Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Naar mijn weten hoef de automatische hoogte regeling niet meer.

Comment

• Originele lampjes er terug in voor de keuring en erna de xenon er weer in.
      2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Hoeft niet als je lichtbeeld goed is word hij gewoon goedgekeurd.

Comment

• Ah je bent Nl'er, had ik niet gezien. In Belgie is automatisch hoogteregeling en sproeiers nog altijd verplicht.

Comment

• Mieschien dat iemand hier het antwoord weet, ik nu een nieuwe opel astra met navi 650 van 2 weken oud maar ik krijg de bluetooth audio streaming niet voor elkaar het bluetooth symbool in home scherm blijft licht grijs, ik heb een Samsung S5 de carkit functie werkt wel al ziet hij vaak het telefoonboek van mijn gsm niet.

Comment

• Overlaatst zelfde probleem gehad met een klant tijdens een levering, ook de 650 en ook met een Galaxy S5. Niet opgelost gekregen, met mijn gsm (Huawei) werkt het perfect.

Comment

• Ze hebben eindelijk gevonden wat het probleem is met mijn radio.
                Radio kapot, maar meneer we zijn wel al uit de garantieperiode.
                De leasingmaatschappij zal een deel van de kosten moeten betalen en momenteel reageren ze nog niet.
                Auto heb ik 4 maand voor het einde van de garantieperiode voor de eerste keer binnengedaan om het radioprobleem aan te kaarten.
                Nu pas 6 maand later na de 5de keer hebben ze eindelijk willen zien wat het probleem was en nu gaat het nog geld kosten ook!

Afzetters!

Comment

• Ik heb zo een zaken op papier laten zetten en ook gemeld aan de klantendienst zodat ik bewijzen had dat het tijdig gemeld was.
                  Zo hebben ze het ook 4 maand buiten garantie gratis hersteld.
                  Oh ja, de radio is een 3 tal keer vernieuwd geweest bij mij.

De Samsung gsm's gaven in 2009 al veel problemen.
                  Het ene type werkte wel en het andere niet.
                  den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Die Bluetooth bij Opel is een raar verhaal, uitleg van de klantendienst is dat het voor 75% van de merken wel werkte. LG en Samsung hebben problemen.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• vandaag de nieuwe astra voor het eerst gezien, moet zeggen dat het een leuke verschijning is

zo eentje
                      2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                      2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
                        vandaag de nieuwe astra voor het eerst gezien, moet zeggen dat het een leuke verschijning is

zo eentje
                        Zijn schoon he, wij hebben er nu 4 in de showroom staan. Ook zo eentje in power red. Ben er wel fan van, zeker het interieur vind ik knap. Zowat de enige Opel die ik zelf nog zou 'overwegen'.
                        Last edited by IbifaHo; 04/11/2015, 19:02.

Comment

• De tankklep steekt af, azo een kloef
                          Verder weinig negatiefs op te merken op het interieur/exterieur. Hopelijk niet teveel kinderziektes. Ik zou 'm ook in het rood nemen, ben benieuwd naar de 1400 150pk

Comment

• Koop die van mij maar! Die is ook rood
                            DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk Berichten
                              Koop die van mij maar! Die is ook rood
                              Heb er al naar zitten kijken hoor, met donkere achterlichten zou hij nog zoveel vetter zijn
                              Maar denk niet dat ik nog een diesel zou nemen. En eigenlijk heb ik geen break nodig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk Berichten
                                De tankklep steekt af, azo een kloef
                                Verder weinig negatiefs op te merken op het interieur/exterieur. Hopelijk niet teveel kinderziektes. Ik zou 'm ook in het rood nemen, ben benieuwd naar de 1400 150pk
                                Ja die tankklep is wel veeel te groot.

Comment

• Is er iemand dat flitspalen heeft gezet op zijn Navi 950?
                                  Is dit mogelijk?

Comment

• Het kan wel min of meer ja. Je moet op USB een lijst maken met coördinaten en tekst en deze dan in een lege categorie van POI's importeren. Indien je categorie bezienswaardigheden neemt dan is het symbool een fotocamera. Er is zeker uitleg over te vinden online of zelfs hier op het forum.
                                    Last edited by Skyrider; 13/11/2015, 07:33.
                                    Opel Astra Sports Tourer, 1.3CDTi ecoFLEX:
                                    BMW E90 320d:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skyrider Bekijk Berichten
                                      Het kan wel min of meer ja. Je moet op USB een lijst maken met coördinaten en tekst en deze dan in een lege categorie van POI's importeren. Indien je categorie bezienswaardigheden neemt dan is het symbool een fotocamera. Er is zeker uitleg over te vinden online of zelfs hier op het forum.
                                      Oa. op pagina +-305 van dit topic zelfs.

Comment

• Ik moet voor de kerst dan ga ik naar zwitserland een sneeuwketting hebben voor mijn astra j sports tourer 1.6 cdti bussiness+ ik heb er 215/50R16 op lichtmetalen velgen onder, welke sneeuwketting kan ik het beste pakken of beter gezegt wat past erop zonder aan te lopen en de velg te beschadigen, als het al mogelijk is aangezien in de handleiding staat dat op de 215/60R16 geen sneeuwketting mogelijk is.
                                        Last edited by ; 13/11/2015, 22:00.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door raymond1975 Bekijk Berichten
                                          Ik moet voor de kerst dan ga ik naar zwitserland een sneeuwketting hebben voor mijn astra j sports tourer 1.6 cdti bussiness+ ik heb er 215/50R16 op lichtmetalen velgen onder, welke sneeuwketting kan ik het beste pakken of beter gezegt wat past erop zonder aan te lopen en de velg te beschadigen, als het al mogelijk is aangezien in de handleiding staat dat op de 215/60R16 geen sneeuwketting mogelijk is.
                                          Moeten het kettingen zijn?
                                          Je hebt tegenwoordig ook alternatieven, bijvoorbeeld zo van die "sokken".
                                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
                                          X