Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part II)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kan je ergens zien welke software versie er in de wagen geïnstalleerd staat? Weet er ook iemand wat de laatste versie is?
    Onlangs is de wagen binnengeweest voor tussentijdse controle, maar die van het onthaal kon me niet vertellen of er ook een software update gebeurd was (de werkplaats was al dicht).
    Dus nu wou ik dat zelf even nazien als dat mogelijk is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Don Bekijk Berichten
      Kan je ergens zien welke software versie er in de wagen geïnstalleerd staat? Weet er ook iemand wat de laatste versie is?
      Onlangs is de wagen binnengeweest voor tussentijdse controle, maar die van het onthaal kon me niet vertellen of er ook een software update gebeurd was (de werkplaats was al dicht).
      Bij mij hebben ze de nieuwe update gedaan, ook iets bij de motor.
      Je voelt het verschil goed, wanneer je optrekt en tussen 2 versnellingen ontkoppelt valt het toerental nu niet direkt naar beneden, blijft 1 sec. ongeveer op 1800 toeren hangen waardoor je nu veel vlotter versnelt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dami Bekijk Berichten
        Bij mij hebben ze de nieuwe update gedaan, ook iets bij de motor.
        Je voelt het verschil goed, wanneer je optrekt en tussen 2 versnellingen ontkoppelt valt het toerental nu niet direkt naar beneden, blijft 1 sec. ongeveer op 1800 toeren hangen waardoor je nu veel vlotter versnelt.
        welke versie van update ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Don Bekijk Berichten
          Kan je ergens zien welke software versie er in de wagen geïnstalleerd staat? Weet er ook iemand wat de laatste versie is?
          ik geloof dat het een paar seconden de info knop indrukken is.
          en dan krijg je een menu waar alle info van software te zien is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
            ik geloof dat het een paar seconden de info knop indrukken is.
            en dan krijg je een menu waar alle info van software te zien is.
            Bedoel je 10s op de config toets zodat je in testmode gaat? Want daar zie ik geen software versie staan.
            Of geeft de info toets nog andere info?

Comment

• Je gaat niet kunnen zien welke software erin zit. En als het zou zijn weet je nog niets want er staan geen datums ofzo bij, er gaat alleen software nummers staan bv versie 1.125.679
              en afkortingen van stuurapparaten zoals IPC, BCM, HVSM ed. Dus moet je die ook allemaal nog kennen. En zo zijn er wel 30 of meer.
              Last edited by WhN; 06/12/2009, 13:36.
              Opel Insignia OPC
              BMW X5 3.0i
              Caterham Super 7

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                welke versie van update ?
                geen idee, hebben ze vorige week gedaan

Comment

• Ik heb eens een ander menu gekregen.
                  Maar ik weet niet meer welke toets ik heb moet indrukken....

Comment

• Ik veronderstel dat bij mijde update is uitgevoerd met de installatie van de nieuwe DVD800.
                    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• weet er iemand of wagens met Xenon of dat die automatisch met koplampsproeiers zijn uitgerust?
                      bij mij doet dit nl. niets

Comment

• Die koplampsproeiers werken wanneer je aan de hendel van je ruitensproeier(voorruit) hebt getrokken. De sproeikoppen zullen tweemaal de koplampen besproeien.
                        1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                        2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                          Die koplampsproeiers werken wanneer je aan de hendel van je ruitensproeier(voorruit) hebt getrokken. De sproeikoppen zullen tweemaal de koplampen besproeien.
                          heb verschillende keren geprobeerd maar der gebeurt niks.

