Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part II)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jurgen_ Bekijk Berichten
    ik heb mijn insignia nu 2,5 maand en niet het minste probleem wat hier opgenoemd werd. Het is wel een stockwagen dus mss was het reeds model 2010. Kan ik op een bepaalde manier ziet dat het hier over model 2010 gaan of over het eerste model?
    Mijne is ook een 2010...en wel veel problemen !

Comment

• Uitvallen parkeersensoren ?

Blijkbaar hebben hier veel Insigniarijders last van ?
      Wie heeft dit reeds voorgehad ?
      Gelieve in dit bericht te quoten.
      Mijne hebben een tijdje geleden ook niet gewerkt en tijdens het achteruitrijden een paaltje meegepakt,en dan nog recht op de sensor...
      Dealer zegt dat ze hier niks aan kunnen doen omdat er geen foutmelding in de computer staat dat ze zijn uitgevallen. Dus volgens hen werken die ALTIJD. Uiteraard weet ik dat je niet blindelings op zulke zaken mag vertrouwen maar toch vind ik dat de verantwoordelijk bij Opel ligt omdat zij er voor moeten zorgen dat als ik betaal voor een dergelijk "hulpproduct" ik er ook op zou moeten kunnen vertrouwen. Als ik hem een lijstje onder de neus duw met eigenaars die ook slecht of niet werkende parkeersensoren hebben er misschien toch iets kan bewegen.
      Alvast bedankt voor jullie reacties !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door insigmaniac Bekijk Berichten
        Op http://www.irmscherbenelux.nl/AllCar...&CategorieID=5
        staan al wel de prijzen van veren (voor 4D en 5D).

376,11 euro...

Prijs voor ST al dus al niet minder of lager zijn...

Tx, raar dat ze voor de ST er nog niet zijn. Wat zou het kosten om ze te plaatsen?

Comment

• Verleden week is er een nieuwe unit van de radio DVD800 geplaatst wegens uitvallen,geen DAB,Ipod verwijderd en enkel soms AM radio beschikbaar. Probleem is nog niet opgelost.
          Ook nieuwe soft laten installeren voor Eye camera.
          Gaf op 100 km snelweg meer dan 20 keer de melding dat ik daar maar 50 mocht rijden,en dit verschillende keren.In de stad werkte het zoals het hoort. Na de update krijg ik plots de meldingen dat ik op de Miksebaan in Brasschaat,waar je maar 50 mag,de melding dat ik daar maar 100 mag rijden.Heb zelfs al de melding gekregen van 130... na de update is het dus nog slechter geworden...ESP-service en oliepeil bijvullen heb ik niet meer gehad na vervanging van beide sensoren. Zoals eerder vermeld worden volgende week mijn achterste schijven vervangen in garantie.
          PS heb ook een nieuwe degelijke mattenset gratis gekregen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
            Blijkbaar hebben hier veel Insigniarijders last van ?
            Wie heeft dit reeds voorgehad ?
            Gelieve in dit bericht te quoten.
            Mijne hebben een tijdje geleden ook niet gewerkt en tijdens het achteruitrijden een paaltje meegepakt,en dan nog recht op de sensor...
            Dealer zegt dat ze hier niks aan kunnen doen omdat er geen foutmelding in de computer staat dat ze zijn uitgevallen. Dus volgens hen werken die ALTIJD. Uiteraard weet ik dat je niet blindelings op zulke zaken mag vertrouwen maar toch vind ik dat de verantwoordelijk bij Opel ligt omdat zij er voor moeten zorgen dat als ik betaal voor een dergelijk "hulpproduct" ik er ook op zou moeten kunnen vertrouwen. Als ik hem een lijstje onder de neus duw met eigenaars die ook slecht of niet werkende parkeersensoren hebben er misschien toch iets kan bewegen.
            Alvast bedankt voor jullie reacties !
            De mijne werk(t)en ook niet altijd. Is de auto al twee keer voor terug geweest.
            Succes met je verhaal bij de dealer.

Comment

• Hallo Opel-insignia-rijders,

Op 16/01/2010 heb ik eindelijk mijn Opel Insignia besteld !

2.0 CDTI Ecoflex 130 PK 5-deurs, Cosmo - Piano Black

Advantage Pack : Dvd800 Navi, Parkpilot, telefoonvoorbereiding Bluetooth

kleur : Technical Grey

Bi-Xenon Koplampen + AFL

Ruimtebesparend reservewiel 17"

Ruitenwisser achter

18" wielen, Q02, 5-dubbelspaken

Op 10/02 stond mijn wagen op code 33 (definitieve planning, afwachting productie)

Tegen wanneer zou ik mijn voertuig dan moeten hebben ?

