecontacteerd. Zij hebben in contact gestaan met Opel BE en er is een dossier aangemaakt. Ze vragen mij om 5 tankbeurten te rijden met "premium" brandstofmerken (Shell, Esso of Total stelden zij voor, niet Avia zoals ik tegenwoordig doe). Daarna moet ik hun het verbruik volgens BC en reëel verbruik doorgeven (nu is dit 4.3 op BC en 6 reëel). Moet met een van die merken zodat ze een referentie hebben.
                                    Volgende week maandag/dinsdag mag ik dan een zeer uitgebreide e-mail verwachten van de persoon die met mijn dossier bezig is. Hij zegt dat ik dat daar alles moet van doornemen.
                                    Ondertussen gaan ze wel de overige problemen die ik aangekaart heb bij hun ook een oplossing voor zoeken. Ik heb hier ook een toegeving in gedaan en zal dan ook enkel de problemen die ik zeer vaak ervaar aan hun doorgeven (de problemen die heel soms voorkomen, ga ik laten vallen).
                                    "We nemen het serieus" valt meerdere keren tijdens de gesprekken, nadat ik gemeld had dat ik vond dat ze mijn problemen niet serieus namen.
                                    Enfin, wordt vervolgd dus!
                                    Heb al verschillende merken getankt. Verschil tussen BC en reel blijft. Trouwens alle brandstof, merk of geen merk, komt van bij het verdeelcentrum van Total in Antwerpen. Bij het vullen van de citernes wordt per merk een additief toegevoegd ( 1 liter additief/20.000 liter brandstof. Dit additief levert geen enkele meerwaarde/ voordeel /minder verbruik. Dit werd ooit bewezen in het Eén programma " Op De Koop Toe ". Ben benieuwd of het tanken van deze "premium" brandstofmerken, buiten het verschil in Uw portemonnee, enig verschil zal leveren. Hou ons op de hoogte.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mdr3939 Bekijk Berichten
                                      Heb al verschillende merken getankt. Verschil tussen BC en reel blijft. Trouwens alle brandstof, merk of geen merk, komt van bij het verdeelcentrum van Total in Antwerpen. Bij het vullen van de citernes wordt per merk een additief toegevoegd ( 1 liter additief/20.000 liter brandstof. Dit additief levert geen enkele meerwaarde/ voordeel /minder verbruik. Dit werd ooit bewezen in het Eén programma " Op De Koop Toe ". Ben benieuwd of het tanken van deze "premium" brandstofmerken, buiten het verschil in Uw portemonnee, enig verschil zal leveren. Hou ons op de hoogte.
                                      Om eerlijk te zijn, ik merkte wel een klein verschil tussen Shell en bijv. Avia. Ik kon, eigenaardig genoeg, met de Shell meer kilometers doen (geen andere factoren van verschil, evenveel file's, ...).
                                      Dat er een verschil is tussen BC en reëel begrijp ik, maar dat mijn reëel verbruik blijft stijgen terwijl de BC aangeeft dat ik minder verbruik, daar gaat de logica verkeerd (begrijpen het probleem nu eindelijk ook bij de garage). Dit probleem willen ze onderzoeken en ze willen de "premium" brandstoffen als referentie materiaal gebruiken. (zoals hiervoor al eens gezegd 4.3 op BC en 6 reëel, terwijl dit vroeger 4.7 - 4.9 -- 5.3 - 5.5 was).
                                      We zien het dus wel weer, op de hoogte hou ik jullie zeker!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mdr3939 Bekijk Berichten
                                        Echt bewezen zou ik dat nu niet noemen.
                                        Dit was niet echt 'wetenschappelijk'.
                                        Onze garagist heeft ons ooit verteld dat hij bericht gekregen had van Renault dat er met de Clio niet mocht getankt worden bij Total want dat dit problemen zou opleveren met de injectoren.

Comment

• Ene nieuwe kamergenoot voor de Astra

Aangezien we een tweede wagen nodig hadden, deze op de kop getikt aan een spotprijs:

Vectra B van 03/2001 en 91600 km;

Bijgevoegde Bestanden
                                          Last edited by prins207; 20/02/2015, 07:20.
                                          2012 Opel Astra ST Ecoflex
                                          2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

Working...
                                          X