Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het is idd een met druksensor, vertelde ze me. Vandaar de prijs.
    2012 Opel Astra ST Ecoflex
    2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• even verder op het probleem van de ketting....ondertussen al enkele waar de ketting effectief gesnapt is. Het steeds "even niet opdruk staan" gaat de ketting telkens een beetje gevoeliger maken....Opel sukkelt wat te veel tegenwoordig vind ik
      BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Beste,

De manuele airco staat uit (100% zeker van), toch als ik de auto start begint de airco pomp te koelen, het ledje van de airco op de middenconsole blijft uit...
        Iemand een idee waaraan dit kan liggen ? zitten geen fouten in de computer (pas uitgelezen)

Heeft ook niets met menu klimaatregelingsmodus te maken...

Comment

• Vandaag een Zafira tourer cosmo besteld.
          Nu vraag ik mij af of ik mijn wintervelgen+banden van mijn astra j gewoon kan gebruiken.
          Op het internet vind ik alvast terug dat de steek 5x115, naaf 70.3 en 41 identiek zijn voor beide wagens. .
          Steekmaat.be Opel Zafira Tourer (2012 - ) naaf Zoek steekmaat op automerk - de grootste database met velgen steek, ET waarde, naaf diameter, montage en bandenmaat voor vrijwel iedere auto

Heb ik geluk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmy001 Bekijk Berichten
            Beste,

De manuele airco staat uit (100% zeker van), toch als ik de auto start begint de airco pomp te koelen, het ledje van de airco op de middenconsole blijft uit...
            Iemand een idee waaraan dit kan liggen ? zitten geen fouten in de computer (pas uitgelezen)

Heeft ook niets met menu klimaatregelingsmodus te maken...
            Waarschijnlijk de magneet koppeling die blijft plakken van de condensor.
            DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Van de aircopomp bedoel je
              Trek de fiche eens vd pomp en als hij nog steeds koude lucht blaast ben je zeker dat dat het probleem is en niet vd sturing. Indien 1.7 kan je er toch super goed bij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vochtige Bekijk Berichten
                Vandaag een Zafira tourer cosmo besteld.
                Nu vraag ik mij af of ik mijn wintervelgen+banden van mijn astra j gewoon kan gebruiken.
                Op het internet vind ik alvast terug dat de steek 5x115, naaf 70.3 en 41 identiek zijn voor beide wagens. .
                Steekmaat.be Opel Zafira Tourer (2012 - ) naaf Zoek steekmaat op automerk - de grootste database met velgen steek, ET waarde, naaf diameter, montage en bandenmaat voor vrijwel iedere auto

Heb ik geluk?
                Je zal bandendruksensoren nodig hebben, of leren leven met de foutmelding

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk Berichten
                  Waarschijnlijk de magneet koppeling die blijft plakken van de condensor.
                  Is dit iets wat zelf te verhelpen / op te lossen is ?

Comment

• Als stekker uit getrokken is, koelt hij nog steeds

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk Berichten
                      Van de aircopomp bedoel je
                      Trek de fiche eens vd pomp en als hij nog steeds koude lucht blaast ben je zeker dat dat het probleem is en niet vd sturing. Indien 1.7 kan je er toch super goed bij
                      Ja aircopomp natuurlijk

Als de pomp geen stroom krijgt dan zou de magneetkoppeling niet opspringen en draait je pomp niet mee. Aangezien je de stekker los hebt gehaald en de pomp maar blijft koelen, ben ik er vrij zeker van dat de magneetkoppeling is vast gelopen en deze de pomp blijft aandrijven. In sommige gevallen kan je magneetkoppeling alleen vervangen maar meestal wordt het een nieuwe aircopomp.
                      DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Merci!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk Berichten
                          Je zal bandendruksensoren nodig hebben, of leren leven met de foutmelding
                          Ik heb er nog twee nieuwe liggen, die mag je alvast hebben aan 50% van de winkelprijs.

Comment

• Ik heb nog 4 winterbanden (staal met originele vauxhall doppen) met bandenspanningssensoren liggen.

Comment

• Hehe, vriendelijke aanbiedingen.

Ik ga druksensoren laten plaatsen op mijn vorige velgen. Kost wel wat, maar de banden en velgen zijn nog in prima staat: zien er best oke uit.
                              Ik ben aangenaam verrast door de zafira. Ook die 1.4 motor rijdt best goed. Rijdt beter dan mijn 1.7 diesel.
                              En spelen met Onstar is wel prettig.

Comment

• Vind persoonlijk die onstar niet echt een meerwaarde. Laatste tijd is het ook altijd eentje die amper Nederlands praat die ge vast krijgt. In het begin waren het altijd nl'ers maar laatste tijd ist echt gebrekkig Nederlands dat ge amper verstaat.
                                2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Imo ook niet echt zijn geld waard, ok, leuk gadget maar dat is het dan ook

Comment

• Moest die wifi nu eens werken eh.. is eigl nog het enige intressanter eraan
                                    2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Idd, typisch dat dat in BE nog niet werkt

Comment

• Oplossing probleem?

Oorspronkelijk geplaatst door Timmy001 Bekijk Berichten
                                        Beste,

Komt er bij een koude start in de BC bij grootverbruikers ook de hele tijd de melding van de achterruitverwarming ? deze gaat de hele tijd aan en uit bij mijn astra..., als de motor warm is, blijft deze melding weg. Het lampje in de knop van de achterruitverwarming blijft uit..
                                        Na een software update gisteren is dit nog steeds zo..

Is hier een oplossing voor gevonden? Ik heb namelijk exact hetzelfde probleem!

Comment

• Ik dacht dat als de melding van achterruitverwarming verschijnt, de roetfilter bezig is met reinigen
                                          2012 Opel Astra ST Ecoflex
                                          2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

Working...
                                          X