Dank voor de reacties !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zillertal Bekijk Berichten
                Hallo Opel-insignia-rijders,

Bi-Xenon Koplampen + AFL

Ruitenwisser achter

Op 10/02 stond mijn wagen op code 33 (definitieve planning, afwachting productie)

Dank voor de reacties !
                proficiat, mooie combinatie.
                Zoals ik al eerder poste, beweren de dealers een levertijd van 8 à 10 weken. Het blijft natuurlijk een beetje in een glazen bol kijken...

Comment

• Hallo allemaal.
                  Ik volg al enige tijd met veel belangstelling alle berichten over de Opel Insignia.
                  Dit maakt het lange wachten een stukje aangenamer.
                  Wij hebben nl. op 17 oktober 2009 al een Insignia Sports Tourer 1.6 turbo Cosmo besteld.
                  We wisten al dat het lang ging duren, omdat we als optie de sportstoelen besteld hebben met BEIGE geperforeerd leer.
                  De auto zou in week 2 van 2010 gemaakt worden, maar is helaas uitgesteld tot week 8.
                  Daarna moet er nog goedkeuring komen voor de kleur/kwaliteit.
                  Nog even geduld dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arjahoekstra Bekijk Berichten
                    Hallo allemaal.
                    Ik volg al enige tijd met veel belangstelling alle berichten over de Opel Insignia.
                    Wij hebben nl. op 17 oktober 2009 al een Insignia Sports Tourer 1.6 turbo Cosmo besteld.
                    We wisten al dat het lang ging duren, omdat we als optie de sportstoelen besteld hebben met BEIGE geperforeerd leer.
                    De auto zou in week 2 van 2010 gemaakt worden, maar is helaas uitgesteld tot week 8.
                    Nog even geduld dus.

amai, da's uniek ; ik wist zelfs niet dat dat kon....op een donkere kleur zal dit wel erg sjiek staan. de wachttijd is wel navenant zeg...

Comment

• Weet er iemand waar ik foto's kan zien van de standaardzetels van de "cosmo", dus met half leder / stof ?
                      Nergens kunnen aantreffen in de showrooms rond Antwerpen !

Ik neem aan dat zij beter zitten als de standaardzetels van de "edition" !

Comment

Weet er iemand waar ik foto's kan zien van de standaardzetels van de "cosmo", dus met half leder / stof ?
                        Nergens kunnen aantreffen in de showrooms rond Antwerpen !

Ik neem aan dat zij beter zitten als de standaardzetels van de "edition" !
                        Volgens mij zijn de cosmo stoelen gelijk met de edition,alleen vaak wel meer verstelbaar maar qua vorm gelijk.
                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• dank voor de reactie en foto !

Comment

dank voor de reactie en foto !

Mooie foto................

Comment

Hallo allemaal.
                              Nog even geduld dus.
                              Wat kost zoiets extra als ik vragen mag?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                                Wat kost zoiets extra als ik vragen mag?
                                Bij Sport en Cosmo uitvoering komt het op € 2150.00.
                                Voor Edition is het € 2650.00.
                                Zou er zo uit moeten zien.
                                Bijgevoegde Bestanden

Comment

Bij Sport en Cosmo uitvoering komt het op € 2150.00.
                                  Voor Edition is het € 2650.00.
                                  Zou er zo uit moeten zien.

mooi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten

mooi
                                    Dank je, maakt het wel de moeite waard om te wachten

Comment

• heb bijna iedentiek dezelfde wagen besteld op 15 oktober voor levering 15 maart , heb nu vorige week heeft de leasing me laten weten dat de levering pas voorzien is voor 12 mei

Oorspronkelijk geplaatst door Zillertal Bekijk Berichten
                                      Hallo Opel-insignia-rijders,

Bi-Xenon Koplampen + AFL

Ruitenwisser achter

Dank voor de reacties !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                                        Mijn schijven en blokken worden volgende week vervangen onder garantie.
                                        Er is blijkbaar een oplossing voor gevonden.
                                        Je moet wel naar de dealer gaan VOOR je 30.000 km op de teller hebt.
                                        Dus wie er last van heeft en gratis nieuwe schijven en remmen wil,allen naar den dealer !!
                                        @Polleke2: In welke garage worden de schijven en blokken van jouw wagen vervangen? Ik ga normaal bij Gman Brasschaat.

Mijn ST is van april 2009 en ik heb tot op heden, behalve lichte groeven in de schijven, één probleem gehad, zijnde 1 defecte parkeersensor achteraan (netjes vervangen onder garantie). Voor het overige vind ik het elke dag weer een plezier om met de Insignia te rijden.

Grtz,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patanson Bekijk Berichten
                                          heb bijna iedentiek dezelfde wagen besteld op 15 oktober voor levering 15 maart , heb nu vorige week heeft de leasing me laten weten dat de levering pas voorzien is voor 12 mei
                                          Vervelend, zo,n verlate levering.
                                          Is er ook nog een rede voor gegeven?

Comment

Working...
                                          X