Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk Berichten
    Nee denk het niet. Reken daar nog eens een dag werk bij en dat lijkt mij echt een overbodige kost.
    Als je het schakelen aangenamer wil maken kan je misschien een short shifter van MTech overwegen, zelf geen ervaring mee maar heb er al positieve dingen over gelezen.
    De welke zou ik moeten nemen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
      Ik ben hier, geloof ik, de enigste op het forum die nog 0.0 problemen heeft gehad. Zowel electrisch, electronisch als mechanisch zeer betrouwbaar.
      Is een facelift model van september 2012 en vandaag de 112.000km aangetikt.
      Ik ook! Maar ik heb de mijne nog niet zo lang
      That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
      28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
      28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
        De welke zou ik moeten nemen?
        voor 2013: http://www.mathijssentechnics.nl/?Vi...lvid=&mid=1166

na 2013: http://www.mathijssentechnics.nl/?Vi...lvid=&mid=1166
        That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

Comment

• Geen geld! Maar daar hebde een brug voor van doen?

Comment

Geen geld! Maar daar hebde een brug voor van doen?
            Soms praat je teveel dialect voor mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
              Soms praat je teveel dialect voor mij
              Ok.Brug:

Comment

• Ah of ge een brug nodig hebt om da te doen

Dat durf ik niet te zeggen

Comment

• Dat leek mij toch duidelijk ja?

Comment

Dat leek mij toch duidelijk ja?
                    Het was laat geworden gisteren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
                      Ah of ge een brug nodig hebt om da te doen

Dat durf ik niet te zeggen
                      Geen brug nodig, is gemonteerd aan de bovenkant van de versnellingsbak.
                      Wel batterij en batterijbak demonteren om eraan te kunnen...

Comment

Geen geld! Maar daar hebde een brug voor van doen?
                        Nee, normaal niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk Berichten
                          Nee, normaal niet
                          Als ik hem niet verkocht krijg dan bestel ik mij ene.
                          Zal dan wel tot bij u komen ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk Berichten
                            Gisteren is er een vergelijkende meting gedaan voor mijn problemen met DAB+ met een Opel Cascada van Opel Belgium. Natuurlijk werkte mijn DAB gisteren perfect en heeft mijn dealer héél even een storing gehoord. Ze hebben de stekkers opgekuist en alle software nog eens nagekeken. Natuurlijk reed ik vanmorgen weg en viel de DAB weer meteen uit. Ik heb het nu eens opgenomen met men gsm zodat ik het kan aantonen aan de dealer. Kijk en geniet van de prachtige ontvangst van DAB+......

Amai, dat is écht erg. Bij mij ook DAB en niet de minste problemen mee. Werkt perfect. Dat moet wel tot op de bodem uitgezocht worden.
                            In mijn Alhambra had ik ook DAB van Blaupunkt en had deze ontvangst soms ook zoals jij. Nieuwe antenne geplaatst en probleem opgelost.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk Berichten
                              ik mag eigenlijk ook niet klagen (1.3cdti 12/2011), 139.000km, eenmaal sputterende roetfilter gehad maar na een geforceerde regeneratie geen probleem meer mee gehad. Aja de sd900 die heel af en toe eens uit zicht zelf herstart.
                              Juist onderhoud 60.000 km achter de rug, had ook probleem dat navi 900 en eigenlijk de ganse middenconsole (lichtjes en dergelijke) die uit zichzelf uitviel en herstarte zonder mijn hulp. ook was de gps de weg kwijt terwijl hij (zij? ) toch de juiste plaats op de kaart aantoonde.
                              dit gemeld en ze hebben een cd(/dvd?) met update geplaatst en 't zou opgelost moeten zijn. ook nog een update voor het stuur want dat werd weer stroef na rechtuit rijden, is voelbaar verbeterd (oef). voor de rest geen problemen...

Comment

• Nog niet op gelet of de rest van de console ook uitviel als de Navi900 er even de brui aan geeft.
                                Is wel een grappig zich als hij herstart is, je zien het pijltje over de kaart bewegen zoals jij rijdt maar hij geeft wel de verkeerde locatie op de kaart aan. Meestal moet je even de navi uitschakelen en terug opstarten om weer op de juiste plek op uw kaart te zitten.
                                Updates voor de navi heb ik reeds gehad. Idem voor het stuur, reeds 2 updates gehad, het probleem is er soms wel nog. Heb de indruk dat het iets beter is sinds ik de bandenspanning wat laten zakken heb en ingesteld heb zoals aangegeven in de deur ipv de 2.5bar die de bandencentrale erop had gestoken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                                  Amai, dat is écht erg. Bij mij ook DAB en niet de minste problemen mee. Werkt perfect. Dat moet wel tot op de bodem uitgezocht worden.
                                  In mijn Alhambra had ik ook DAB van Blaupunkt en had deze ontvangst soms ook zoals jij. Nieuwe antenne geplaatst en probleem opgelost.

Beelden zijn door de dealer bekeken en worden doorgestuurd naar Opel. Ik zei toch dat er abnormaal véél storing zit op men DAB. Ik gebruik het gewoonweg niet meer.... valt ook niet naar te luisteren. Ben benieuwd wat ze er nu weer op te zeggen hebben.Maar dit MOET hersteld worden of ze mogen men geld terug geven.
                                  DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

Beelden zijn door de dealer bekeken en worden doorgestuurd naar Opel. Ik zei toch dat er abnormaal véél storing zit op men DAB. Ik gebruik het gewoonweg niet meer.... valt ook niet naar te luisteren. Ben benieuwd wat ze er nu weer op te zeggen hebben.Maar dit MOET hersteld worden of ze mogen men geld terug geven.
                                    Misschien een stom gedacht van mij, maar zou het niet mogelijk zijn dat je gsm een storing veroorzaakt ???

Comment

• Nee, hebben we allemaal al bekeken. GSM eruit, dashcams eruit,..... Dit heeft hij ook al vanaf dag 1. De ene dag werkt het redelijk, de andere dag zijn het taferelen zoals in het filmpje. Volgens mij deugd héél mijn silverbox niet. Hoop dat ze die gaan vervangen samen met de DAB antenne.
                                      DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

Nee, hebben we allemaal al bekeken. GSM eruit, dashcams eruit,..... Dit heeft hij ook al vanaf dag 1. De ene dag werkt het redelijk, de andere dag zijn het taferelen zoals in het filmpje. Volgens mij deugd héél mijn silverbox niet. Hoop dat ze die gaan vervangen samen met de DAB antenne.
                                        Wat jij hebt is een slecht contact aan de antenneaansluiting. Slechte kabel (breuk) slechte fiches of gewoon een defecte antenne. Wanneer ze dat aanpakken zal het opgelost zijn.

Comment

• Vraagje voor de kenners hier, een Astra J 1.3cdti, heeft die een beschermplaat hangen onder de motor?

Comment

Working...
                                          X