Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Terjust een geit die los tegen mijne spiegel reed, vlucht misdrijf pleegt en het dan nog ontkende ook Gelukkig dashcam voor en achteraan! Zo op het eerste zicht geen schade maar het gaat alleen al om het principe. Ge moet het lef maar hebben.... ik was woest!!! Heb kunnen keren en kheb haar kunnen klemrijden om eens deftig mij gedacht tegen haar en hare vent te zeggen! Twas van da omhoog gevallen BMW volk
    DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Ga je de beelden posten?

Heb het weken geleden ook voor gehad, wel schade en de dader in spe was weg...

Comment

• Nu het droog is heb ik het eens goed bekeken en er staat een héél kleine veeg op de zwarte plastiek van de spiegel. Kan ik er nog wel uitpoetsen denk ik. De beelden ga ik niet online zetten ik il daar geen zever mee krijgen achteraf. Maar ik bewaar ze wel.
        DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• De nieuwe is een pak duurder geworden.

den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Typfoutje :-D Ik verschoot wel van de prijs toen ik hem configureerde, kwam een pak lager uit dan mijn huidige wagen en veel meer opties...

Comment

• Zonet is de D-riem vervangen geweest van de onze, met nieuwe remblokken achter. En 465 euro lichter.
              Na 2 jaar en 10 maanden, bijna 122.000 probleemloze km's
              Last edited by prins207; 22/07/2015, 11:57.
              2012 Opel Astra ST Ecoflex
              2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Superplastik Bekijk Berichten
                Typfoutje :-D Ik verschoot wel van de prijs toen ik hem configureerde, kwam een pak lager uit dan mijn huidige wagen en veel meer opties...
                Heb ook mijn twijfels bij het opgegeven gewicht.
                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
                  Zonet is de D-riem vervangen geweest van de onze, met nieuwe remblokken achter. En 465 euro lichter.
                  Kilometers na 2 jaar en 10 maanden, bijna 122.000 probleemloze km's

Ik zou op de lotto beginnen spelen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                    Ik zou op de lotto beginnen spelen
                    Geen geluk, duitse topkwaliteit ja
                    Alle gekheid op een stokje. Ik ben van de Astra echt content, enkel bij de dealer voor zijn onderhoud.
                    Juist door een terugroepactie een nieuwe waterpomp geplaatst, maar die actie heb jij gemist hé
                    Last edited by prins207; 22/07/2015, 12:00.
                    2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

Alle gekheid op een stokje. Ik ben van de Astra echt content, enkel bij de dealer voor zijn onderhoud.
                      Juist door een terugroepactie een nieuwe waterpomp geplaatst, maar die actie heb jij gemist hé

Comment

Wrijf het er nog wat in.

Comment

• Hier al 149.000 km zonder veel miserie op 3.5 jaar, het gewone onderhoud, 1 gloeikaars defect en eens een geforceerde regeneratie moeten laten doen. En dat met een 1.3ke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot Bekijk Berichten
                            Zoveel ervaring lijkt het niet aan jouw signature te zien...
                            als je al eens 50 jaar met Opel rijd zonder grote problemen is dat ervaring genoeg denk ik

Comment

Zonet is de D-riem vervangen geweest van de onze, met nieuwe remblokken achter. En 465 euro lichter.
                              Na 2 jaar en 10 maanden, bijna 122.000 probleemloze km's
                              Prijs valt goed mee.
                              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Nu heb ik vanmorgen mijne D-riem laten vervangen, en namiddag een dikke 100 km mee gereden. Wat me opvalt is dat ik nu een schurend geluid hoor als m stationair draait.
                                Ik heb de motorkap eens geopend en tis precies een duif/kalkoen geluid wat ik nu hoor aan de riem.
                                Zou het zijn dat de nieuwe riem te strak staat, of moet de boel nog op elkaar inwerken? Iemand? Mijn vriendin hoorde het zelfs.
                                2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Vergeet de lotto maar

Ik zou gewoon terug gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Adam Opel Bekijk Berichten
                                    als je al eens 50 jaar met Opel rijd zonder grote problemen is dat ervaring genoeg denk ik
                                    Ik noem dat dan eerder merkblindheid, maar als je er zelf gelukkig mee bent, moet je dat blijven doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                      Vergeet de lotto maar

Ik zou gewoon terug gaan.

Ja toch best eens teruggaan

Sent from my iPhone using Tapatalk
                                      That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                                      28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                                      28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Nu heb ik vanmorgen mijne D-riem laten vervangen, en namiddag een dikke 100 km mee gereden. Wat me opvalt is dat ik nu een schurend geluid hoor als m stationair draait.
                                        Ik heb de motorkap eens geopend en tis precies een duif/kalkoen geluid wat ik nu hoor aan de riem.
                                        Zou het zijn dat de nieuwe riem te strak staat, of moet de boel nog op elkaar inwerken? Iemand? Mijn vriendin hoorde het zelfs.
                                        Te vroeg gejuicht Zo snel mogelijk mee terug gaan en een e-mailtje sturen, heb je toch bewijs dat je het gemeld hebt moest er al iets gebeuren :-)

Comment

• Auto is vorige week voor de 3de keer binnen geweest voor het probleem met de slechte ontvangst van de radio.
                                          - eerste keer: hebben ze de instellingen gecontroleerd (maw niets gedaan)
                                          - tweede keer: nieuwe antenne geplaatst
                                          - derde keer: nieuwe software geïnstalleerd

Resultaat is nog steeds dat ik perfecte ontvangst heb ik West-Vlaanderen, maar van zodra ik Oost-vlaanderen binnenkom verminderd de ontvangs.
                                          Nochtans schuift de frequentie mee, het is dus niet zo dat hij op de frequentie van West-Vlaanderen blijft staan.

Ik snap er niets van en de garage blijkbaar ook niet.
                                          Het frustrerende is dat het 60.000km perfect gewerkt heeft en nu de laatste 26.000km heb ik er last van.

Niemand die een oplossing weet?!
                                          Ik weet ook niet of het veel zin heeft om hem nog eens bij dezelfde garage binnen te steken.
                                          Er moet toch duidelijk iets verkeerd zijn aangezien het in het begin perfect werkte!

Comment

Working...
                                          X