Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• En weer valt die DAB brol continu uit... dus mailtje naar de garage gestuurd met het blijde nieuws. In september vertrek ik 3 weken op verlof en kga vragen of ze hem dan eens geen 3 weken moeten hebben... kunnen ze in alle rust en kalmte eraan prullen zoveel ze willen. DAB heeft nu een maand deftig gewerkt om het daarna ineens weer op te geven. Er moet ergens iets niet juist zitten.

Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
    Volgens mij ligt dat niet meer bij opel maar gewoon het DAB op zijn geheel.
    Bij mij werkt dat soms ook niet of valt dat soms uit. Volgens mij is DAB gewoon niet even sterk als fm. Al weet ik niet hoe DAB werkt.
    Volgens mij ligt dit niet meer aan DAB in zij geheel. Luister en kijk zelf en zo heb ik nog véél filmpjes waar deze taferelen op te horen zijn.

DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Adam Opel Bekijk Berichten
      Bestaat dat een auto die perfect werkt ??? zelfs Mercedes en Bmw hebben dat niet
      Ik kan de keren dat een wagen buiten regulier onderhoud naar de garage moest bij elke auto op 1 hand tellen.
      Elke auto maalt 160000+ km af.

*edit* bij natellen mag je ook een hand met een paar vingers minder nemen.

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
      echt he.... blij dat de mijne verkocht is vandaag.
      Amai, dat is snel :o
      Last edited by ; 18/08/2015, 18:45.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot Bekijk Berichten

Amai, dat is snel :o
        Je hoort me niet klagen!

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
          Volgens mij ligt dat niet meer bij opel maar gewoon het DAB op zijn geheel.
          Bij mij werkt dat soms ook niet of valt dat soms uit. Volgens mij is DAB gewoon niet even sterk als fm. Al weet ik niet hoe DAB werkt.
          Dat was ook mijn gedacht, maar hoe verklaren we dan dat er mensen zijn waar het wel altijd bij werkt zoals het hoort.
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Kost ik de mijne ma verkopen, probleem is dak er nu teveel geld op ga verliezen.
            De mijne begint nu ook kuren te vertonen met zijn lichtsensor. Met momenten wil de auto niet meer uit nachtmodus gaan. Volgens de garage zit de wagen dan gans de tijd berekeningen te doen om te zien of hij niet verblind wordt door een tegenligger.
            Vraag mij dan toch af welke berekeningen dat zijn want ze blijven duren (en daarmee bedoel ik langer dan 1u30, langste dat ik tot nu toe al gemeten heb).
            Enfin...

Comment

• dab is digitaal. het is er, of het is er niet.
              net als bij die nieuwe digitale TV zenders op de antenne. terwijl je vroeger wat witte ruis in het beeld kreeg bij slecht ontvangst, komt er nu gewoon 'no signal' op u beeld.
              een oude radio met een kreupele antenne, half dove ontvanger en heel ver van de zendmast kan nog steeds de zender beluisterbaar ontvangen.
              bij die nieuwe systemen met er maar 1 ding foutlopen om miserie te hebben.
              de radio in mijn benz ontvangt studio brussel (100.6) tot bij mij thuis in waregem. de radio in mijn golf krijgt al geruis na wetteren en moet ik al overschakelen naar 102.1 om te blijven luisteren.

misschien een stoorzender in de auto? telefoonlader, GPSlader, bluetooth,...
              Last edited by ; 18/08/2015, 20:51.

Comment

• Beste Snapshot,

Zoals je kan zien rij ik al 50 jaar met Opel en had met al mijn wagens meer dan 150.000 km zelfs eentje met 225.000 en eentje met 275.000 km de enige waar ik in het begin een beetje miserie mee gehad heb is de Omega 18I van 1988 , de versnellingsbak ging heel slecht en na 25.000 km hebben ze de bak eruit gehaald en de synchromesch vervangen en de miserie was gedaan , oh ja met mijn Rekord 1965 heb ik een waterpomp gehad die ik dan nog zelf vervangen heb en dat is dan ook alles , de reden waarom ik na 2 jaar mijn Astra vervang voor een Mokka is omdat ik verleden jaar een rugoperatie gehad heb en de Astra was voor mij te laag qua instap dus zeker niet omdat hij niet goed was , tot daar mijn commentaar

Amai, dat is snel :o[/QUOTE]

Comment

• Hadden de andere leden hier maar een auto zoals jij hebt, nietwaar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot Bekijk Berichten
                    Hadden de andere leden hier maar een auto zoals jij hebt, nietwaar?

