Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part II)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door hellas Bekijk Berichten
    @Polleke2: In welke garage worden de schijven en blokken van jouw wagen vervangen? Ik ga normaal bij Gman Brasschaat.

Mijn ST is van april 2009 en ik heb tot op heden, behalve lichte groeven in de schijven, één probleem gehad, zijnde 1 defecte parkeersensor achteraan (netjes vervangen onder garantie). Voor het overige vind ik het elke dag weer een plezier om met de Insignia te rijden.

Grtz,
    hoi hellas

hoe wist de garage dat parkeersensor stuk was, gaf de wagen dit zelf aan en hoe?

grtjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dami Bekijk Berichten
      hoi hellas

hoe wist de garage dat parkeersensor stuk was, gaf de wagen dit zelf aan en hoe?

grtjes
      Goedemorgen,

Bij het inschakelen van de sensoren steeds een foutmelding op boordcomputer, iets in de aard van "parkeerhulp defect". Vervolgens hebben ze in de garage het voertuig uitgelezen en konden ze onmiddellijk zien om welke sensor het ging. Na de herstelling, tot op heden, werken de sensoren perfect (ook bij regen, vriesweer ....).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Predator Bekijk Berichten
        Vreemde situatie:

De Opel dealer geeft aan dat ik achteraf geen originele Opel carkti in kan laten bouwen in mijn Insignia ST 'omdat de knoppen daarvoor ontbreken'. Hij geeft aan dat ik dan bij een Parrot oid uitkom.

Terwijl de 17 80 716 toch als accessoire en niet als optie in de Opel prijslijst staat. Dat betekent dan toch dat hij wel degelijk niet alleen in de fabriek, maar ook achteraf is in te bouwen? Of is die 17 80 716 dus een aftermarket (Parrot) carkit die niet geintegreerd is in de dashboard bediening?

Misschien weet iemand hier meer over? Anders gaan we maar eens met de importeur bellen.

(Voor de volledigheid: ik heb dus een Insignia ST met cd500 navi. )
        Niemand?

Dank alvast!

Nog een vraag: Ik heb 18inch velgen onder mijn Insignia. Kan ik dan een ruimtebesparend reservewiel gebruiken? Of is die te klein en moet ik dus een volwaardig wiel aanschaffen?

Comment

Niemand?

Dank alvast!

Nog een vraag: Ik heb 18inch velgen onder mijn Insignia. Kan ik dan een ruimtebesparend reservewiel gebruiken? Of is die te klein en moet ik dus een volwaardig wiel aanschaffen?
          ik dacht dat het iets van een 40€ was voor een ruimtebesparend reservewiel, (= thuiskomertje) en 80€ voor een volwaardig. Volgens de garage was dat een 17", in dat geval heb ik niet getwijfeld, geef mij maar een volwaardig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lievenvw Bekijk Berichten
            ik dacht dat het iets van een 40€ was voor een ruimtebesparend reservewiel, (= thuiskomertje) en 80€ voor een volwaardig. Volgens de garage was dat een 17", in dat geval heb ik niet getwijfeld, geef mij maar een volwaardig.

Je koffervloer komt toch zo'n 8 cm hoger te liggen toch met een volwaardig wiel , dus minder kofferruimte !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Adam Opel Bekijk Berichten
              Je koffervloer komt toch zo'n 8 cm hoger te liggen toch met een volwaardig wiel , dus minder kofferruimte !!
              Dank voor jullie reacties. Vandaar dat mijn voorkeur ook uitgaat naar een thuiskomer.

Maar de dealer zegt dus dat een thuiskomer niet kan in combinatie met 18 inch velgen. Lijkt mij - net als bovenstaand verhaal over achteraf inbouwen van de carkit - onzin, maar wil het graag zeker weten.

Nogmaals dank!

Comment

Dank voor jullie reacties. Vandaar dat mijn voorkeur ook uitgaat naar een thuiskomer.

Maar de dealer zegt dus dat een thuiskomer niet kan in combinatie met 18 inch velgen. Lijkt mij - net als bovenstaand verhaal over achteraf inbouwen van de carkit - onzin, maar wil het graag zeker weten.

Nogmaals dank!
                Hallo, we hebben net onze nieuwe leasewagen besteld : insignia ST met 18 duimse velgen en een 17 duims noodreservewiel bijbesteld. Dit kon zonder problemen...ze hebben je hier iets wijsgemaakt denk ik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
                  Hallo, we hebben net onze nieuwe leasewagen besteld : insignia ST met 18 duimse velgen en een 17 duims noodreservewiel bijbesteld. Dit kon zonder problemen...ze hebben je hier iets wijsgemaakt denk ik...

Heb ik ook met 18 duims velgen.

