Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part II)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Zillertal Bekijk Berichten
    Ik heb in jan 2010 een Opel Insignia besteld bij garage Sebrechts in Kapellen !
    Door "problemen" met deze garage, heb ik hal maart 2010 mijn auto moeten ophalen bij GMAN Brasschaat ! Ik heb de nodige informatie gekregen en auto werd keurig afgeleverd !
    Ondertussen is garage Sebrechts geen Opelgarage meer door schorsing van Opel zelf !
    Door al die negatieve commentaar van GMAN, zoek ik nu een garage voor mijn komende onderhouden !
    Ik woon in Stabroek en wil gerust een beetje verder rijden, als de service maar goed is !
    Wie weet een goede Opelgarage in de buurt van (Noord)Antwerpen ?
    Waarom zou je switchen als jouw ervaringen goed zijn?

Ik ben nog nooit een garage tegengekomen die ik echt goed vond. Dit varieert van Toyota, skoda, volvo tot opel. Het gaat er om dat het niet te erg wordt. (jammer maar helaas deze conclusie)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geldrop e.o. Bekijk Berichten
      Waarom zou je switchen als jouw ervaringen goed zijn?

Ik ben nog nooit een garage tegengekomen die ik echt goed vond. Dit varieert van Toyota, skoda, volvo tot opel. Het gaat er om dat het niet te erg wordt. (jammer maar helaas deze conclusie)
      Klopt wel wat je zegt maar ik heb zelf nog geen ervaring met GMAN Brasschaat. Ik heb juist mijn nieuwe wagen daar moeten afhalen !
      Ik was daarvoor al jaren klant bij Opel Sebrechts..................maar die zijn er nu niet meer !
      Daarom deze vraag !

Comment

Klopt wel wat je zegt maar ik heb zelf nog geen ervaring met GMAN Brasschaat. Ik heb juist mijn nieuwe wagen daar moeten afhalen !
        Ik was daarvoor al jaren klant bij Opel Sebrechts..................maar die zijn er nu niet meer !
        Daarom deze vraag !
        Ik was jaren klant bij GMAN Deurne en nu reeds enkel jaren bij GMAN Mortsel.

Ik vind het prima service...
        Groeten, Koen

Kadett D 1.3SR Rood (1989)
        Kadett E 1.6 GT Rood (1990)
        Astra F 1.6i Break Blauw (2002)
        Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003)
        Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)

www.adoewa.be

Comment

• Dat is meestal wel zo. De ene zal deze garage goed vinden en de andere helemaal niet. Hangt volledig van de service af die je krijgt en denk wel dat er variatie te vinden is in de service die een bepaald persoon krijgt.
          2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
          2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
          2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

Daarom deze vraag !
            Ik weet uit ervaring dat de garage in Brasschaat (vroeger Hendrickx) een zeer goede service en reputatie had. Er zullen ongetwijfeld goede mensen zitten maar generaliserend (altijd risicovol) is de GMAN-groep algemeen (als groep) niet fantastisch (en ik ken de organisatie en de reputatie en werkwijze vrij goed). Als je een goed contact hebt in Brasschaat, zoveel te beter.

Ik zat zelf met hetzelfde Sebrechts-probleem. Ben overgeschakeld naar Frijters in Kalmthout. Zeer goede reputatie, vriendelijk, niet te groot maar toch groot genoeg,... als je echt niet weet wat kiezen, een aanrader.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koro Bekijk Berichten
              Ik was jaren klant bij GMAN Deurne en nu reeds enkel jaren bij GMAN Mortsel.

Ik vind het prima service...

Ik heb dezelfde ervaring bij Gman Mortsel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gigiTR6 Bekijk Berichten
                Ik weet uit ervaring dat de garage in Brasschaat (vroeger Hendrickx) een zeer goede service en reputatie had. Er zullen ongetwijfeld goede mensen zitten maar generaliserend (altijd risicovol) is de GMAN-groep algemeen (als groep) niet fantastisch (en ik ken de organisatie en de reputatie en werkwijze vrij goed). Als je een goed contact hebt in Brasschaat, zoveel te beter.

Ik zat zelf met hetzelfde Sebrechts-probleem. Ben overgeschakeld naar Frijters in Kalmthout. Zeer goede reputatie, vriendelijk, niet te groot maar toch groot genoeg,... als je echt niet weet wat kiezen, een aanrader.
                Was ik ook al aan het denken om naar daar te gaan. Dank voor de reactie !

Comment

• ______
                  Last edited by ; 20/05/2010, 21:23.

Comment

• Citaat:
                    Oorspronkelijk geplaatst door Rickie
                    Vorig jaar in juni mij de Opel Insignia 2.0 DTI aangekocht .
                    Nu 2 weken na het groot onderhoud ( op 30000 km ) en update van de motorregelmodule bij de plaatselijke Opel dealer , begint de auto tijdens mijn rit op de autostrade tegen een snelheid van 120 km / h plots te trillen. Ik kon het "trillend" gaspedaal niet verder indrukken. Enige wat ik kon doen en wat hielp was de versnelling in neutraal zetten en dan terug in vijfde versnelling schakelen. Na deze handeling reed de auto terug als voorheen.
                    Dit gebeurde opnieuw enkele keren de dagen erop, ook tegen lagere snelheden. Ik ben hiermee naar de plaatselijke Opel garage gegaan met de vraag of dit probleem bekend was bij Opel en wat hieraan kon gedaan worden om dit te verhelpen. Zij herkenden dit probleem niet, en nazicht door hen gaf ook geen resultaat .

