Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part II)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik heb geen quikheat en de mijn is direkt warm zelfs na ne 1km begint die al warm te blazen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pnoo Bekijk Berichten
      ik heb geen quikheat en de mijn is direkt warm zelfs na ne 1km begint die al warm te blazen
      Ik ook niet en die van mij ook.
      Daarom dat ik zeg dat het een waardeloze optie is.
      Er is geen verschil,beter nog je weet niet eens of het er in zit.
      Volgens mij niet,een goedkope oplossing om extra geld te incasseren...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
        Werkt van geen kanten.
        Is niet sneller warmer als anders.
        Had het in mijn vectra GTS en heb geen enkele keer gevoeld dat het werkte.
        Weggegooid geld.Zoals véél van de opties trouwens.Heb Opel eye en dat werkt ook van geen kanten.Parkeersensoren ook al niet.Allemaal weggegooid geld.Als jij een wasmachine koopt die niet proper wast en je reclameert daarvoor dan wordt ze hersteld of vervangen.
        Bij Opel doen ze of hun neus bloedt en sturen ze je met een kluitje in het riet.
        35.000 euro en ze laten U gewoon in de kou staan ! Na 2000 km,amper drie weken oud heb ik reeds gemeld dat de schijfremmen achteraan vol met groeven stonden.Spijtig mijnheer maar U heeft maar tot 1500 km garantie op versnellingsbak en remmen ! Schandalige praktijken om hun slecht product niet te moeten repareren.En ook dus waardeloze opties zoals Quickheat.
        Da werkt van geen kanten en toch vragen ze daar meer dan 10.000 oude franken voor !
        Sorry voor mijn ex-collega's op den opel,maar me zulke praktijken en service zal het daar rap failliet zijn.Moest ik geen personeelskorting krijgen dan koop ik nooit nog een Opel.
        Alhoewel ik vind dat het een zalige auto is om mee te rijden !
        Heel jammer dat U niet tevreden bent. Ikzelf heb, sedert april 2009, een sports tourer (2.0 diesel) en ben tot op heden zeer tevreden over de wagen en zijn opties. Tot nu toe, hout vasthouden, maar één defect gehad (1parkeersensor stuk - door de garage onmiddellijk vervangen).
        Ik begrijp echt niet waarom de garantie op een bv. een versnellingsbak maar tot 1500 Km zou gelden. Zou dit niet eerder aan de garage dan aan Opel liggen?

Opel moet, in geval van eventuele defecten, zijn verantwoordelijkheden opnemen. Moest ik in de toekomst het tegenovergestelde ondervinden dan zou ik in ieder geval, ondanks de Opelkorting waarvan ik ook mag genieten, nooit meer een Opel kopen.

Alvast succes in de toekomst met je wagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hellas Bekijk Berichten
          Heel jammer dat U niet tevreden bent. Ikzelf heb, sedert april 2009, een sports tourer (2.0 diesel) en ben tot op heden zeer tevreden over de wagen en zijn opties. Tot nu toe, hout vasthouden, maar één defect gehad (1parkeersensor stuk - door de garage onmiddellijk vervangen).
          Ik begrijp echt niet waarom de garantie op een bv. een versnellingsbak maar tot 1500 Km zou gelden. Zou dit niet eerder aan de garage dan aan Opel liggen?

Opel moet, in geval van eventuele defecten, zijn verantwoordelijkheden opnemen. Moest ik in de toekomst het tegenovergestelde ondervinden dan zou ik in ieder geval, ondanks de Opelkorting waarvan ik ook mag genieten, nooit meer een Opel kopen.

Alvast succes in de toekomst met je wagen.
          Bij GMAN in Brasschaat.

Comment

• Allé dan hebben jullie geluk...
            De mijne (Tourer diesel 130pk) is pas warm na minstens 5km, dit in tegenstelling tot mijn vorige die het ook al deed na 1 km. En hij staat binnen in een garage.
            Heb al eens gepolst bij mijn garage of er iets softwarematisch fout kon zijn, maar volgens hun is er niets mis. Nu het zo koud is, is dit niet echt aangenaam.

Comment

Spijtig mijnheer maar U heeft maar tot 1500 km garantie op versnellingsbak en remmen
              Say what?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                Say what?
                Jep,hebben ze bij mij vertelt bij GMAN in Brasschaat !

Comment

• Zou toch eens contact opnemen met Opel zelf.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                    Zou toch eens contact opnemen met Opel zelf.
                    Ik moet morgen in Hoogstraten zijn.
                    Ik ga daar eens,bij Stoffelen geloof ik,informeren.
                    Dat is nog één van de weinige die niet bij GMAN zit in Antwerpen.
                    Wij worden gewoon gegijzeld door die mannen hier in Antwerpen...

