Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk Berichten
    Over welke motor praten we hier? Mijn oude 1.7CDTI 110pk was koud nog erger dan een tractor. Rammelen en kletteren maar een metaalachtig geluid heb ik nooit niet gehoord.
    Toch wel de 1.6CDTI 110pk..

Achja.. bezoekje aan de garage dan maar!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter06 Bekijk Berichten
      Toch wel de 1.6CDTI 110pk..

Achja.. bezoekje aan de garage dan maar!
      Mijne maakte ook heel wat kabaal koud, maar ik had de 1.7 die sowieso al luidruchtig was.

Klinkt toch niet helemaal gezond op jouw filmpje. Die nieuwe 1.6 moet normaal ook rustiger draaien (itt de 1.7).

Ik zou idd eens naar de garage gaan
      That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
      28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
      28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Awel de 1.6CDTI is dan weer muisstil in de mijne. Zelfs als hij koud is
        DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk Berichten
          Awel de 1.6CDTI is dan weer muisstil in de mijne. Zelfs als hij koud is
          Zo zou het moeten. Reed ook aangenamer vond ik
          That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

Comment

• Weet trouwens iemand of ik iets verkeerd doe? Of is het wederom de Navi 950 die niet deugd? Ik download liedjes via de officiele weg. Ik gebruik dus Itunes. Nu als ik deze liedjes op mijn USB stick zit dan weigert de Navi 950 om de CD cover te tonen op het display. Ik kopieer deze bestanden gewoon als m4a bestanden naar mijn stick. Titel, uitvoerder en héél die trammelant komt er wel op. Enkel op de plaats waar de cover van de CD moet staan komt dan het muziek genre te staan met een afbeelding die daarvoor dient. Er zijn dan ook oudere nummers van vroeger waarbij dan weer wel gewoon de CD cover te zien is. Waarom bij het ene nummer niet en bij het andere nummer wel? Als ik op de PC kijk dan komen de CD covers er wel gewoon op.

Last edited by Volvo_Bjorn; 02/03/2016, 18:51.
            DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Hallo iedereen

Een vraag gericht aan de mama's en papa's onder jullie. Iemand een ervaring met buggy's in het koffer van de astra j hatchback?

Ik krijg mijn vrouw niet overtuigd om een grotere auto te kopen, dus wil wel eens uit de ervaren man/vrouw horen of dit een haalbare kaart is en met welk merk en model van buggy ze/hij ervaring heeft.
              Alvast merci

Comment

• Wij hebben een maxy cosi buggy en een sports tourer en dan zit de koffer al goed vol. Er kan niet zo veel meer bij.

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

Comment

• Heeft er iemand meer informatie over eventuele nieuwe software voor de Navi950?
                  Volgens Opel TIS https://tis2web.service.gm.com/tis2web is er een nieuwe versie beschikbaar nl. 84046065

Comment

• Zit de laatste weken met wat geratel aan de versnellingsbak, nog niets erg maar toch wel duidelijk hoorbaar.

Vandaag eindelijk eens langs de garage gereden en gevraagd van eens mee te rijden. Na 300m zei de technieker: das duidelijk, de versnellingsbak/differentieel.
                    Ze gaan morgen horen bij de leasing maar het zou wel eens kunnen dat hij niet meer hersteld wordt, moet nog 7 maand/15.000km tot einde contract.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                      Stevie,

