Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• In gebreke stellen, wel eerst een vaststelling laten doen.
    Is een heel kluwen van papierwerk, maar naar mijn mening loont dat wel.

Comment

• Das van de klodden... Ik ken iemand die ook de Navi 950 heeft en heb die er nog niet over horen klagen (maar ja, em is dan ook al "oud" :-p en gebruikt da niet zo uitgebreid).
      Ik hoop dat de problemen bij u snel opgelost zullen zijn maar zo te zien rekken ze et bij ons alle twee lang

Comment

• Ik heb in ieder geval vandaag weer geen reactie ontvangen.
        DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Bij mij geeft de navi 950 nochtans weinig problemen
          That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
          28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
          28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Awel als gij geen problemen hebt dan moet die van mij dat ook niet hebben. Dat ze maar eens ne gans nieuwe silverbox steken ja.

Hebt gij DAB+??
            DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Ah ja, bij mij duurt het ook allemaal lang. Wagen is de laatste keer binnen geweest op den 23ste, mag pas weer binnen den 13e. Dan gebeurt er een expertise op de versnellingsbak waarbij ze gaan beslissen of het een nieuwe wordt of revisie (zegt de garage). Tegen dat ze beslist hebben en dat het uitgevoerd zal zijn, denk ik weer al een maand verder te zijn, en dan hou ik alleens nog geen rekening met de problemen van het regenereren, en bij mij is het lolleke ook al lang.bezig (eerste opmerkingen versnellingsbak heb ik gedaan in april/mei dacht ik)...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk Berichten
                Awel als gij geen problemen hebt dan moet die van mij dat ook niet hebben. Dat ze maar eens ne gans nieuwe silverbox steken ja.

Hebt gij DAB+??
                Bjorn, ik heb al van 2011 DAB en da werkt perfect. Niks uitvallen of storing. Heb wel de Navi 900 maar in principe zou de DAB perfecte ontvangst moeten geven, ook bij de 950.

Comment

• Ligt hem puur aan de radio denk ik. Ik zal van de week wel eens een fragment er op zetten waar er storingen inzitten. Heb op het Opel forum nederland nog mensen tegen gekomen die klagen van ronduit slechte ontvangst van de DAB bij de navi 950.
                  Ik eis in ieder geval al een nieuwe DAB antenne (laten we daar mee beginnen)

Comment

• Ik weet dat dit hier al een paar keer is gepasseerd, maar ik wil mijn ST 1.7 Cdti 110pk chippen. Heb al wat info gevraagd bij ATM-chiptunning, maar daar pompen ze direct al 40pk extra bij. Naar mijn persoonlijke mening vind ik dat wat te veel opgefokt. Zelf ben ik een rustige chauffeur, en het doel om de wagen te chippen is om onze caravan te trekken. Ik zou al tevreden zijn mocht de wagen rond de 130pk hebben. Zijn er mensen met goeie raad? Ben wel "leek/groentje" als het over chiptunning gaat. Alvast bedankt mannen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mike-e-Cox Bekijk Berichten
                      Ik weet dat dit hier al een paar keer is gepasseerd, maar ik wil mijn ST 1.7 Cdti 110pk chippen. Heb al wat info gevraagd bij ATM-chiptunning, maar daar pompen ze direct al 40pk extra bij. Naar mijn persoonlijke mening vind ik dat wat te veel opgefokt. Zelf ben ik een rustige chauffeur, en het doel om de wagen te chippen is om onze caravan te trekken. Ik zou al tevreden zijn mocht de wagen rond de 130pk hebben. Zijn er mensen met goeie raad? Ben wel "leek/groentje" als het over chiptunning gaat. Alvast bedankt mannen.
                      Gewoon een box steken als je uw caravan wilt trekken en daarna er gewoon terug tussenuit halen (als je dat dan nog wilt natuurlijk...)

Comment

• Eens Apec in Deinze contacteren?

Comment

• als je maar 130 wilt kunnen ze u dat geven.
                          wil je nog minder, dan kan dat ook.

Comment

• Apec zeer slechte ervaring mee...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                              Apec zeer slechte ervaring mee...
                              Vertel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk Berichten
                                Vertel?
                                Die heeft ooit mijne Insignia getuned. Standaard 150 pk ==> getuned 208 pk.
                                Die moest zoveel toeren maken eer er enig verschil merkbaar was (3500 rpm voor een diesel) dat ik ontevreden was van het resultaat evenredig voor het betaalde geld.
                                Onder die 3500 rpm was er dus niks verschil merkbaar en dat zou je toch moeten voelen met het verhoogde koppel van 50 nm. En er was geen haar aan mijn hoofd dat er aan dacht om die auto tot 3500 rpm te laten optrekken. Ik heb toen gebruik willen maken van de "Niet tevreden geld terug garantie" maar kwam van een kale reis terug.
                                Toen na de tuning de auto op de rollenbank ging verscheen er op het scherm dat ik 158 pk had en na wat gevloek en gemanipuleer aan de laptop stond er een paar seconden later ineens 208 pk op... Mijn auto kon toen niet snel genoeg van de rollenbank zijn om op de grote baan daar een testritje te maken. Toen de tuner mijn auto trok tot 4000 rpm (en ik bijlange niet onder de indruk was van de prestaties) wist ik al dat er iets niet klopte. Zoals gezegd een slechte tuning voor veel geld...
                                En ik heb al verschillende auto's laten tunen bij CTH (vectra 20 cdti) bij Upsolute (seat alhambra 19 tdi) bij Heinz (vectra 19cdti)
                                CTH en Heinz waren wat mij betreft aanraders Upsolute en Apec grote afraders...

Comment

• Elke tuner biedt in theorie alles aan maar meeste hebben toch een eigen voorkeur/specialiteit
                                  APEC zou(?) goed zijn voor VAG, met een BMW zou ik naar PPE gaan, met een Italiaan naar Squadra etc.
                                  2.0 JTDm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mike-e-Cox Bekijk Berichten
                                    Ik weet dat dit hier al een paar keer is gepasseerd, maar ik wil mijn ST 1.7 Cdti 110pk chippen. Heb al wat info gevraagd bij ATM-chiptunning, maar daar pompen ze direct al 40pk extra bij. Naar mijn persoonlijke mening vind ik dat wat te veel opgefokt. Zelf ben ik een rustige chauffeur, en het doel om de wagen te chippen is om onze caravan te trekken. Ik zou al tevreden zijn mocht de wagen rond de 130pk hebben. Zijn er mensen met goeie raad? Ben wel "leek/groentje" als het over chiptunning gaat. Alvast bedankt mannen.
                                    De jouwe is gebouwd voor 2012 dus: http://dvxperformance.be/stage/opel/...2555/17-cdti/1
                                    That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

Comment

• Een astra en zeker de 1.7cdti zal niet direct opgefokt geraken. Gewoon vlotter

Comment

• Ik denk het ni! Eerst post en direct ne louche link.

Comment

• Hier stonden mijn zomerbandjes klaar om te monteren : https://lh6.googleusercontent.com/-l...o/IMG_0840.JPG

En hier staat van voor een 19 inch gemonteerd en achteraan een 17 inch : https://lh6.googleusercontent.com/-b...o/IMG_0841.JPG

Ondertussen staan ze er weer alle 4 op : https://lh4.googleusercontent.com/-c...h600-no/52.jpg

Comment

Working...
                                          X