Comment

Ik moet morgen in Hoogstraten zijn.
                      Ik ga daar eens,bij Stoffelen geloof ik,informeren.
                      Dat is nog één van de weinige die niet bij GMAN zit in Antwerpen.
                      Wij worden gewoon gegijzeld door die mannen hier in Antwerpen...
                      Kapellen en Schoten zijn ook geen GMAN
                      Opel Insignia OPC
                      BMW X5 3.0i
                      Caterham Super 7

Comment

Bij GMAN in Brasschaat.
                        Zegt al genoeg.
                        1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                        2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WhN Bekijk Berichten
                          Kapellen en Schoten zijn ook geen GMAN
                          Schoten is toch een onderagent van Hendrickx vroeger ?

Comment

Schoten is toch een onderagent van Hendrickx vroeger ?
                            Verkoop van auto's gaat via GMAN, maar al de rest is nog volledig apart.
                            Opel Insignia OPC
                            BMW X5 3.0i
                            Caterham Super 7

Comment

Werkt van geen kanten.
                              Is niet sneller warmer als anders.
                              Had het in mijn vectra GTS en heb geen enkele keer gevoeld dat het werkte.
                              Weggegooid geld.Zoals véél van de opties trouwens.Heb Opel eye en dat werkt ook van geen kanten.Parkeersensoren ook al niet.Allemaal weggegooid geld.Als jij een wasmachine koopt die niet proper wast en je reclameert daarvoor dan wordt ze hersteld of vervangen.
                              Bij Opel doen ze of hun neus bloedt en sturen ze je met een kluitje in het riet.
                              35.000 euro en ze laten U gewoon in de kou staan ! Na 2000 km,amper drie weken oud heb ik reeds gemeld dat de schijfremmen achteraan vol met groeven stonden.Spijtig mijnheer maar U heeft maar tot 1500 km garantie op versnellingsbak en remmen ! Schandalige praktijken om hun slecht product niet te moeten repareren.En ook dus waardeloze opties zoals Quickheat.
                              Da werkt van geen kanten en toch vragen ze daar meer dan 10.000 oude franken voor !
                              Sorry voor mijn ex-collega's op den opel,maar me zulke praktijken en service zal het daar rap failliet zijn.Moest ik geen personeelskorting krijgen dan koop ik nooit nog een Opel.
                              Alhoewel ik vind dat het een zalige auto is om mee te rijden !
                              Polleke2,

Ik weet niet waar U over praat maar de fabrieksgarantie bedraagt 2 jaar zoals U in het onderstaande kunt lezen en wat op de Opel Website staat.
                              U laat zich toch niet met een kluitje in het riet sturen??
                              Quickheat werkt bij mij overigens voortreffelijk...!

Op Opel kunt u vertrouwen. Opel staat immers voor kwaliteit, veiligheid en het hoogste niveau van (rij)comfort. Om dit te garanderen, biedt Opel u een uitgebreid pakket garanties.
                              Zo wordt iedere nieuwe Opel geleverd met twee jaar volledige fabrieksgarantie. De fabrieksgarantie van Opel geeft klanten recht op gratis reparaties (bij alle Opel Erkend Reparateurs) voor defecten die onder de verantwoordelijkheid van de fabrikant vallen, ongeacht de kilometerstand van de auto en het moment waarop het probleem zich binnen de twee jaar voordoet. Dat geldt ook voor onze onderdelen. Op de carrosserie geven we maar liefst 12 jaar garantie! Het enige dat u hoeft te doen, is u houden aan de voorgeschreven fabrieksinstructies op het gebied van onderhoud. Zo gemakkelijk is het!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oasis Bekijk Berichten
                                Polleke2,

Ik weet niet waar U over praat maar de fabrieksgarantie bedraagt 2 jaar zoals U in het onderstaande kunt lezen en wat op de Opel Website staat.
                                U laat zich toch niet met een kluitje in het riet sturen??
                                Quickheat werkt bij mij overigens voortreffelijk...!

Op Opel kunt u vertrouwen. Opel staat immers voor kwaliteit, veiligheid en het hoogste niveau van (rij)comfort. Om dit te garanderen, biedt Opel u een uitgebreid pakket garanties.
                                Zo wordt iedere nieuwe Opel geleverd met twee jaar volledige fabrieksgarantie. De fabrieksgarantie van Opel geeft klanten recht op gratis reparaties (bij alle Opel Erkend Reparateurs) voor defecten die onder de verantwoordelijkheid van de fabrikant vallen, ongeacht de kilometerstand van de auto en het moment waarop het probleem zich binnen de twee jaar voordoet. Dat geldt ook voor onze onderdelen. Op de carrosserie geven we maar liefst 12 jaar garantie! Het enige dat u hoeft te doen, is u houden aan de voorgeschreven fabrieksinstructies op het gebied van onderhoud. Zo gemakkelijk is het!
                                Zij hebben mij gezegd bij GMAN Brasschaat dat op remmen en versnellingsbak maar 1500 km garantie is.
                                Meer kan ik ook niet zeggen.
                                Ze hebben Opel ingelicht over het probleem van de achterste schijfremmen.
                                Blijkbaar hebben ze remblokken met een te harde substantie gebruikt en die trekt groeven in de schijven.Probleem doet zich volgens hen ook alleen maar voor bij de Tourer.
                                En ze hebben van Opel het bericht gekregen dat ze absoluut geen schijven van een Tourer mogen vervangen tot ze de oorzaak hebben van het probleem.

