Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part II)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• wie zegt dat de remmen vd insignia niet werken??

het enige wat ik hoor is dat sommigen hun remmen piepen en sommige anderen krijgen groeven in de achterste remschijven....

mijn voorbeeld was enkel een reactie op sommige posts van mensen die net doen alsof de insignia de enige wagen is met kinderziektes of dingen die achteraf moeten aangepast worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jurgen_ Bekijk Berichten
      wie zegt dat de remmen vd insignia niet werken??

het enige wat ik hoor is dat sommigen hun remmen piepen en sommige anderen krijgen groeven in de achterste remschijven....

mijn voorbeeld was enkel een reactie op sommige posts van mensen die net doen alsof de insignia de enige wagen is met kinderziektes of dingen die achteraf moeten aangepast worden

Mijn vorige Volvo V50 had problemen. De Audi A4 (einde reeks) van mijn buurman was binnen een jaar van de oprit. Soms heb je gewoon geluk nodig. (Of pech met een auto)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
        Dan heb jij 1 alleenstaand probleem. Lijkt in dit topic dat Insignia's toch redelijk last hebben van structurele problemen bv. remmen.
        mijn remmen werken perfect.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dami Bekijk Berichten
          mijn remmen werken perfect.
          Als je zoveel geluk hebt, had je beter een euromillions genomen ipv van die Insignia te bestellen, dan had je wél een duitser kunnen kopen.

Comment

• Ah, vandaar??

Edit: voorgaande reactie is weggehaald.
            Last edited by ; 08/01/2010, 17:01.

Comment

• Is een lachertje Had wel wat meer reactie verwacht!

Heb zo wel ene meegemaakt. Kwam met zijn Insignia naar de kapper en die begon direct op de duitse merken te kappen.

Hij had een betere auto voor minder geld en diegene die een duitse wagen kochten waren achterlijken. (Kapper heeft trouwens ne A6)

Vandaar.

Comment

Is een lachertje Had wel wat meer reactie verwacht!

Heb zo wel ene meegemaakt. Kwam met zijn Insignia naar de kapper en die begon direct op de duitse merken te kappen.

Hij had een betere auto voor minder geld en diegene die een duitse wagen kochten waren achterlijken. (Kapper heeft trouwens ne A6)

Vandaar.
                dacht dat Opel nog altijd duits was, dochteronderneming van GM.
                ben wel eens benieuwd met wat jij rijd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dami Bekijk Berichten
                  dacht dat Opel nog altijd duits was, dochteronderneming van GM.
                  ben wel eens benieuwd met wat jij rijd
                  Een echte duitse wagen dan

Een volkswagen volgens mijn onderschrift.

Comment

Een echte duitse wagen dan

Een volkswagen volgens mijn onderschrift.
                    ah ja, verklaart alles

Comment

• Toch niet. Ik vind Audi's best leuke auto's en sommige VW ook wel, maar zo'n fervente merkaanhanger ben ik niet. Als het van mij had afgehangen stond hier een Mini, maar ik moet mezelf maar zien te rijden dus geen steuntje van de ouders en dus is het een VW Polo geworden. Het had trouwens even goed een Peugeot 207 kunnen zijn, maar omnium verzekeren had ik er niet voor over.

Ik vind een BMW 3, 5 en 7 ook knappe wagens. Verder kan ik een Alfa 159, Mini Cooper, Nissan Qashqai, Peugeot 207, Renault megane, ... best apprecieren. U ziet dat er best wel wat variatie inzit.

Ik kan niet ontkennen dat de laatste nieuwe Opels: Insignia, Astra & komende Meriva veel mooiere lijnen hebben dan hun voorgangers. Doch al die problemen in dit topic en in het andere topic over de Astra zijn toch wel een domper.

Comment

Toch niet. Ik vind Audi's best leuke auto's en sommige VW ook wel, maar zo'n fervente merkaanhanger ben ik niet. Als het van mij had afgehangen stond hier een Mini, maar ik moet mezelf maar zien te rijden dus geen steuntje van de ouders en dus is het een VW Polo geworden. Het had trouwens even goed een Peugeot 207 kunnen zijn, maar omnium verzekeren had ik er niet voor over.

Ik vind een BMW 3, 5 en 7 ook knappe wagens. Verder kan ik een Alfa 159, Mini Cooper, Nissan Qashqai, Peugeot 207, Renault megane, ... best apprecieren. U ziet dat er best wel wat variatie inzit.

Ik kan niet ontkennen dat de laatste nieuwe Opels: Insignia, Astra & komende Meriva veel mooiere lijnen hebben dan hun voorgangers. Doch al die problemen in dit topic en in het andere topic over de Astra zijn toch wel een domper.
                        probleem is met een forum, goede kritieken worden zelden gepost, enkel de slechte.
                        heb mijn Insignia een 1/2 jaar en heb nog geen enkel probleem voorgehad.
                        geef nog enkele foto's van de mijne.
                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ziet er leuk uitgerust uit.

