Oorspronkelijk geplaatst door Swiss
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia (Part II)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenInderdaad als je een OPC kit of 20 inch velgen neemt kan het twee weken langer duren omdat die opties gemonteerd worden bij OSV.
http://www.opel-osv.de/Tunnel/Intro.aspx?Lang=de-DE
Ah ja, het zijn wel schoontjes hé.
Ok, weer wat wijzer geworden ... en het feit dat die wagen het wachten waard is, daar twijfel ik niet aan.
Met alle opties erbij zal ik dus wel aardig rond die 12 weken hangen vrees ik.
Comment
-
Zoals gezegd vandaag powerbox vervangen door tuning bij Heinz in aalst , niet dat de powerbox slecht is maar had hem een jaar geleden gestoken omdat toen mijn wagen nog niet gechiped kon worden , nu alle wagens na oktober zijn bijna niet te chippen , dat zeggen ze bij heinz ook. Nu programma laten zetten op de sport toets , bij normaal en tour is het standaard pk voor de maddam , als ik er eens mee rijd is het sport en dat is wel fun .
verschim met de box , de box is iets bruter en kortere curve in trekkracht , komt wel sneller
Heinz heeft programma gewijzigd om dat mijn koppel al vrij buitensporig was , wagen was goed losgereden lol ( powerbox) nu begrenst tot 440 NM en 201 pk
gewoon rijden is zalig , gaspedal maar een paar mm induwen en ..... rijd supersoepel , powerbox neemt bruter op , blijft nu doorsleuren als een benzine , opsnelweg even getest en wow het verschil merk je pas als je langs iemand hangt.zeer brede koppelcurve waardoor je het gevoel hebt dat alles te vlot gaat , tot je ziet 230 km/u whooops
.BTW POWER BOX IS TE KOOP = GEEN GEODKOPE ROMMEL ( KITPOWER 599EURO) ( 190 pk / 430 NM) ( 1 jaar oud )
KAN DIENEN VOOR 110 PK 130 PK EN 160 PK
ENKLE SERIUEZE kopers aub
hieronder Heinz op normaal en sportmodus programatie ( 201 pk /440NM)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichteninstellen op automatisch en dan zal je scherm wit blijven als het nog licht genoeg is.
nog een oplossing is draaien aan de dimmer zodat het wat feller oplicht
Ik weet dat je kunt draaien aan de dimmer om het wat op te lichten, maar als het dan echt donker wordt moet je het weer lager zetten of je netvlies brandt weg. Soit, daar worden we wel aan gewoon, ik vind het gewoon spijtig dat aan zo'n dingen niet gedacht is terwijl dat al 10 jaar bestaat elders.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door greuntesop Bekijk Berichten..., maar elke brug over de Antwerpse ring was genoeg om ze wel de toen aangaan, en onmiddellijk terug uit....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door greuntesop Bekijk BerichtenJa, maar alles staat op automatisch . Bv 2 dagen geleden regende het wat en reed ik over de antwerpse ring. De lichten gingen niet automatisch aan in de regen, wat ik al raar vond, maar elke brug over de ring was genoeg om ze wel de toen aangaan, en onmiddellijk terug uit.... Zelfs mijn citroën van x jaar geleden had al begrepen dat als het regent de lichten best gewoon aanblijven.
Ik weet dat je kunt draaien aan de dimmer om het wat op te lichten, maar als het dan echt donker wordt moet je het weer lager zetten of je netvlies brandt weg. Soit, daar worden we wel aan gewoon, ik vind het gewoon spijtig dat aan zo'n dingen niet gedacht is terwijl dat al 10 jaar bestaat elders.
Mij heeft het in ieder geval nog nooit gestoord en heb het al zeker niet gemist.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenMag ik het een beetje muggeziften vinden ??
Mij heeft het in ieder geval nog nooit gestoord en heb het al zeker niet gemist.
Comment
-
Insignia eindelijk bij de dealer...
Maandag namiddag mag ik hem afhalen... dat ziet er goed uit met een verlengd weekend voor de deur... jammer van het weer voor volgende week...Groeten, Koen
Kadett D 1.3SR Rood (1989)
Kadett E 1.6 GT Rood (1990)
Astra F 1.6i Break Blauw (2002)
Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003)
Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)
www.adoewa.be
Comment
-
verkocht aan gigiTR6 dus aub geen mails meer sturen ivm de box , bedankt .
