Oorspronkelijk geplaatst door Patjenator
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia (Part II)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenHeb hetzelfde meegemaakt.
Dealer zegt : "Tja,da's spijtig meneer".
Misschien kan je eens horen bij uw dealer ?
Overlaatst bleef de parkeerhulp zelfs piepen bij stilstaande wagen en sleutel van het contact, opnieuw moeten starten om dit te verhelpen.
Ik heb het nog al eens gezegd er zitten te veel toeters en bellen op en had mijn twijfels hier al over voor ik de auto had .
Zo ook AFL, vanaf de éérste dag tot op heden verzot van maar ik ben eens benieuwd of dat op termijn ook niet gaat haperen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marc 99 Bekijk Berichten... Vraagje aan Mc Lane : zijn de foto's van de mooie zwarte insignia met aftermarketled's van iemand van het forum ? Misschien daar meer info ?
Oorspronkelijk geplaatst door T190hoi
vandaag mijn gewone dagrijverlichting vervangen door led s en wat een verschil , heb geen xenon omdat ik dat budget liever in lederen sportzetels stak , maar de leds vond ik wel mooi. dus nu is er voor de insignia ook led , fotograferen int echt is moeilijk ,en veel mooier dus ; maar het resultaat is zelfs helderder dan de echte leds en een grotere V vorm. voor en na is dag en nachtverschil echt prachtig .
groetjes
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk BerichtenWaar heb je die Leds gekocht ?
Geeft geen conflicten met de BC ?1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk BerichtenJouw Insignia heeft enkel de looks mee
Mijn Zafira is praktischer, zuiniger, sneller, en vooral
BETROUWBAARDER
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
Comment
-
Opel Regal ~ Buick Insignia
Die dwaze Amerikanen gaan wat Opel verkopen op de Amerikaanse markt om hun kapitaal wat bij te stellen. Maar voor de rest Opel stiefmoederlijk behandelen
Bron : AutoWereld
Oorspronkelijk geplaatst door AutoWerldVan opzij en van achteren gezien laat de Buick Regal er geen enkele twijfel over bestaan dat hij eigenlijk een vermomde Opel Insignia is. Na de Chinese stort deze 'Buick' zich nu op de Amerikaanse markt.
Na een geslaagde lancering in China ( 64.000 exemplaren sinds december 2008 ) wordt de nieuwe Buick Regal op de Amerikaanse markt gebracht. In feite gaat het om een Opel Insignia met een nieuw radiatorrooster. Buick verhult trouwens geenszins de oorsprong van dit model, dat gebouwd wordt in het Duitse Rüsselsheim, bij Opel. Het persbericht pakt zelfs uit met de prijzen die de Europese versie won, waaronder die van Auto van het Jaar.
Onder de motorkap van de Buick vinden we enkel rechtstreeks ingespoten benzinemotoren. De atmosferische 2.4 van 182 pk is geërfd van de Chinees-Amerikaanse berline Buick LaCrosse, maar de tweeliter-turbo van 220 pk is degene die ook terug te vinden is in de Opel. Die laatste zal echter niet voor de zomer van 2010 verkrijgbaar zijn. Beide motoren worden gekoppeld aan een zestrapsautomaat. Het onderstel is hetgene dat we kennen van de Opel, met het IDCS (adaptief onderstel met drie modi) in combinatie met de tweeliter-turbo. Buick maakt dan ook gewag van een weggedrag en een rijervaring die vergelijkbaar zijn met die van de "beste geïmporteerde berlines".
Comment
-
De Chinese versie heeft wel ronde mistlampen vooraan, andere zijpinkers (in spiegelhuis) en (fake) luchtinlaten op de spatborden..
Last edited by McClane; 15/11/2009, 16:24.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chucky Bekijk BerichtenPinkers in de spiegels had hier ook wel mogen zijn.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenWanneer gaan ze die software problemen nu eens oplossen.
1. Spiegels zakken niet naar de stoeprand in achteruit versnelling.
2. Ramen werken niet zonder dat het contact aan staat.
3. De deuren vergrendelen niet bij het wegrijden.
4. De navigatie vind geen winkels en banken enz.....in de buurt van Gent.
Voor alles wat je vraagt stuurt hij me naar Rijsel, 80 km verder.Oorspronkelijk geplaatst door insignia-boy Bekijk Berichtenhad gij nen vectra ervoor misschien,
spiegels die naar de stoeprand zakken heb je enkel als je elektrische zetel hebt
dat ramen ding vind ik ook minder
de vergrendeling heb je ook enkel als je het alarm heb van hen
de navigatie tja in gent hebben ze mss geen banken meer, LOL, en in rijsel zit al jou geld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dami Bekijk Berichtenvandaag brief van opel ontvangen, zouden problemen zijn met kontaktslot, mogelijkheid bestaat dat transportmodus word ingeschakeld.
word dus binnengeroepen om dit te vervangen.
zijn er nog eigenaars die al zo een brief hebben ontvangen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dami Bekijk Berichtenvandaag brief van opel ontvangen, zouden problemen zijn met kontaktslot, mogelijkheid bestaat dat transportmodus word ingeschakeld.
word dus binnengeroepen om dit te vervangen.
zijn er nog eigenaars die al zo een brief hebben ontvangen?
Briefje zat vanmorgen in de bus ( rondschrijven 09-P-034) . Gezien ik bijna 15000km op de teller heb staan , laat ik maar ineens mijn olie verversen . Heb de laatste week wel een serieus gepiep in mijn versnellingspook , voornamelijk bij inschakelen eerste en tweede versnelling . Schakelen verloopt ook stroever . Ook maar eens naar laten kijken .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jurgen_ Bekijk Berichtenheeft er iemand het Vitesse interieur (sportzetels) ? Of foto's ervan?
ervaringen mee?
merciekes
Ik vind ze bijzonder goed zitten, mooi uitzien en hun geld waard.
Maar foto's moeten volop te vinden zijn lijkt me.
En menig dealer heeft ze ook staan.
Edit: zomaar eentje van autotrack geplukt: hier
Comment
-
imho zijn de standaard stoelen nog vlak en vormeloos voor het oog.
De sportstoelen geven het interieur een wat chiquere uitstraling.
Totdat je gaat zitten en dan zie je ze niet meer natuurlijk.
Maar ik vind ze buitengewoon goed zitten.
Ga eens proberen want ik ben 1.96m en weeg 82kg.
Misschien ben je verkocht of misschien passen ze je juist niet.
Bij de sportstoelen van bijv. de citroen C5 waren mijn benen te lang zodat ik daar echt last had van de stoelen.
Comment
Comment