Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
    Opties brengen niet op tweedehands, er gaan er maar weinig voor de jouwe van een paar oud gaan als je voor die prijs bijna een nieuwe hebt 
    Een nieuwe voor die prijs is dan wel zonder enige extra's. Een tweedehands audi met 100.000 km kost ook meer dan 20.000 euro. En wie gaat die kopen ? Iemand die een nieuwe te duur vindt maar toch met een audi wil rijden. Dat zal ook zo zijn met de mijne. Iemand die de extra's wél weet te appreciëren en geen 30.000 euro over heeft om deze bij te nemen.
    Want een nieuwe met deze extra's kost wel degelijk 30.000 euro.

Comment

• Jouw prijzen kloppen toch niet echt.
      Audi A3 ➤ Bekijk het aanbod van vandaag! Occasions en nieuw. Elke deal een groot verschil. Dat is ② 2dehands Auto's.

Als je rekent dat de nieuwprijzen van Audi nog wat hoger liggen dan Opel, dan zal je inderdaad nog lang met de auto rijden dan de vraagprijs te krijgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot Bekijk Berichten
        Jouw prijzen kloppen toch niet echt.
        Audi A3 ➤ Bekijk het aanbod van vandaag! Occasions en nieuw. Elke deal een groot verschil. Dat is ② 2dehands Auto's.

Als je rekent dat de nieuwprijzen van Audi nog wat hoger liggen dan Opel, dan zal je inderdaad nog lang met de auto rijden dan de vraagprijs te krijgen
        Ik heb dan ook helemaal niet over een A3 maar "een" audi. Ik specificeer niks, wou gewoon maar aangeven dat iemand die een nieuwe te duur vindt maar toch met een audi wil rijden, meer geld over heeft voor een 2dehandse dan voor een nieuwe van een ander merk (of één zonder opties) voor dezelfde prijs.
        Iemand die niks geeft om extra's als bv een Cosmo uitvoering, AFL verlichting, navigatie, lederen interieur enz zal inderdaad een nieuwe kopen, iemand die wél al die extra's wil denkt misschien wel twee keer na want die configureert al makkelijk tegen de 30.000 euro.
        En mijn auto is die 14.000 waard en krijg ik dat niet dan blijf ik er gewoon mee rijden.
        Nog steeds de beste en mooiste auto die ik heb gehad

Comment

• Vandaag de 126K aangetikt en nog steeds reuze content van.
          Geen problemen tot nu toe, is zuinig, comfortabel en betrouwbaar. Wel spijtig van die vervelende rammel in de A-stijl.
          2012 Opel Astra ST Ecoflex
          2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
            Een nieuwe voor die prijs is dan wel zonder enige extra's. Een tweedehands audi met 100.000 km kost ook meer dan 20.000 euro. En wie gaat die kopen ? Iemand die een nieuwe te duur vindt maar toch met een audi wil rijden. Dat zal ook zo zijn met de mijne. Iemand die de extra's wél weet te appreciëren en geen 30.000 euro over heeft om deze bij te nemen.
            Want een nieuwe met deze extra's kost wel degelijk 30.000 euro.
            Je moest eens weten wat namaz hier betaald heeft voor zijn A4 met 130k km.
            Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
            Current:
            1987 Mercedes-Benz W124 200D
            1979 Mercedes-Benz W123 280E
            1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
            Ex:
            1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
            1976 Mercedes-Benz W123 250
            1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
            1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
            1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
            1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
            2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
            1980 Mercedes-Benz W123 280
            1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
              Je moest eens weten wat namaz hier betaald heeft voor zijn A4 met 130k km.
              Ja, maar Polleke zijn stelling over een 2ehands Audi is ook zo vaag als iets hé. Een Audi met 100k km van 2 jaar oud gaat ge effectief niet onder de €20k vinden hé, buiten als ge er eentje die wat ouder is neemt, dan lukt dat natuurlijk wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                Ja, maar Polleke zijn stelling over een 2ehands Audi is ook zo vaag als iets hé. Een Audi met 100k km van 2 jaar oud gaat ge effectief niet onder de €20k vinden hé, buiten als ge er eentje die wat ouder is neemt, dan lukt dat natuurlijk wel.
                Inderdaad, de uitspraak is veel te vaag.

Een Audi A8 van 2012 zal je moeilijk onder de 20k EUR vinden. Is doodnormaal.
                Een Audi A3 (gemiddeld nog steeds duurder dan een Opel Astra) uit 2012 kan je perfect kopen voor 10-15k EUR.

