Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part II)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door tom39 Bekijk Berichten
    Zijn er forumgebruikers die al een insignia met opel eye in hun bezit hebben? Is dit een goede optiekeuze???

Neen, want het werkt de helft van de tijd niet is er op cursus gezegd.

Comment

• Hallo,

Heb ook even zitten twijfelen tussen Opel en Citroën.
      Citroën ook iets goedkoper in leasing maar interieur van de Opel vond ik stukken mooier + bij Citroën nul opbergruimte in de auto zelf. Ook bij het iets sportiever sturen had ik er niet veel zin meer in (had het gevoel dat de wielen een seconde moesten nadenken wat het stuur nu gedaan had, niet zo'n fijn gevoel).

Sport - Cosmo is heel persoonsgebonden, wil je iets meer luxe of iets meer sportiviteit ??

Comment

• Bij mijn ST komt die bijkomende klep die het bagageruimte moet afdekken en vasthangt aan het kofferdeksel om de haverklap los.
        Dat spul klikt gewoonweg niet in de voorziene openingen en zit daar gewoon losjes in.

Volgens mijn garagehouder is dit niet abnormaal maar 'k vind het wel vervelend dat die naar beneden dondert wanneer ik de koffer opendoe.
        'k Vraag me af of er hier nog mensen last hebben van dat probleem ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRB Bekijk Berichten
          Bij mijn ST komt die bijkomende klep die het bagageruimte moet afdekken en vasthangt aan het kofferdeksel om de haverklap los.
          Dat spul klikt gewoonweg niet in de voorziene openingen en zit daar gewoon losjes in.

Volgens mijn garagehouder is dit niet abnormaal maar 'k vind het wel vervelend dat die naar beneden dondert wanneer ik de koffer opendoe.
          Klikken doet het in ieder geval ook niet bij mij. Heb er gewoon op gelet dat in alle 4 de openingen de lipjes er even ver insteken. Bij mij is hij er tot op heden nog niet afgedonderd. (heb wel een elektr. koffersluiting).

Comment

• Trouwens ik was gaan zien in garage Central in Ninove...Er stonden daar 5 Insignia's te wachten op de nieuwe eigenaars...
            en het wordt een Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRB Bekijk Berichten
              Bij mijn ST komt die bijkomende klep die het bagageruimte moet afdekken en vasthangt aan het kofferdeksel om de haverklap los.

Gewoon opgelet dat alle 4 die klepjes ongeveer even ver in die openingen zitten....
              Heb dit dus gedaan op 21 maart, en sindsdien is die klep er nog niet uitgevallen hoor....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ENO Bekijk Berichten
                Gewoon opgelet dat alle 4 die klepjes ongeveer even ver in die openingen zitten....
                Heb dit dus gedaan op 21 maart, en sindsdien is die klep er nog niet uitgevallen hoor....
                Kan precies niet volgen ... over welke "klep" gaat dit ?

Comment

• Maandag om 10 uur mag ik mijn wagen gaan ophalen.
                  Om 22 uur ben ik dan op weg naar Italïë.
                  Kan niet anders dan leuke vakantie worden, toch?

Comment

• @koby79 gefeliciteerd met je besluit. Heeft je niet lang gekost zo te lezen.
                    Bereid je maar voor op het wachten. Ondanks dat de levertijden niet al te lang zijn heb ik de dagen afgeteld en ik zie dat anderen dit ook doen.

Comment

• ik laat wel iets weten als de bestelling geplaatst is ...
                      men sprak van een levering van 6 tot 8 weken wachttijd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koby79 Bekijk Berichten
                        ik laat wel iets weten als de bestelling geplaatst is ...
                        men sprak van een levering van 6 tot 8 weken wachttijd
                        Ik woon zelf in Ninove maar ben auto toch gaan halen in Schepdaal. De verkoper, Sven, is één van de betere die ik al meegemaakt heb. Op basis daarvan heb ik beslist er dan daar één te kopen. Heb het niet over prijs of wat dan ook maar gewoon als verkoper, voel je je beter bij iemand die zijn klanten verwent (oa met een pintje )
                        Last edited by ; 06/05/2009, 14:18.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PepeBel4 Bekijk Berichten
                          Maandag om 10 uur mag ik mijn wagen gaan ophalen.
                          Om 22 uur ben ik dan op weg naar Italïë.
                          Kan niet anders dan leuke vakantie worden, toch?