Fantastisch bedankt man ! Dat zal ik eens voorleggen aan de garage en zien wat zij daarvan zeggen. Dus bij U hebben ze er een plaatje tussen gestoken en in dat plaatje drie gaatjes voorzien ? Of is die toevoer nu volledig afgesloten ?
                      Ik heb een astra j 2011 diesel en die geeft af en toe witte rook veen vermogen en dtimkt verschrikkelijk. Na de auto uit te doen en weer opnieuw te starten loopt hij normaal en heeft hij weer vermogen en is er niets meer aan de hand... wie weet wat dit kan zijn. Hij doet het niet aldoor maar af en toe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rudi1974 Bekijk Berichten
                        Ik heb een astra j 2011 diesel en die geeft af en toe witte rook veen vermogen en dtimkt verschrikkelijk. Na de auto uit te doen en weer opnieuw te starten loopt hij normaal en heeft hij weer vermogen en is er niets meer aan de hand... wie weet wat dit kan zijn. Hij doet het niet aldoor maar af en toe
                        roetfilterregeneratie
                        2012 Opel Astra ST Ecoflex
                        2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nick322 Bekijk Berichten
                          Heeft er iemand meer informatie over eventuele nieuwe software voor de Navi950?
                          Volgens Opel TIS https://tis2web.service.gm.com/tis2web is er een nieuwe versie beschikbaar nl. 84046065
                          Ik heb gisteren hiervoor een mail naar de klantendienst gestuurd. Er is een update ter beschikking, maar ze raden aan deze niet te installeren als je momenteel geen problemen hebt met de Navi 950...

Comment

• Was me da voor zever?? Wat is de reden dat ze deze update afraden??? Ik zal nog eens moeten bellen precies! Ik zou meteen verwittigd worden bij een update..... weer niet dus.

Comment

• Afgelopen week, tijdens een trip naar Engeland ondervonden wij problemen met de achterste parkeersensoren.
                              Eender welk type van rit (lang/ kort, koude start, tussenstop). Je kon er niet op rekenen of ze werkten.
                              Heeft iemand dit ook al voor gehad?

Comment

• Ik zou een keer de bumper er achter afhalen en de contacten van de stekker eens opzuiveren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vochtige Bekijk Berichten
                                  Afgelopen week, tijdens een trip naar Engeland ondervonden wij problemen met de achterste parkeersensoren.
                                  Eender welk type van rit (lang/ kort, koude start, tussenstop). Je kon er niet op rekenen of ze werkten.
                                  Heeft iemand dit ook al voor gehad?
                                  Jaaaaren geleden met mijn Insignia met 2500 euro schade tot gevolg. Werd gewoon weggelachen met de zever dat er geen foutcode te vinden was...
                                  Je kan er gewoon niet op rekenen, misschien euvel ondertussen opgelost met de laatste bouwjaren...

Comment

• Nu het toch over parkeersensoren gaat..

Ik vind dat de parkeersensoren met een serieuze vertraging pas een signaal geven of het signaal aanpassen.

Als ik mijn Astra in achteruit zet en dichter naar een object rij, dan komt er pas een piepsignaal iets nadat ik al op mijn eindpositie sta.

Maw, als ik zelf de afstand niet goed kan inschatten, dan had ik al lang ergens op gezeten waarschijnlijk :p (tenzij ik meer geduld zou hebben).

Wat is jullie ervaring hiermee?

Comment

• ik heb niet te klagen over de snelheid van de parkeersensoren, als je normaal achteruit rijdt geven ze keurig een signaal. Zelf als het tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut is, is er nog wat ruimte over.

Als je echt snel achteruit rijdt dat kunnen ze niet volgen (spreek uit ervaring ).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter06 Bekijk Berichten
                                        Nu het toch over parkeersensoren gaat..

Ik vind dat de parkeersensoren met een serieuze vertraging pas een signaal geven of het signaal aanpassen.

Als ik mijn Astra in achteruit zet en dichter naar een object rij, dan komt er pas een piepsignaal iets nadat ik al op mijn eindpositie sta.

Maw, als ik zelf de afstand niet goed kan inschatten, dan had ik al lang ergens op gezeten waarschijnlijk :p (tenzij ik meer geduld zou hebben).

Wat is jullie ervaring hiermee?
                                        ik vond de parkeersensoren op men opel goed, op men renault nu vind ik die minder goed. Ik ben blij dat ik nu ook een camera heb

Comment

• Vindt die ook wel traag, op elk model. Al vindt ik dat ze op de Astra K wel sneller zijn geworden, op de K ST zijn ze ook wel goed.
                                          2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Working...
                                          X