Comment

• 18 duims + thuiskomer = handige bergruimte van een 8-tal centimeter hoog onder je vloer. Een laptop past er bijvoorbeeld goed onder.

Garage heeft je dus inderdaad iets wijsgemaakt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
                      Heeft er al iemand een foto van de Insignia van Politie Leuven?
                      1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                      2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiss Bekijk Berichten
                        18 duims + thuiskomer = handige bergruimte van een 8-tal centimeter hoog onder je vloer. Een laptop past er bijvoorbeeld goed onder.

Garage heeft je dus inderdaad iets wijsgemaakt.
                        Bedankt heren. We gaan het 17inch thuiskomertje bestellen.

Comment

• Gisteren een Ipod Nano (8Gb) gekocht omdat ik al die zever beu was met mijn memory sticks.
                          Er staan nu 900 nummers op.
                          Ik steek hem vandaag in mijn USB slot in de auto en krijg :

Audio Ipod:
                          Apparaat wordt niet ondersteund !
                          U kunt het apparaat nu veilig verwijderen....

Heb de kabel al wel 20x in en uitgetrokken zonder resultaat.

Iemand aub een oplossing ??? Anders weeral 130euro foetsie !

Heb het echt wel gehad met heel dat f*cking infotainment systeem

(edit: lees nu net dat het infotainment de Nano maar ondersteunt tot generatie 3. Diegene die nu verkocht worden zijn generatie 5) omfg !!!!
                          Hopelijk lossen ze dit op met toekomstige softwareupdates...
                          Last edited by ; 16/02/2010, 22:36.

Comment

• Wordt ondersteund tot generatie 3 klinkt als een cassetedek met autoreverse. haha
                            Waarom heeft opel toch relatief ouderwetse spullen in de insignia gestopt?
                            Ik heb mijn samsungtelefoon ook al moeten omruilen voor een nokia om van een hoop problemen af te zijn.
                            Is toch eigenlijk niet van deze tijd!

Comment

• Vanaf de aankoop heb ik een i-pod video (3e gen.) in de Insignia liggen.......werkt echt perfect. Misschien een tip: koop gewoon een gebruikte i-pod via b.v. marktplaats, maakt niet uit hoe beschadigd 'ie is, ligt toch in het armsteunvak.

Comment

• hallo, wie kan er mij een interieur foto vd sportstoelen bezorgen , zwart stof modeljaar 2010. Is de afwerking in piano lak nog altijd van toepassing?

Alvast bedankt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door p04260 Bekijk Berichten
                                  hallo, wie kan er mij een interieur foto vd sportstoelen bezorgen , zwart stof modeljaar 2010. Is de afwerking in piano lak nog altijd van toepassing?

Alvast bedankt.

Zal vast de 2009 versie geven.
                                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door p04260 Bekijk Berichten
                                    hallo, wie kan er mij een interieur foto vd sportstoelen bezorgen , zwart stof modeljaar 2010. Is de afwerking in piano lak nog altijd van toepassing?

Alvast bedankt.
                                    En hier een fotootje van modeljaar 2010
                                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ook een verschil in de lederen sportstoelen van 2009 en 2010?

Zondag 14/02 is mijn Insignia 1 jaar geworden
                                      2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
                                      2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
                                      2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hellas Bekijk Berichten
                                        @Polleke2: In welke garage worden de schijven en blokken van jouw wagen vervangen? Ik ga normaal bij Gman Brasschaat.

Mijn ST is van april 2009 en ik heb tot op heden, behalve lichte groeven in de schijven, één probleem gehad, zijnde 1 defecte parkeersensor achteraan (netjes vervangen onder garantie). Voor het overige vind ik het elke dag weer een plezier om met de Insignia te rijden.

Grtz,
                                        GMAN Brasschaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk Berichten
                                          Gisteren een Ipod Nano (8Gb) gekocht omdat ik al die zever beu was met mijn memory sticks.
                                          Er staan nu 900 nummers op.
                                          Ik steek hem vandaag in mijn USB slot in de auto en krijg :

Audio Ipod:
                                          Apparaat wordt niet ondersteund !
                                          U kunt het apparaat nu veilig verwijderen....

Heb de kabel al wel 20x in en uitgetrokken zonder resultaat.

Iemand aub een oplossing ??? Anders weeral 130euro foetsie !

Heb het echt wel gehad met heel dat f*cking infotainment systeem

(edit: lees nu net dat het infotainment de Nano maar ondersteunt tot generatie 3. Diegene die nu verkocht worden zijn generatie 5) omfg !!!!
                                          Hopelijk lossen ze dit op met toekomstige softwareupdates...
                                          Ik heb een IPOD van 160 GB en die werkt perfect.
                                          Als de DVD800 werkt natuurlijk en dat is een ander paar mouwen...

Comment

Working...
                                          X