Iemand bekend met dit probleem en wat eraan gedaan kan worden om het te verhelpen ?

check mijn lijstje met problemen

Als ik je goed begrijp is er dus nog geen oplossing voor dit probleem ?
                    Uitbalanceren of uitlijnen geeft dus geen verbetering ?

Comment

• Sinds 1,5 week de trotse berijder van een opel insignia sports tourer sport. Nu heb ik 2 vragen;
                      - Is het mogelijk om dat 'gepiep' uit te zetten bij sleutel in contact en deur open?
                      - Daarnaast maakt de blackberry bold geen automatische verbinding met bluetooth, ondanks reeds eerder gevolgde tip om instelling op automatisch te zetten. Handmatig lukt wel. Kan iemand me tip geven?

Comment

• Gemiddeld verbruik

Toen ik vanmiddag ging tanken probeerde ik mij teller van het gemiddeld verbruik te resetten.
                        Deze komt meteen terug op 8.0L/100Km

Moet dit niet starten op 0?
                        Groeten, Koen

www.adoewa.be

Comment

Bij ons springt die zelfs heel even op 99.9 als ik stil sta. Ik denk dat door de berekening je de eerste seconde gewoon je huidig verbruik krijgt. Dus als je aan het rijden bent en je reset hem, is dat niet abnormaal denk ik.

Comment

Toen ik vanmiddag ging tanken probeerde ik mij teller van het gemiddeld verbruik te resetten.
                            Deze komt meteen terug op 8.0L/100Km

dat is normaal, computer berekent verbruik van vorge ritten.
                            wanneer je begint te rijden zakt dit,.
                            je computer kan ook nog geen juist verbruik per 100 km geven als je nog geen 100 km hebt gereden.

groetjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dami Bekijk Berichten
                              je computer kan ook nog geen juist verbruik per 100 km geven als je nog geen 100 km hebt gereden.

groetjes
                              Bedankt Gino,

Bij mijn vorige Astra ging dat naar 0...
                              Groeten, Koen

www.adoewa.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dami Bekijk Berichten

groetjes

Dat klopt van geen kanten. Als je het verbruik reset begint hij opnieuw te meten en wordt er geen rekening meer gehouden met vorige ritten. En als je maar 1 km gereden hebt, berekent de computer hoeveel je 'zou' verbruiken als je op die manier 100 km rijdt.

Hij reset dus wel, maar hij berekent onmiddellijk een nieuw gemiddelde, waardoor je nooit '0' ziet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door greuntesop Bekijk Berichten
                                  Dat klopt van geen kanten. Als je het verbruik reset begint hij opnieuw te meten en wordt er geen rekening meer gehouden met vorige ritten. En als je maar 1 km gereden hebt, berekent de computer hoeveel je 'zou' verbruiken als je op die manier 100 km rijdt.

Hij reset dus wel, maar hij berekent onmiddellijk een nieuw gemiddelde, waardoor je nooit '0' ziet.
                                  Ik vrees dat greutesop groot gelijk heeft.
                                  Gelukkig maar, anders zou hij eens al mijn optrekkertjes in acht nemen, da zou ni goe komen dan :&

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d-s Bekijk Berichten
                                    ja ze gaan mij zien komen als werknemer ....

ondertussen is het raadsel opgelost ,hij zal binnenkomen in week 22 in de 6e maand .
                                    niet de 22e juni dus .
                                    verkoper kende blijkbaar het sysyteem niet .

hij is btw vandaag van de band gerold

Dat staat contractueel vastgesteld op de verkoopsovereenkomst.
                                    Mijne is ook besteld op personeel...

Comment

En dan kan je meteen je bedrading gaan doorknippen... bye bye garantie...
                                      Heb in mijn mobilhome met canbus aftermarket Xenon geplaatst.
                                      Heb daar ineens anti-foutmelders bij besteld.
                                      Dat kan dus bij die lichtjes ook veronderstel ik.

Comment

Ik heb in jan 2010 een Opel Insignia besteld bij garage Sebrechts in Kapellen !
                                        Door "problemen" met deze garage, heb ik hal maart 2010 mijn auto moeten ophalen bij GMAN Brasschaat ! Ik heb de nodige informatie gekregen en auto werd keurig afgeleverd !
                                        Ondertussen is garage Sebrechts geen Opelgarage meer door schorsing van Opel zelf !
                                        Door al die negatieve commentaar van GMAN, zoek ik nu een garage voor mijn komende onderhouden !
                                        Ik woon in Stabroek en wil gerust een beetje verder rijden, als de service maar goed is !
                                        Wie weet een goede Opelgarage in de buurt van (Noord)Antwerpen ?
                                        Ik ben in Brasschaat bij GMAN en kan er eigenlijk niks slecht over zeggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DrumBoy Bekijk Berichten
                                          Sinds 1,5 week de trotse berijder van een opel insignia sports tourer sport. Nu heb ik 2 vragen;
                                          - Is het mogelijk om dat 'gepiep' uit te zetten bij sleutel in contact en deur open?
                                          - Daarnaast maakt de blackberry bold geen automatische verbinding met bluetooth, ondanks reeds eerder gevolgde tip om instelling op automatisch te zetten. Handmatig lukt wel. Kan iemand me tip geven?
                                          Even uw slot zelf switchen als uw deur open is...

Comment

Working...
                                          X