Oorspronkelijk geplaatst door vinny1970
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia (Part II)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyGazet Bekijk BerichtenEen gemiddelde snelheid van 109km/h ?
Dan heb jij wel stevig doorgevlamd
Ik spreek hier uit ervaring, spijtig genoeg ligt mijn verbruik hoger.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk BerichtenKan mij vergissen maar denk dat de motor veel beter en efficiënter presteert tussen 2000 & 3000 toeren.
Comment
-
De mijne..
ff 2 fotootjes om te proberen.
Heb em nu 10 weken en zo'n 4000km gereden.
Het is een 1.6T Cosmo uitvoering met o.a. 20inch, DVD800, wegklapbare trekhaak,bluetooth.
foto forum.JPG
foto forum 1.JPG
Op het verbruik na (1 op 8,5) ben ik errug blij en tevreden..
Comment
-
Heb een ST met trailer pack vanuit fabriek. Als mijn aanhanger er achterhangt dan gaat mijn elektrische kofferklep niet meer open. Is m.i. een veiligheid omdat het anders flink zou kunnen misgaan als de klep niet kan passeren bvb met fietsen achterop.
Met mijn remorque kan de klep eenwel perfect paseren. Kan je dan toch nog zelf beslissen om de klep elektrisch te openen of is daartoe geen enkele mogelijkheid ??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ikke2 Bekijk BerichtenHeb een ST met trailer pack vanuit fabriek. Als mijn aanhanger er achterhangt dan gaat mijn elektrische kofferklep niet meer open. Is m.i. een veiligheid omdat het anders flink zou kunnen misgaan als de klep niet kan passeren bvb met fietsen achterop.
Met mijn remorque kan de klep eenwel perfect paseren. Kan je dan toch nog zelf beslissen om de klep elektrisch te openen of is daartoe geen enkele mogelijkheid ??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ikke2 Bekijk BerichtenHeb een ST met trailer pack vanuit fabriek. Als mijn aanhanger er achterhangt dan gaat mijn elektrische kofferklep niet meer open. Is m.i. een veiligheid omdat het anders flink zou kunnen misgaan als de klep niet kan passeren bvb met fietsen achterop.
Met mijn remorque kan de klep eenwel perfect paseren. Kan je dan toch nog zelf beslissen om de klep elektrisch te openen of is daartoe geen enkele mogelijkheid ??Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk BerichtenHeeft hier al gestaan ook. Eerst op het knoppeke duwen in de deur dacht ik.
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenWanneer je een sleep of fietsendrager op je trekhaak hebt staan gaat de koffer enkel nog open wanneer je achteraan het elektrisch slot met de hand hebt bediend. Dit is louter een beveiliging zodat je je koffer niet via afstandsbediening of van binnenuit opendoet terwijl er fietsen of andere onderdelen van de aanhang in de weg zitten.
Wanneer je motor draait en dan de koffer wil openen moet je eerst nog eens op het knopje in de deur duwen.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Hoi
Mijn buur heeft sinds gisteren zijn Bmw 3 serie touring, mooie auto.
Heeft ook optie zetels met mem. Wat special is dat zijn vrouw de vrouwelijke sleutel heeft en hij de mannelijke en vanaf deze wordt gebruikt voor de portieren te openen zetten de zetels, radio, spiegels en airco alles goed voor de man of vrouw.
Hoe werkt dat opde insignia? Want heb deze optie ook genomen.
De dealer kon mijn vraag niet beantwoorden. Daarom in het forum gezet
Grz Xan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xan Bekijk BerichtenHoi
Heeft ook optie zetels met mem. Wat special is dat zijn vrouw de vrouwelijke sleutel heeft en hij de mannelijke en vanaf deze wordt gebruikt voor de portieren te openen zetten de zetels, radio, spiegels en airco alles goed voor de man of vrouw.
Grz Xan
zal ik ook nog eens navragen.
Comment
-
Grz Xan
Is die van haar dan met een gat in ?
Comment
-
Grz Xan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xan Bekijk BerichtenDe dealer kon mijn vraag niet beantwoorden.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk BerichtenHoe triestig is da
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mili Bekijk BerichtenMisschien is het jou ontgaan dat die man op reis was en zeer waarschijnlijk veel de autosnelwegen heeft gebruikt. Dan hoef je niet te vlammen maar is deze 109Km/uur normaal.
Ik spreek hier uit ervaring, spijtig genoeg ligt mijn verbruik hoger.
Klopt inderdaad, veel autosnelweg gedaan en dan krijg je zo een gemiddelde snelheid.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vinny1970 Bekijk BerichtenIk heb mijn insignia sport tourer nu 2 maanden en ik vind het nog altijd een superwagen.
Een ding valt me wel enorm tegen en dat is het verbruik.Ik doe weinig of nauwelijks autostrade en ik heb een gemiddeld verbruik van 9 liter.Km stand is momenteel 4500 km.
Volgens mij is dit wel enorm veel.Mijn rijstijl is zeer rustig en ik schakel zo rond de 2000 toeren.Ik hoop nu dat dit nog gaat verminderen met wat meer km op de teller.
ik heb nu mijn insignia ST 160pk automaat van donderdag, ik ben gaan tanken als ik uit de garage ben gekomen en alle meters op nul gezet,
heb nu +- 520 km en goed opgetrokken en woon zelf in stad daar ook wat rond gereden en ook zo'n 50 km ringweg gedaan met een top van170 km ph
en ben net eens gaan kijken en mijn gemiddeld verbruik staat nu op 7.4l ,
het is een superwagen rijd zeer vlot en trekt heel goed op , het enige waar ik mijn aan stoor is, ik heb dus een automaat, bij mijn vorige twintop kon ik zien in welke versnelling ik zat, ik het al heel die boordcomputer omgedraaid , maar ik vind dit niet terug, weet iemand of dit mogelijk is om te zien welke versnelling je zit, want ik vind dat trouwens ook heel vervellend als je met die tip versnellingen wil rijden , je ziet niet in welke versnelling je zit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steven_vdp Bekijk Berichtenik denk inderdaad ook dat je te rustig rijd, normaal alsikmijn niet vergis gaat de turbo open rond 1800 toeren, dus denk ik dat je just op je tubo druk komt moment dat je schakeld en de turbo drinkt zuipt meest wanneer hij open gaat, je kunt dit best vergelijken met een lamp als je die aanzet word er meer stroom gebruikt, dan dat je die laat branden,
ik heb nu mijn insignia ST 160pk automaat van donderdag, ik ben gaan tanken als ik uit de garage ben gekomen en alle meters op nul gezet,
heb nu +- 520 km en goed opgetrokken en woon zelf in stad daar ook wat rond gereden en ook zo'n 50 km ringweg gedaan met een top van170 km ph
en ben net eens gaan kijken en mijn gemiddeld verbruik staat nu op 7.4l ,
het is een superwagen rijd zeer vlot en trekt heel goed op , het enige waar ik mijn aan stoor is, ik heb dus een automaat, bij mijn vorige twintop kon ik zien in welke versnelling ik zat, ik het al heel die boordcomputer omgedraaid , maar ik vind dit niet terug, weet iemand of dit mogelijk is om te zien welke versnelling je zit, want ik vind dat trouwens ook heel vervellend als je met die tip versnellingen wil rijden , je ziet niet in welke versnelling je zit
Ik dacht dat ik alles al had gehoord...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenAls je een lamp aanzet verbruikt die meer dan dat je die laat branden ???
Ik dacht dat ik alles al had gehoord...
Bij een TL lamp wel ja :-)
Comment
Comment