Comment

• GMAN is trouwens deel van de groep Alcopa, van de familie Moorkens..

Alcopa is in ons land vooral bekend als importeur van het Japanse merk Suzuki en het Zuid-Koreaanse Hyundai. De autodivisie blijft met een aandeel van 912 miljoen euro dominant in de groepsomzet van 1,25 miljard euro.
                                  Naast importeur is Alcopa ook nog eigenaar van een aantal dealerbedrijven. Afgezien van een aantal Hyundai- en Suzuki-dealers is Alcopa ook eigenaar van de Ford-dealers Denayer en Permeke en de Opel-verkoper GMAN. In totaal beheert Alcopa in België en Luxemburg 28 dealers.In Zwitserland heeft het familiebedrijf nog eens zeven dealers in beheer.
                                  Mvg,
                                  =================
                                  2016 Skoda Octavia RS

Comment

Zij hebben mij gezegd bij GMAN Brasschaat dat op remmen en versnellingsbak maar 1500 km garantie is.
                                    Blijkbaar hebben ze remblokken met een te harde substantie gebruikt en die trekt groeven in de schijven.Probleem doet zich volgens hen ook alleen maar voor bij de Tourer.
                                    En ze hebben van Opel het bericht gekregen dat ze absoluut geen schijven van een Tourer mogen vervangen tot ze de oorzaak hebben van het probleem.
                                    Dit klopt niet. Op duitse fora kan je foto's zien wat er aan de hand is. In de remvoeringen zitten grovere metaaldeeltjes, en die trekken groeven in de schijven bij het remmen. In Duitsland wordt dit aangenomen onder garantie als de groeven dieper zijn dan 0,4 mm, en de auto minder dan 30000 km gereden heeft. Er worden dan zowel de schijven als de remvoeringen vervangen, door kennelijk dezelfde types, want sommigen hebben in hun 2e paar schijven ook al groeven. Opel zoekt hiervoor naar een oplossing, maar wijst erop dat remmen verslijtbare onderdelen zijn, en tevens beinvloedt dit niet het remgedrag van de auto. Ik denk dat je best een beetje "aandringt" bij Gman.
                                    off topic: ik heb vroeger een fiat gehad die verschrikkelijke groeven had in de schijven. Ik heb hiermee, naast het visueel aspekt, echter nooit problemen gehad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bereboot Bekijk Berichten
                                      Dit klopt niet. Op duitse fora kan je foto's zien wat er aan de hand is. In de remvoeringen zitten grovere metaaldeeltjes, en die trekken groeven in de schijven bij het remmen. In Duitsland wordt dit aangenomen onder garantie als de groeven dieper zijn dan 0,4 mm, en de auto minder dan 30000 km gereden heeft. Er worden dan zowel de schijven als de remvoeringen vervangen, door kennelijk dezelfde types, want sommigen hebben in hun 2e paar schijven ook al groeven. Opel zoekt hiervoor naar een oplossing, maar wijst erop dat remmen verslijtbare onderdelen zijn, en tevens beinvloedt dit niet het remgedrag van de auto. Ik denk dat je best een beetje "aandringt" bij Gman.
                                      off topic: ik heb vroeger een fiat gehad die verschrikkelijke groeven had in de schijven. Ik heb hiermee, naast het visueel aspekt, echter nooit problemen gehad.
                                      Kan je het adres van dat forum geven ?

Comment

• U door jouw dealer geen oren laten aannaaien. Mijn silverbox is toch ook vervangen. Als de dealer niet naar behoren werkt moet je jouw probleem rechtstreeks aan Opel melden.
                                        Aangaande mijn DVD800 had ik een mail naar de klantendienst gestuurd. Na enige tijd hebben ze met mij telefonisch contact opgenomen om te melden dat ik bij de garage een afspraak moest maken. Men had al contact met de garage opgenomen en hen gemeld om het probleem professioneel op te lossen. Vanuit de klantendienst ging men de herstelling opvolgen. Ik heb dan een dossiernummer gekregen zodat ik bij eventuele problemen sneller zou worden verder geholpen. Resultaat van die ene mail is dat er een nieuwe "silverbox" in de wagen werd geïnstalleerd.
                                        1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                        2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Zever in pakskes. Ik heb een 5-deurs en die heeft dat ook, dus niet alleen de Tourer. Bij mij werd dezelfde uitleg gegeven (remblokken met te harde substantie). Heb nu 26000 km en nog geen enkel remprobleem gehad in geen enkele weersomstandigheid. Als je "open"velgen hebt ziet het niet uit maar voor de rest hebben die groeven geen invloed op het remgedrag.

Comment

Working...
                                          X