Die zal dan wel mooi ingereden zijn als je terugkomt ze zeggen wel dat de nieuwe wagens niet meer moeten ingereden worden maar daar doe ik niet aan mee er is namelijk niets beter dan met een nieuwe diesel een lange afstand te rijden maar dan wel variërend van toeren rijden en snelheid en hoe minder hij in de eerste duizend km afkoelt hoe beter dus tanken en ju vooruit met de geit een goede vakantie en suc6 met je new wheels .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Adam Opel Bekijk Berichten
                            Die zal dan wel mooi ingereden zijn als je terugkomt ze zeggen wel dat de nieuwe wagens niet meer moeten ingereden worden maar daar doe ik niet aan mee er is namelijk niets beter dan met een nieuwe diesel een lange afstand te rijden maar dan wel variërend van toeren rijden en snelheid en hoe minder hij in de eerste duizend km afkoelt hoe beter dus tanken en ju vooruit met de geit een goede vakantie en suc6 met je new wheels .
                            Bedankt!
                            Je raad ga ik dan ook mooi opvolgen, lekker en afwisselend rijden
                            en alles goed uittesten. We rijden ook 's nachts, dus weet ik meteen of die Xenon verlichting echt zo de moeite is zoals ik hier lees!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PepeBel4 Bekijk Berichten
                              Bedankt!
                              Je raad ga ik dan ook mooi opvolgen, lekker en afwisselend rijden
                              en alles goed uittesten. We rijden ook 's nachts, dus weet ik meteen of die Xenon verlichting echt zo de moeite is zoals ik hier lees!
                              Daar hoef je niet aan te twijfelen,daar ga je nog veel plezier aan beleven.

Comment

• Vandaag een insignia ST gezien waarvan de letters "TI" van CDTI in het zwart waren.
                                Bij andere versies die ik al zag waren die in het rood, is dit de 110pk?(zwart)
                                2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Hallo allemaal,

Ik heb in maart een Insignia 1.6T business besteld. Als het goed is wordt deze eind deze maand geleverd

Hij wordt afgeleverd met een Introductiepakket DVD800 NAVI en de 18" velgen van de sport uitvoering. Ook heb ik nog gekozen voor de Bi-Xenon verlichting, mistlampen, Park Expert en de kleur Lightning Silver.

Zijn er meer mensen hier die Lightning Silver hebben gekozen, deze kleur komt volgens mij niet zoveel voor?

En nog een vraag aan de gene die het antwoord weet, zitten er bij een 1.6T (turbo) business nu zichtbare dubbele uitlaten onder of niet ??

Hopelijk heeft iemand een antwoord...

Gr Mario

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mario-73 Bekijk Berichten
                                    Hallo allemaal,

Ik heb in maart een Insignia 1.6T business besteld. Als het goed is wordt deze eind deze maand geleverd

Hij wordt afgeleverd met een Introductiepakket DVD800 NAVI en de 18" velgen van de sport uitvoering. Ook heb ik nog gekozen voor de Bi-Xenon verlichting, mistlampen, Park Expert en de kleur Lightning Silver.

Zijn er meer mensen hier die Lightning Silver hebben gekozen, deze kleur komt volgens mij niet zoveel voor?

En nog een vraag aan de gene die het antwoord weet, zitten er bij een 1.6T (turbo) business nu zichtbare dubbele uitlaten onder of niet ??

Hopelijk heeft iemand een antwoord...

Gr Mario
                                    Ja, de 1.6T heeft op alle uitvoeringen dubbele zichtbare (chrome) uitlaten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RW1969 Bekijk Berichten
                                      Ja, de 1.6T heeft op alle uitvoeringen dubbele zichtbare (chrome) uitlaten
                                      En dat staat 'm bijzonder goed!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geldrop e.o. Bekijk Berichten
                                        En dat staat 'm bijzonder goed!!
                                        Zeker! Ik heb ze namelijk ook en krijg heel veel postive reacties.
                                        Het valt me ook op dat auto's op de linkerbaan even schuin achter mij blijven hangen om de auto te bekijken, vervolgens drukken ze het gaspedaal weer in om in te halen.

Comment

• Dat is er mooi, had even het idee dat dit niet het geval zou zijn bij een Edition en een Business.
                                          Bij navraag bij mijn dealer kwam ik ook al niet veel verder, zij dachten dat dat namelijke niet het geval zou zijn!
                                          Gelukkig dat ik het hier even kon navragen. Zou de zoveelste tegenvaller zijn. Mijn eerste dealer ging falliat net toen ik hem had besteld, daarna bleek dat ze niet alle opties hadden door gegeven aan de importeur, toen kwan ik er achter dat de verkeerde kleur op de order was gezet. Dit was ook niet meer te wijzigen, was eigenlijk de bedoeling dat de Insignia in de kleur soverein silver geleverd zou worden maar dat is nu lightning silver geworden. En tot slot moet ik hem bij een dealer afnemen waar ik eigenlijk niet mee eens was.

Dus ik zal blij zijn al ie voor de deur staat.

Gr Mario

Comment

Working...
                                          X