Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk Berichten
    . Zoals het de gewoonte is houden die mij nu al 8 maanden aan het lijntje! Heb ze nu nog één keer vriendelijk verzocht om actie te gaan ondernemen in plaats van héél de tijd updates te beloven die er niet komen of niet werken.

Zoals ik u voorspeld heb hé.
    Ze komen er niet hoor, stop maar met u kwaad te maken.

Sent from here
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Tja ondertussen na een week wachten gewoonweg geen reactie meer gekregen. Geen mail, geen telefoon,..... niks. Zal van de week eens bellen... en deze keer niet vriendelijk meer! Ook gaat er weer een mailtje richting Pierre Deneus. Meestal krijg ik dan meteen reactie als ik dat doe. Ik geef mij echt niet zomaar gewonnen, dan kennen ze me nog niet.
      DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Nogmaals... rechtsbijstand en in gebreke stellen... gekunt zo blijven moeite doen. Willen ze niet reageren? Geen probleem en advocaat opzetten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
          Nogmaals... rechtsbijstand en in gebreke stellen... gekunt zo blijven moeite doen. Willen ze niet reageren? Geen probleem en advocaat opzetten.
          Voor iets wat ze nooit gaan kunnen leveren.
          Hooguit een schamele vergoeding valt daar uit halen.

Sent from here
          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Is uit princiepe.

Comment

• Mailtje naar Pierre Deneus en Peter Bertin is gestuurd. Benieuwd of ze nu wel gaan reageren, zoniet zal ik mijn rechtsbijstand aanspreken.
              DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

Nogmaals... rechtsbijstand en in gebreke stellen... gekunt zo blijven moeite doen. Willen ze niet reageren? Geen probleem en advocaat opzetten.
                Euhm, misschien een onnozele vraag maar welke rechtsbijstand ? Die van uw omniumverzekering ? Je hebt toch geen ongeval gehad ??

Comment

• Ik heb een extra optie genomen bovenop de rechtsbijstand waarmee je alles kan aanspreken wat auto gerelateerd is.

Comment

Ik heb een extra optie genomen bovenop de rechtsbijstand waarmee je alles kan aanspreken wat auto gerelateerd is.
                    Ah, ken ik niet. Waarom dan nog eerst wat aanmodderen met de klantendienst ? Direct in gebreke stellen !

Comment

• Omdat ik geen zin heb in al die rompslomp. Eerst kijken of we er zo uit raken en dan is al die zever niet nodig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                        Ah, ken ik niet. Waarom dan nog eerst wat aanmodderen met de klantendienst ? Direct in gebreke stellen !
                        Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk Berichten
                        Ik heb een extra optie genomen bovenop de rechtsbijstand waarmee je alles kan aanspreken wat auto gerelateerd is.
                        Heb ik dus ook!
                        Ik zou et gewoon voor gaan.

Comment

• Hallo,

Even een vraagje zijn er hier nog mensen die problemen hebben met de versnellingen vooral eerst en tweede. Ik zelf rij met astra sports tour Cosmo 14 turbo van 2014

Mvg

Comment

• Stroef? Ja daar heb ik ook last van.

Comment

Stroef? Ja daar heb ik ook last van.
                              Elke Opel denk ik

Comment

• Meer spek met eieren eten hé mannen!

Comment

• Ja stroef en ook een schurend geluid. Vooral als je van derde naar tweede gaat Ben al naar de garage geweest en volgens hun is er niks te horen 😤.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tiggerke Bekijk Berichten
                                    Hallo,

Even een vraagje zijn er hier nog mensen die problemen hebben met de versnellingen vooral eerst en tweede. Ik zelf rij met astra sports tour Cosmo 14 turbo van 2014

Mvg
                                    Gewoon es mijn posts lezen :-) Bij mij is het een gans gedoe mee de versnellingsbak / regenereren auto. Maandag moet hij binnen voor expertise aan de versnellingsbak en onderzoek wat de problemen zijn tijdens het regenereren.

Comment

• Dus na mijn mails van van de week heb ik de dag erop meteen reactie gekregen. Daarjuist belde de garage ook dat ik een afspraak moet maken. Opel Belgium laat een Opel Cascada met DAB+ en NAVI 950 overkomen naar de garage en er gaan dan vergelijkingen gemaakt worden tussen beide systemen. Toch weer een spijtige zaak dat ge u eerst kwaad moet maken eer ze iets beginnen te ondernemen.

Comment

Dus na mijn mails van van de week heb ik de dag erop meteen reactie gekregen. Daarjuist belde de garage ook dat ik een afspraak moet maken. Opel Belgium laat een Opel Cascada met DAB+ en NAVI 950 overkomen naar de garage en er gaan dan vergelijkingen gemaakt worden tussen beide systemen. Toch weer een spijtige zaak dat ge u eerst kwaad moet maken eer ze iets beginnen te ondernemen.
                                        Was van hetzelfde hier! Na eens goed kwaad te maken, werd ik pas serieus genomen en geholpen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tiggerke Bekijk Berichten
                                          Hallo,

Mvg
                                          Ik heb een 1.7cdti en de mijne schakelt ook wel beetje stroever van 1e naar 2e. Al is dat wel niet echt op te merken.
                                          That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                                          28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                                          28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Working...
                                          X