Comment

• Remmen piepen,groeven in de schijfremmen maar dealer weet nog niks van opel.
                            Radiounit wordt vervangen (is besteld) omdat er een onherstelbare fout in zit.
                            Sensor voor oliepeil wordt vervangen.
                            Vloermatten worden teruggenomen en mits opleg krijg ik de velourskwaliteit.
                            Opel eye "zegt" dat ik op de autosnelweg maar 50/uur mag rijden en dit wel 25 keer op 100 km...
                            Regelmatig ESP-service indicatie op check control
                            Moet ik nog doorgaan ??
                            Voor de rest rijdt hij fantastisch !

Comment

• Opel insignia 1.6 turbo Sport.

Vandaag nieuwe Opel insignia besteld via lokale dealer:

Opel insignia 4 deurs Sport 1.6 turbo Manueel 180 Pk.
                              Kleur: Silver lake.

Opties:
                              * Launchpakket sport.
                              * Bi-xenon koplampen.
                              * Seat comfort pakket 2.
                              * OPC Line pack 1.
                              * Quickheat.
                              * Anti-diefstalalarm.
                              * Elektrisch bedienbaar schuif/kanteldak.
                              * Lichtmetalen velgen 8,5J x 20" Design 63 OPC.
                              * Zonneschermen op maat voor achterruit en achterste zijruiten.
                              * Set van 4 Dotz Hanzo velgen Black(17 duim) + 4 winterbanden Michelin.

Levering eind mei op aanvraag.(normaal 7 a 8 weken)

Comment

• neen, op rolantie piep hij niet ,is enkel bij starten en bij bruuske bewegingen.Bij normale rijdende snelheid hoor je niks

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nightwish Bekijk Berichten
                                  Vandaag nieuwe Opel insignia besteld via lokale dealer:

Opel insignia 4 deurs Sport 1.6 turbo Manueel 180 Pk.
                                  Kleur: Silver lake.

Opties:
                                  * Launchpakket sport.
                                  * Bi-xenon koplampen.
                                  * Seat comfort pakket 2.
                                  * OPC Line pack 1.
                                  * Quickheat.
                                  * Anti-diefstalalarm.
                                  * Elektrisch bedienbaar schuif/kanteldak.
                                  * Lichtmetalen velgen 8,5J x 20" Design 63 OPC.
                                  * Zonneschermen op maat voor achterruit en achterste zijruiten.
                                  * Set van 4 Dotz Hanzo velgen Black(17 duim) + 4 winterbanden Michelin.

Levering eind mei op aanvraag.(normaal 7 a 8 weken)
                                  Quickheat is waardeloos...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                                    Verklaar je nader!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                                      Ik heb ook de quickheat en de auto blaast al heel snel warme lucht. Dus echt waardeloos vind ik het niet.
                                      Opel Insignia OPC
                                      BMW X5 3.0i
                                      Caterham Super 7

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geldrop e.o. Bekijk Berichten
                                        Verklaar je nader!
                                        Werkt van geen kanten.
                                        Is niet sneller warmer als anders.
                                        Had het in mijn vectra GTS en heb geen enkele keer gevoeld dat het werkte.
                                        Weggegooid geld.Zoals véél van de opties trouwens.Heb Opel eye en dat werkt ook van geen kanten.Parkeersensoren ook al niet.Allemaal weggegooid geld.Als jij een wasmachine koopt die niet proper wast en je reclameert daarvoor dan wordt ze hersteld of vervangen.
                                        Bij Opel doen ze of hun neus bloedt en sturen ze je met een kluitje in het riet.
                                        35.000 euro en ze laten U gewoon in de kou staan ! Na 2000 km,amper drie weken oud heb ik reeds gemeld dat de schijfremmen achteraan vol met groeven stonden.Spijtig mijnheer maar U heeft maar tot 1500 km garantie op versnellingsbak en remmen ! Schandalige praktijken om hun slecht product niet te moeten repareren.En ook dus waardeloze opties zoals Quickheat.
                                        Da werkt van geen kanten en toch vragen ze daar meer dan 10.000 oude franken voor !
                                        Sorry voor mijn ex-collega's op den opel,maar me zulke praktijken en service zal het daar rap failliet zijn.Moest ik geen personeelskorting krijgen dan koop ik nooit nog een Opel.
                                        Alhoewel ik vind dat het een zalige auto is om mee te rijden !

Comment

• Ik heb ook het quickheat systeem maar voel er toch ook niet veel van.
                                          In mijn Vivaro 2.5 had ik veel sneller warme lucht, om dan nog te zwijgen van mijn vrouw haar Clio die blaast al warme lucht uit binnen de kilometer.
                                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
                                          X