Dan zou ik een pak minder stress gehad hebben het laatste jaar....
                    Kom, liefhebbers en mensen die er geen zier om geven houden dat merk nog recht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                      Dan zou ik een pak minder stress gehad hebben het laatste jaar....
                      Kom, liefhebbers en mensen die er geen zier om geven houden dat merk nog recht.
                      Overdrijf anders eens, een garage zoeken die een garage is was een oplossing in plaats van op een forum uw gal te spugen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk Berichten
                        Overdrijf anders eens, een garage zoeken die een garage is was een oplossing in plaats van op een forum uw gal te spugen.

Als hun technischedienst het al niet weet, wat gaan die drie garages waar ik ben geweest er dan iets van weten?

Comment

Als hun technischedienst het al niet weten, wat gaan die drie garages waar ik ben geweest er dan iets van weten?
                          3 Opel dealer's voor een waterpomp? En nog geen oplossing? Moeilijk te geloven, het is een gekend probleem en een waterpomp hoort geen lawaai te maken.
                          Wij hebben dan ook nooit miserie met garantiegevallen oid. gewoon direct een nieuwe er op. Hoe is het nu opgelost bij u?

Comment

• Het is niet opgelost.... toch niet bij Opel gezien ze geen pomp meer wouden vervangen na de 3 stuks die ze 'zogezegd' vervangen hebben.
                            Ik had eigenlijk bij de 2de een markering moeten zetten om te zien of het wel vervangen werd, maar dat beetje vertrouwen had ik nog wel en dus niet gedaan.

Soit, op eigen kosten pomp aangekocht bij een onafhankelijke garagist van een ander merk en weg gepiep.

Comment

• Betere dealer zoeken hé.. Het probleem is inderdaad gekend..
                              Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                              Current:
                              1987 Mercedes-Benz W124 200D
                              1979 Mercedes-Benz W123 280E
                              1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                              Ex:
                              1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                              1976 Mercedes-Benz W123 250
                              1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                              1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                              1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                              1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                              2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                              1980 Mercedes-Benz W123 280
                              1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Oja, heb van die dienst een toffe mail gehad, Bimmer heeft die toen ook gelezen, waar ze dan vermelde dat het luide gepiep normaal was en mijn waterpomp goed werkte en er niks aan te doen was. Dus ik ga ervan uit dat uwen dealer te minste wel zijn werk doet.

Comment

Het is niet opgelost.... toch niet bij Opel gezien ze geen pomp meer wouden vervangen na de 3 stuks die ze 'zogezegd' vervangen hebben.
                                  Ik had eigenlijk bij de 2de een markering moeten zetten om te zien of het wel vervangen werd, maar dat beetje vertrouwen had ik nog wel en dus niet gedaan.

Soit, op eigen kosten pomp aangekocht bij een onafhankelijke garagist van een ander merk en weg gepiep.
                                  Triestige zaak, maar een pomp hoort niet te piepen!
                                  Er is wel een beetje werk aan, volgens mij is die van u nooit vervangen geweest. Over welke dealer's gaat dit?

Comment

Oja, heb van die dienst een toffe mail gehad, Bimmer heeft die toen ook gelezen, waar ze dan vermelde dat het luide gepiep normaal was en mijn waterpomp goed werkte en er niks aan te doen was. Dus ik ga ervan uit dat uwen dealer te minste wel zijn werk doet.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
                                    Betere dealer zoeken hé.. Het probleem is inderdaad gekend..
                                    Zeg dat tegen de klantendienst Jullie zullen je best wel doen, geloof ik zeker, maar het kan niet de bedoeling zijn om 40km of meer te rijden omdat er daar een dealer is die WEL weet hoe alles werkt.

Comment

Triestige zaak, maar een pomp hoort niet te piepen!
                                      Er is wel een beetje werk aan, volgens mij is die van u nooit vervangen geweest. Over welke dealer's gaat dit?
                                      Als ik dit openbaar zet staat hij aan mijn deur, pm goed?

Comment

Zeg dat tegen de klantendienst Jullie zullen je best wel doen, geloof ik zeker, maar het kan niet de bedoeling zijn om 40km of meer te rijden omdat er daar een dealer is die WEL weet hoe alles werkt.
                                        Zeker, en snap uw frustratie dan wel. Maar ik erger mij dan aan het feit dat men merken zit af te breken terwijl het gewoon aan de onkunde ligt van hun dealer. Zoals dat bericht van Superplastik eerder over zijn lichtsensor. Zo'n bullshit, daar komen mijn haren van recht.

Ook over de diensten na verkoop van Opel heb ik soms mijn twijfels, maar hier ga ik openbaar niet veel over zeggen.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                        Als ik dit openbaar zet staat hij aan mijn deur, pm goed?
                                        okee

Comment

Ik dacht dat dat net het punt was van een forum :p

On a sidenota: na 36k km op een jaar nog geen problemen

Sent from my iPhone using Tapatalk
                                          That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                                          28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                                          28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Working...
                                          X