intresse in een box die goed werkt : http://www.kitpower.com/indenl.php
chiptuning : http://www.autotuneheinz.be/index.php#//start//nl
groeten
Comment
-
Mijn wagen maakte op 1800 toeren vervelende motortrillingen en das een geweten probleem , nu na bij Heinz binne te zijn geweest is dit totaal weg en dat is tof , turbo gat zorgde hier dus voor ,( zie grafiek)
de overboost van 15 sec op de standaard grafiek is afgevlakt nu , en alles bolt zoveel vlotter ,i kgeraak aleen precies niet meer gestopt , miss beste van remblokje af na 35000 km ,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door T190 Bekijk BerichtenMijn wagen maakte op 1800 toeren vervelende motortrillingen en das een geweten probleem , nu na bij Heinz binne te zijn geweest is dit totaal weg en dat is tof , turbo gat zorgde hier dus voor ,( zie grafiek)
de overboost van 15 sec op de standaard grafiek is afgevlakt nu , en alles bolt zoveel vlotter ,i kgeraak aleen precies niet meer gestopt , miss beste van remblokje af na 35000 km ,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenWat heb je uiteindelijk voor de tuning betaald ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door T190 Bekijk Berichten590 euro betaald ( btw was de korting) MAAR miss lijkt dit veel geld , maar je krijgt een totaal andere wagen terug , ik kan niet genoeg zeggen dat dit zeker een must is , al was het al gewoon voor het rijcomfort , Nu komt de motor echt tot zijn recht , hij voelde zoals ze in vele boekjes schreven geknepen aan , en dat is waar , nu voel je dat opel /fiat een pracht van een CDTI blok gemaakt heeft .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenMmm,toch maar eens over nadenken om Heinz terug eens een bezoekje te brengen...
Programmering is daar in handen van Bruno (ex-Heinz)
Je kunt daar ook alle info in het nederlands krijgen via
bruno@shiftech.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door insigmaniac Bekijk BerichtenEr is nog een alternatief...
Programmering is daar in handen van Bruno (ex-Heinz)
Je kunt daar ook alle info in het nederlands krijgen via
bruno@shiftech.be
ziet er goed uit vind ik , maar ik heb wel wat vraagtekens voor de 130 pk versie naar 190pk
dit vind ik persoonlijk een beetje te veel van het goede , nl de blokken zijn hetzelfde , MAAR in de 160 pk versie zitten andere verstuivers ,rail , kleppen , en zwaarder uitgevoerd .
dus PERSOONLIJK vindt ik dit een beetje erover en niet echt gezond meer om 60 pk erbij te pushen ?
Hij zal wel weten wat ie doet zeker .
Heinz geeft minder pk s aan de 110 en 130 pk versies ( 30 meer ) maar het koppel is totaal anders , ik heb graag koppel die 200 pk die ik heb komen vanaf 3000 toeren je voelt het wel maar het blijft een diesel ,en die draait niet graag toeren, alhoewel het nu een naft lijkt lol en blijft sleuren .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door T190 Bekijk Berichtenziet er goed uit vind ik , maar ik heb wel wat vraagtekens voor de 130 pk versie naar 190pk
dit vind ik persoonlijk een beetje te veel van het goede , nl de blokken zijn hetzelfde , MAAR in de 160 pk versie zitten andere verstuivers ,rail , kleppen , en zwaarder uitgevoerd .
dus PERSOONLIJK vindt ik dit een beetje erover en niet echt gezond meer om 60 pk erbij te pushen ?
Hij zal wel weten wat ie doet zeker .
Heinz geeft minder pk s aan de 110 en 130 pk versies ( 30 meer ) maar het koppel is totaal anders , ik heb graag koppel die 200 pk die ik heb komen vanaf 3000 toeren je voelt het wel maar het blijft een diesel ,en die draait niet graag toeren, alhoewel het nu een naft lijkt lol en blijft sleuren .
Comment
-
hey,
Ik heb ff geleden mijn insignia ST (olympic white) besteld maar ben nu aan het twijfelen over een optie. (Beschermstrips in kleur gespoten van de carrosserie (Olympic White) )
Omdat ik deze optie nog niet echt op een foto gezien heb twijfel ik of dit wel mooi zal zijn.
Heeft er iemand een foto van deze beschermstrips?
david
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door david123 Bekijk Berichtenhey,
Ik heb ff geleden mijn insignia ST (olympic white) besteld maar ben nu aan het twijfelen over een optie. (Beschermstrips in kleur gespoten van de carrosserie (Olympic White) )
Omdat ik deze optie nog niet echt op een foto gezien heb twijfel ik of dit wel mooi zal zijn.
Heeft er iemand een foto van deze beschermstrips?
david
Ik heb er ook aan gedacht deze te nemen, maar dan is de mooie zijlijn helemaal om zeep...Groeten, Koen
Kadett D 1.3SR Rood (1989)
Kadett E 1.6 GT Rood (1990)
Astra F 1.6i Break Blauw (2002)
Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003)
Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)
www.adoewa.be
Comment
Comment