Oorspronkelijk geplaatst door Superplastik
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenIs dat Willy uit de Pinte/Nazareth?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenIdem hier, alhoewel ik de dealer op de zenuwen werk met altijd terug te komen... "Want ik heb klanten die er zonder morren mee blijven rondrijden". Alleen jammer voor hem dat het niet pakt bij mij. Maar nu mag hij dus geen pomp meer vervangen van Opel zelf.
Heb gedreigd om naar een onafhankelijke garage te gaan... antwoord van hun was dat ze er niet wakker van liggen met wat ik doe... Maar ondertussen heb ik wel nog een 1 jaar fabrieksgarantie waar ik geen hol mee ben. Godzijdank heb ik geen flexcare genomen of het was gewoon weg gesmeten geld.
Service is fantastisch bij die mannen zenne
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenIs dat Willy uit de Pinte/Nazareth?
Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk BerichtenNaast de N60 ja?
Comment
-
Ik dacht dat ik alleen den ambetante was in de garage :p. Blijkbaar zijn der toch nog :p.... Ach nen auto kost véél geld, en moet in orde zijn! ik zit elke dag vele kilometers in de wagen dus alles moet deftig macheren.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Superplastik Bekijk BerichtenWilly van Wetteren, maar is "onder" garage van Nazareth ja. Al mijn problemen worden nu wel "afgehandeld" door Nazareth omdat ik daar in contact sta na mijn vieze mail naar Wetteren (over Nazareth) :-P Had daar eens geweest als geste omdat computer in Wetteren kapot was, had een lijst met problemen. Moest na het uitlezen eens gaan "praten" met mechanieker over mijn problemen. Wer afgeschreven als snotter die niet wist, alles wat hij wist was "normaal" en alles wat hij niet wist, zei hij "weet ik niet" op. Daarom eens vieze mail gestuurd em toen werd ik een pak serieuzer genomen :-P
Jep die ja :-pden borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenHeb daar toch al veel goede dingen van gehoord.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk BerichtenIk dacht dat ik alleen den ambetante was in de garage :p. Blijkbaar zijn der toch nog :p.... Ach nen auto kost véél geld, en moet in orde zijn! ik zit elke dag vele kilometers in de wagen dus alles moet deftig macheren.
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenZo is dat, maar kennelijk zien ze bij Opel hun eigen wagens als wegwerpproducten en doet het er allemaal niet toe.
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk BerichtenIk dacht dat ik alleen den ambetante was in de garage :p. Blijkbaar zijn der toch nog :p.... Ach nen auto kost véél geld, en moet in orde zijn! ik zit elke dag vele kilometers in de wagen dus alles moet deftig macheren.
Ik vind het zeker geen slechte wagen, maar de service mocht toch net iets beter.
Gelukkig heb k nog helemaal niets serieus aan de hand gehad.
Sent from my iPhone using TapatalkThat's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Superplastik Bekijk BerichtenWas dan ook het enige dat ik daar heb meegemaakt. Na die vieze mail hebben ze wel mij goed geholpen met versnellingsbak maar de rest is "normaal". Enfin... Geen Opel meer voor mij :-P
Sent from my iPhone using TapatalkThat's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
Comment
-
Bjorn, reed gij net op de beringsesteenweg? Exact dezelfde als u :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk BerichtenJouw versnellingsbak was na 10k km al stuk? Da's wel héél erg snel ...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Comment
-
Bizar.
Hier in de firma rijden er 3 rond en die worden niet gespaard (1.3 Tourer Ecoflexen met 95 sportezels). En daar zijn tot nog toe geen noemenswaardige problemen mee geweest. En die rijden ca 40000km per jaar.
Ikzelf rijdt nog met de H rond, mijn collega's met een J uit 2011, 2013 en 2014 en nu komt er nog een limited edition van binnen aangezien 1 van de 3 onlangs tegen een boom is geëindigd.
Zelf hoop ik dat het ineens een model K Tourer mag worden. Keuze heb ik niet, het wordt sowieso een Astra Tourer.1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km) -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)
www.carfac.be "Driving on experience"
Comment
-
Hier op de firma worden alle Astra's van de techniekers vervangen door Skoda Octavia's. Net wegens veelvuldige problemen met Opel. Gaat over pakweg een 100-tal wagens.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Ze zitten nog steeds met een schuldenput en verkopen is het belangrijkste.
Service en garantie is niet belangrijk wegens geen geld ervoor.
Dat is echt korte termijn denken.den borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk BerichtenBjorn, reed gij net op de beringsesteenweg? Exact dezelfde als u :p
Sent from my iPhone using TapatalkDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenZe zitten nog steeds met een schuldenput en verkopen is het belangrijkste.
Service en garantie is niet belangrijk wegens geen geld ervoor.
Dat is echt korte termijn denken.
Dat gaat fout lopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenDat gaat fout lopen.
Comment
Comment