Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zijn ze ook! Bjorn heeft deze velgen

Heeft iemand ervaring met led kenteken-verlichting? Geen foutmelding op BC en niet té helder?

Wat is trouwens het verschil tussen deze?

Is die site betrouwbaar en is zoiets gemakkelijk zelf te installeren?
    That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
    28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
    28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
      Zijn ze ook! Bjorn heeft deze velgen

Heeft iemand ervaring met led kenteken-verlichting? Geen foutmelding op BC en niet té helder?

Check.
      Zo'n brol komt er bij mij niet meer in. Ik had ze ook en heb ze deze week er uit gesmeten, de weerstand rook naar verbrand (komt ook héél warm, draden waren wat gesmolten) en er zat een led tussen die flikkerde. Precies een discobar. Gaf regelmatig ook nog een melding terwijl ze beloven van niet, ze hebben wel ongeveer een jaartje goed gewerkt.

Comment

Zijn ze ook! Bjorn heeft deze velgen

De prijs!

Comment

• jammer
          That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

Comment

• Horror om ze te kuisen . ik waarschuw u al maar

DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Idd ferm velgen. Wat zouden jullie kiezen?

Bijgevoegde Bestanden
              2012 Opel Astra ST Ecoflex
              2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• De Koln velgen! Komt ook mooier uit imo
                Kan wel geloven dat het een hel is om te kuisen

Comment

jammer
                  Ik had die van 35euro, probeer de andere eens?
                  Op eBay kan je ze dikwijls stukken goedkoper vinden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
                    Idd ferm velgen. Wat zouden jullie kiezen?

5 spaaks 19 inch...

DSC04015.jpg

Comment

• In de CC van de Astra staat er zowel voor de Ultimate Edition als de Ultimate Plus Edition de "Cruise control met snelheidsbeperker" aangevinkt.
                      Enkele lijnen daaronder staat opnieuw de vermelding "Cruise control met snelheidsbeperker", maar deze keer enkel gelinkt aan de Ultimate Edition.

Weten jullie of dat er een verschil is voor de cruise control in beide versies?
                      Is er geen verschil, heeft de Plus een adaptieve cruise control en de gewone Edition niet, .. ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door the Saint Bekijk Berichten
                        In de CC van de Astra staat er zowel voor de Ultimate Edition als de Ultimate Plus Edition de "Cruise control met snelheidsbeperker" aangevinkt.
                        Enkele lijnen daaronder staat opnieuw de vermelding "Cruise control met snelheidsbeperker", maar deze keer enkel gelinkt aan de Ultimate Edition.

Weten jullie of dat er een verschil is voor de cruise control in beide versies?
                        Is er geen verschil, heeft de Plus een adaptieve cruise control en de gewone Edition niet, .. ?
                        Er zal geen verschil tussen beide zijn. Beide hebben het volgens mij standaard.
                        2012 Opel Astra ST Ecoflex
                        2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Begin van de week begonnen met de premium brandstof.
                          Na 60km met de nieuwe brandstof begon de wagen te regenereren (minder dan 200km sinds vorige keer).
                          Auto reed toen zeer slecht: terug knal van diesel die ontploft in uitlaat (volgens Opel is dit perfect mogelijk en normaal??), schokken in tweede en derde rond 1500 toeren (lager in toeren doet hij dat niet en hoger ook niet, Opel claimt dat 1500 toeren te laag zijn) en een wagen die in stukjes optrekte (versnelde en hield in, versnelde terug en hield weer in).
                          De week was dus bij mij weer zeer gezellig begonnen... Ik hoop dat ze alle diene zever opgelost krijgen...

Comment

• Wie heeft er al de automatten van zijn Astra J moeten vernieuwen ? De mijne vertonen na 15.000 km een gat t.h.v. de hiel van de schoen aan het gaspedaal !!
                            Zo te zien zijn deze matten van karton en bekleed met een dun laagje textiel weefsel.

Comment

• De mijne zijn na 22.000 compleet op, zit een groot gat in.

Comment

• rijden jullie met naaldhakken?? 130.000 km en mss klein gaatje, ben zelf niet zeker dat het al een gat is.

Standaard matten die geleverd werden bij de wagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk Berichten
                                  rijden jullie met naaldhakken?? 130.000 km en mss klein gaatje, ben zelf niet zeker dat het al een gat is.

Standaard matten die geleverd werden bij de wagen.
                                  Het is een gekend probleem hoor.
                                  En zeker bij deze van de Cosmo.
                                  den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Matten zijn echte letterlijk van karton, die van mij zijn er ook door na 19.000km. Ga terug de Irmschers bestellen denk, die waren na 100.000km nog als nieuw.

Mijn GSM (Huawei G6) heeft van de week een grote update gehad. Opeens kwam er de melding op men scherm "SMS ONTVANGEN". Nu leest men wagen de smsse voor wat hij voor de update dus niet kon. Volgende week vrijdag moet ik trouwens terug naar de garage omdat er een update zou zijn voor de NAVI 950 Intellilink. Hoop dat eindelijk een deel van men problemen mee gaan opgelost zijn. DAB+ is echt een ware ramp om naar te luisteren.
                                    DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mdr3939 Bekijk Berichten
                                      Wie heeft er al de automatten van zijn Astra J moeten vernieuwen ? De mijne vertonen na 15.000 km een gat t.h.v. de hiel van de schoen aan het gaspedaal !!
                                      Zo te zien zijn deze matten van karton en bekleed met een dun laagje textiel weefsel.
                                      Ik heb dat in mijn Insignia ook gehad. Terug naar de dealer geweest en de dikkere kwaliteit geëist.
                                      Deze heb ik ook in mijn Astra liggen en zien er na 70.000 km nog onbeschadigd uit.

Comment

• De mijne zijn nog steeds perfect 17.500 km and counting!

En de regeneratie.. Ik heb da dus echt nog nie gehad he Mss ne keer minder gelijk de bomma rijden?

Comment

• Mensen van het forum die een op com 1.60 hebben?
                                          Blijkbaar kan je dan wat dingetjes aanpassen op het scherm tussen de tellers (navigatie bijvoegen, kvs temp, batterijspanning...)

Comment

Working...
                                          X