Verder is het normaal dat iemand die een A8 wil en een mooie wagen tweedehands vindt voor de helft van de prijs, deze koopt en niet altijd het dubbele wil uitgeven voor een nieuwe wagen.
                Een auto verliest nu eenmaal veel van zijn waarde (vooral de eerste jaren). En vooral auto's waar de tweedehandsmarkt massa's van heeft.

Comment

• Nieuwe bumper en proper gewassen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                    Nog steeds de beste en mooiste auto die ik heb gehad
                    Hmm, ik vond de vorige veel mooier.
                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• om positief ook een plaatsje te geven, heb de mijne zojuist op 72K km gereden in 26 maanden, is een cosmo 130pk zoals polleke2, en ben er zeer tevreden mee.
                      heb geen DAB, en dit bewust, heb een radio met DAB die vast staat op mijne bureau in brusselse en daar valt het signaal ook nu en dan weg, als dit al gebeurt op een vaste plaats, had geen zin om er dan nog mee rond te rijden. Heb de indruk dat de frequenties van de vele radiostations een even groot probleem is in België als al de rest dat geregeld moet worden door de staat
                      Iemand ook de brief gehad met de uitnodiging om een software update te doen aan de elektronische handrem? zou voor de hill start zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jbvox Bekijk Berichten
                        om positief ook een plaatsje te geven, heb de mijne zojuist op 72K km gereden in 26 maanden, is een cosmo 130pk zoals polleke2, en ben er zeer tevreden mee.
                        heb geen DAB, en dit bewust, heb een radio met DAB die vast staat op mijne bureau in brusselse en daar valt het signaal ook nu en dan weg, als dit al gebeurt op een vaste plaats, had geen zin om er dan nog mee rond te rijden. Heb de indruk dat de frequenties van de vele radiostations een even groot probleem is in België als al de rest dat geregeld moet worden door de staat
                        Iemand ook de brief gehad met de uitnodiging om een software update te doen aan de elektronische handrem? zou voor de hill start zijn?
                        Ik heb geen elektronische rem maar wel hillstart
                        That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                        28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                        28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Is gewoon een update, 5min werk.
                          Heb het ook gedaan op de mijne maar ik ondervind geen verschil qua werking :p

Comment

• Vandaag eerste keuring gehad, en op een lekke schokdemper achter, niets te melden. Teller staat bijna op 89.000km nu.

Iemand een afbeelding of uitleg hoe je de kofferbakbekleding bij een hatchback verwijderd? Ik denk eraan ze zelf te vervangen omdat ik bij een schokdemperfabrikant werk.
                            www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Adam Opel Bekijk Berichten
                              Tel mij er ook maar bij drie dus
                              Vier Ook 0,0 problemen hier en 89000km.
                              www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                                Vandaag eerste keuring gehad, en op een lekke schokdemper achter, niets te melden. Teller staat bijna op 89.000km nu.

Iemand een afbeelding of uitleg hoe je de kofferbakbekleding bij een hatchback verwijderd? Ik denk eraan ze zelf te vervangen omdat ik bij een schokdemperfabrikant werk.
                                Bekleding hoeft er niet uit hoor
                                Alles gebeurt langs onder

Comment

• En zolang de demping goed is zou ik 'm laten zitten, wat zweten is niet zo erg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                                    Vier Ook 0,0 problemen hier en 89000km.
                                    Ik ben ook tevreden van mijn astra.:-)

Alhoewel de batterij vandaag niet thuis gaf, straks eens proberen te starten met de kabels. Hopende dat ie niet stuk is, anders moet ie vervangen worden.

Comment

• Toch gemakkelijke mensen, die opel rijders.

Typische opel rijder: hoera, hij start!
                                      Typische bmw rijder: had ik nog maar wat extra pk's, straks even langs de chiptuner.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
                                        Toch gemakkelijke mensen, die opel rijders.

Typische opel rijder: hoera, hij start!
                                        Typische bmw rijder: had ik nog maar wat extra pk's, straks even langs de chiptuner.
                                        Dat is perfect hoe ze in de markt gezet worden dus ze vinden beiden het juiste publiek.

Hier zitten meer BMW profielen, dus Opel krijgt het hier zwaar te verduren ...
                                        '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                        '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk Berichten
                                          Bekleding hoeft er niet uit hoor
                                          Alles gebeurt langs onder

Idd, net even het wiel verwijderd en toen zag ik het. Kinderspel.

En ook gezien dat ik gasschokdempers heb Die keuring hé... Gewoon laten zitten dus...
                                          www.opelklassiek.be

Comment

Working...
                                          X