Comment

Die koplampsproeiers werken wanneer je aan de hendel van je ruitensproeier(voorruit) hebt getrokken. De sproeikoppen zullen tweemaal de koplampen besproeien.
                            die moderne wis/was installaties met inbegrip van de koplampen zijn perfekt bij slecht weer
                            het gebeurt echter ook dat de sensor van de ruitewissers wat nat voelt bij droog weer (een druppel in een tunnel, een vogel (?), de vorige wagen die zijn eigen voorruit volop reinigt...)
                            omdat wij vaak de hendel niet terug op nul zetten als wij thuis komen, gaan dan meestal de ruitwissers al het stof over het ruit smeren
                            normale reflex : kort wis-wassen om terug een schone ruit te hebben
                            maar dan gaan de sproeiers van de koplampen ook aan, en de hele voorkant van de wagen wordt vervuild met zeepsopsporen
                            eigenlijk zou beter een specifieke stand (of afstelling) moeten bestaan voor de weinige keren dat de koplampen echt moeten gereinigd worden
                            just my two cents...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dami Bekijk Berichten
                              weet er iemand of wagens met Xenon of dat die automatisch met koplampsproeiers zijn uitgerust?
                              bij mij doet dit nl. niets
                              Bij mijn auto werken de koplampsproeiers alleen maar als de lichten aan zijn. Misschien kan je dat eens proberen? Als ik mijn ruit proper 'sproei' zonder dat de lichten aan zijn dan wordt alleen de voorruit proper gemaakt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door f.v Bekijk Berichten
                                Bij mijn auto werken de koplampsproeiers alleen maar als de lichten aan zijn. Misschien kan je dat eens proberen? Als ik mijn ruit proper 'sproei' zonder dat de lichten aan zijn dan wordt alleen de voorruit proper gemaakt.
                                Klopt alleen als de lichten aan zijn worden de koplampsproeiers ingeschakeld, en dan nog, niet iedere keer als je je voorruit proper maakt, worden ook de koplampsproeiers gebruikt. Ik dacht dat het 1 op 3 was...
                                Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
                                Audi A3 Sportback Amibition 2013

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk Berichten
                                  Klopt alleen als de lichten aan zijn worden de koplampsproeiers ingeschakeld, en dan nog, niet iedere keer als je je voorruit proper maakt, worden ook de koplampsproeiers gebruikt. Ik dacht dat het 1 op 3 was...
                                  ook geprobeerd met lichten aan, er grbeurt niets.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door f.v Bekijk Berichten
                                    Oorspronkelijk geplaatst door dami Bekijk Berichten
                                    heb verschillende keren geprobeerd maar der gebeurt niks.
                                    De lichten moeten idd ook branden anders worden de lampen niet gereinigd.

Comment

• Hallo allemaal,

Ik rij nu zo'n 9maanden in mijn Insignia 1.6t en ben eigenlijk best tevreden (op wat kleine dingetjes na dan).
                                      Nu heb ik een vraagje, ik heb een Nokia N95 en de bleutooth verbinding is er wel alleen zie ik mijn telefoonboek niet. Nu heb ik op dit forum gelezen dat dat te verhelpen is met een programmaatje voor de Nokia. Dit heb ik nu gedownload op mijn pc. Weet iemand hoe ik nu verder moet handelen om dit programaatje op mijn Nokia te installeren en te laten "draaien"?

Alvast bedankt weer,

groeten,
                                      Peet

Comment

• Alé lap, het volgende probleem duikt op en de lijst wordt maar groter en groter
                                        Zetelverwarming springt nu ook ineens uit na 1 à 2 minuten.
                                        Mensen die dit al hebben gehad, wat is er juist vervangen ivm dit probleem ?
                                        Het is maar als ze in de garage weer van toeten of blazen weten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk Berichten
                                          Alé lap, het volgende probleem duikt op en de lijst wordt maar groter en groter
                                          Zetelverwarming springt nu ook ineens uit na 1 à 2 minuten.
                                          Mensen die dit al hebben gehad, wat is er juist vervangen ivm dit probleem ?
                                          Het is maar als ze in de garage weer van toeten of blazen weten
                                          Heb zelfde probleem. Garage heeft meerdere klanten met dit probleem. Kunnen de vaststelling doen via hun controlesoftware. Opel heeft echter nog geen officiële oplossing waardoor ze nog niet kunnen oplossen binnen garantie.
                                          Werd er bij andere al oplossing geboden en dewelke?

Comment

Working...
                                          X