Het is idd een met druksensor, vertelde ze me. Vandaar de prijs.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
-
even verder op het probleem van de ketting....ondertussen al enkele waar de ketting effectief gesnapt is. Het steeds "even niet opdruk staan" gaat de ketting telkens een beetje gevoeliger maken....Opel sukkelt wat te veel tegenwoordig vind ikBMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Beste,
De manuele airco staat uit (100% zeker van), toch als ik de auto start begint de airco pomp te koelen, het ledje van de airco op de middenconsole blijft uit...
Iemand een idee waaraan dit kan liggen ? zitten geen fouten in de computer (pas uitgelezen)
Heeft ook niets met menu klimaatregelingsmodus te maken...
Comment
-
Vandaag een Zafira tourer cosmo besteld.
Nu vraag ik mij af of ik mijn wintervelgen+banden van mijn astra j gewoon kan gebruiken.
Op het internet vind ik alvast terug dat de steek 5x115, naaf 70.3 en 41 identiek zijn voor beide wagens. .
Steekmaat.be Opel Zafira Tourer (2012 - ) naaf Zoek steekmaat op automerk - de grootste database met velgen steek, ET waarde, naaf diameter, montage en bandenmaat voor vrijwel iedere auto
Heb ik geluk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmy001 Bekijk BerichtenBeste,
De manuele airco staat uit (100% zeker van), toch als ik de auto start begint de airco pomp te koelen, het ledje van de airco op de middenconsole blijft uit...
Iemand een idee waaraan dit kan liggen ? zitten geen fouten in de computer (pas uitgelezen)
Heeft ook niets met menu klimaatregelingsmodus te maken...DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vochtige Bekijk BerichtenVandaag een Zafira tourer cosmo besteld.
Nu vraag ik mij af of ik mijn wintervelgen+banden van mijn astra j gewoon kan gebruiken.
Op het internet vind ik alvast terug dat de steek 5x115, naaf 70.3 en 41 identiek zijn voor beide wagens. .
Steekmaat.be Opel Zafira Tourer (2012 - ) naaf Zoek steekmaat op automerk - de grootste database met velgen steek, ET waarde, naaf diameter, montage en bandenmaat voor vrijwel iedere auto
Heb ik geluk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk BerichtenWaarschijnlijk de magneet koppeling die blijft plakken van de condensor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk BerichtenVan de aircopomp bedoel je
Trek de fiche eens vd pomp en als hij nog steeds koude lucht blaast ben je zeker dat dat het probleem is en niet vd sturing. Indien 1.7 kan je er toch super goed bij
Als de pomp geen stroom krijgt dan zou de magneetkoppeling niet opspringen en draait je pomp niet mee. Aangezien je de stekker los hebt gehaald en de pomp maar blijft koelen, ben ik er vrij zeker van dat de magneetkoppeling is vast gelopen en deze de pomp blijft aandrijven. In sommige gevallen kan je magneetkoppeling alleen vervangen maar meestal wordt het een nieuwe aircopomp.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk BerichtenJe zal bandendruksensoren nodig hebben, of leren leven met de foutmelding
Comment
-
Ik heb nog 4 winterbanden (staal met originele vauxhall doppen) met bandenspanningssensoren liggen.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Hehe, vriendelijke aanbiedingen.
Ik ga druksensoren laten plaatsen op mijn vorige velgen. Kost wel wat, maar de banden en velgen zijn nog in prima staat: zien er best oke uit.
Ik ben aangenaam verrast door de zafira. Ook die 1.4 motor rijdt best goed. Rijdt beter dan mijn 1.7 diesel.
En spelen met Onstar is wel prettig.
Comment
-
Vind persoonlijk die onstar niet echt een meerwaarde. Laatste tijd is het ook altijd eentje die amper Nederlands praat die ge vast krijgt. In het begin waren het altijd nl'ers maar laatste tijd ist echt gebrekkig Nederlands dat ge amper verstaat.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oplossing probleem?
Oorspronkelijk geplaatst door Timmy001 Bekijk BerichtenBeste,
Komt er bij een koude start in de BC bij grootverbruikers ook de hele tijd de melding van de achterruitverwarming ? deze gaat de hele tijd aan en uit bij mijn astra..., als de motor warm is, blijft deze melding weg. Het lampje in de knop van de achterruitverwarming blijft uit..
Na een software update gisteren is dit nog steeds zo..
Is hier een oplossing voor gevonden? Ik heb namelijk exact hetzelfde probleem!
Comment
-
Ik dacht dat als de melding van achterruitverwarming verschijnt, de roetfilter bezig is met reinigen
Comment
Comment