Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Das van de klodden... Ik ken iemand die ook de Navi 950 heeft en heb die er nog niet over horen klagen (maar ja, em is dan ook al "oud" :-p en gebruikt da niet zo uitgebreid).
Ik hoop dat de problemen bij u snel opgelost zullen zijn maar zo te zien rekken ze et bij ons alle twee lang
Ah ja, bij mij duurt het ook allemaal lang. Wagen is de laatste keer binnen geweest op den 23ste, mag pas weer binnen den 13e. Dan gebeurt er een expertise op de versnellingsbak waarbij ze gaan beslissen of het een nieuwe wordt of revisie (zegt de garage). Tegen dat ze beslist hebben en dat het uitgevoerd zal zijn, denk ik weer al een maand verder te zijn, en dan hou ik alleens nog geen rekening met de problemen van het regenereren, en bij mij is het lolleke ook al lang.bezig (eerste opmerkingen versnellingsbak heb ik gedaan in april/mei dacht ik)...
Awel als gij geen problemen hebt dan moet die van mij dat ook niet hebben. Dat ze maar eens ne gans nieuwe silverbox steken ja.
Hebt gij DAB+??
Bjorn, ik heb al van 2011 DAB en da werkt perfect. Niks uitvallen of storing. Heb wel de Navi 900 maar in principe zou de DAB perfecte ontvangst moeten geven, ook bij de 950.
Ligt hem puur aan de radio denk ik. Ik zal van de week wel eens een fragment er op zetten waar er storingen inzitten. Heb op het Opel forum nederland nog mensen tegen gekomen die klagen van ronduit slechte ontvangst van de DAB bij de navi 950.
Ik eis in ieder geval al een nieuwe DAB antenne (laten we daar mee beginnen)
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Ik weet dat dit hier al een paar keer is gepasseerd, maar ik wil mijn ST 1.7 Cdti 110pk chippen. Heb al wat info gevraagd bij ATM-chiptunning, maar daar pompen ze direct al 40pk extra bij. Naar mijn persoonlijke mening vind ik dat wat te veel opgefokt. Zelf ben ik een rustige chauffeur, en het doel om de wagen te chippen is om onze caravan te trekken. Ik zou al tevreden zijn mocht de wagen rond de 130pk hebben. Zijn er mensen met goeie raad? Ben wel "leek/groentje" als het over chiptunning gaat. Alvast bedankt mannen.
Ik weet dat dit hier al een paar keer is gepasseerd, maar ik wil mijn ST 1.7 Cdti 110pk chippen. Heb al wat info gevraagd bij ATM-chiptunning, maar daar pompen ze direct al 40pk extra bij. Naar mijn persoonlijke mening vind ik dat wat te veel opgefokt. Zelf ben ik een rustige chauffeur, en het doel om de wagen te chippen is om onze caravan te trekken. Ik zou al tevreden zijn mocht de wagen rond de 130pk hebben. Zijn er mensen met goeie raad? Ben wel "leek/groentje" als het over chiptunning gaat. Alvast bedankt mannen.
Gewoon een box steken als je uw caravan wilt trekken en daarna er gewoon terug tussenuit halen (als je dat dan nog wilt natuurlijk...)
Die heeft ooit mijne Insignia getuned. Standaard 150 pk ==> getuned 208 pk.
Die moest zoveel toeren maken eer er enig verschil merkbaar was (3500 rpm voor een diesel) dat ik ontevreden was van het resultaat evenredig voor het betaalde geld.
Onder die 3500 rpm was er dus niks verschil merkbaar en dat zou je toch moeten voelen met het verhoogde koppel van 50 nm. En er was geen haar aan mijn hoofd dat er aan dacht om die auto tot 3500 rpm te laten optrekken. Ik heb toen gebruik willen maken van de "Niet tevreden geld terug garantie" maar kwam van een kale reis terug.
Toen na de tuning de auto op de rollenbank ging verscheen er op het scherm dat ik 158 pk had en na wat gevloek en gemanipuleer aan de laptop stond er een paar seconden later ineens 208 pk op... Mijn auto kon toen niet snel genoeg van de rollenbank zijn om op de grote baan daar een testritje te maken. Toen de tuner mijn auto trok tot 4000 rpm (en ik bijlange niet onder de indruk was van de prestaties) wist ik al dat er iets niet klopte. Zoals gezegd een slechte tuning voor veel geld...
En ik heb al verschillende auto's laten tunen bij CTH (vectra 20 cdti) bij Upsolute (seat alhambra 19 tdi) bij Heinz (vectra 19cdti)
CTH en Heinz waren wat mij betreft aanraders Upsolute en Apec grote afraders...
Elke tuner biedt in theorie alles aan maar meeste hebben toch een eigen voorkeur/specialiteit
APEC zou(?) goed zijn voor VAG, met een BMW zou ik naar PPE gaan, met een Italiaan naar Squadra etc.
Ik weet dat dit hier al een paar keer is gepasseerd, maar ik wil mijn ST 1.7 Cdti 110pk chippen. Heb al wat info gevraagd bij ATM-chiptunning, maar daar pompen ze direct al 40pk extra bij. Naar mijn persoonlijke mening vind ik dat wat te veel opgefokt. Zelf ben ik een rustige chauffeur, en het doel om de wagen te chippen is om onze caravan te trekken. Ik zou al tevreden zijn mocht de wagen rond de 130pk hebben. Zijn er mensen met goeie raad? Ben wel "leek/groentje" als het over chiptunning gaat. Alvast bedankt mannen.
Comment