Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part II)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
    Bedankt Jurgen.
    Op de foto lijkt die kleur op het silver lightening van vroeger...in ' t echt zit er totaal geen blauwe schijn in en is het iets donkerder.
    idd ik vond ook dat in de silver lightning een blauwe schijn zat. Heb ooit een vectra gts stockwagen kunnen kopen maar was niet overtuigd van dat silver lightning omdat ik me stoorde aan het blauw.

Deze kleur vind ik zeker dik in orde

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jurgen_ Bekijk Berichten
      idd ik vond ook dat in de silver lightning een blauwe schijn zat. Heb ooit een vectra gts stockwagen kunnen kopen maar was niet overtuigd van dat silver lightning omdat ik me stoorde aan het blauw.

Deze kleur vind ik zeker dik in orde

Voor diegenen die technical grey te donker vinden en zilver te licht; dan is dit je kleur

Comment

nog wat foto's :

Had ik beter er ook nog bij genomen...
        1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
        2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
          Had ik beter er ook nog bij genomen...
          ja, het kost wel wat maar fleurt het interieur wel serieus op. Je mag wel niet al te groot zijn, want dan zit je met je kruin tegen het dak. In ons geval (niet groter dan 1,76m) kan je nog een hoge hoed dragen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door greuntesop Bekijk Berichten
            Zo, die van ons is ook de eerste keer binnen geweest om wat 'klachten' de wereld uit te helpen:

De banden hebben ze uitgebelanceerd, maar ik weet niet of dat zoveel geholpen heeft.

De klachten over de lichten (niet aangaan in tunnels, als het regent) werden afgewimpeld met een 'dat hebben we nog gehoord' en 'andere merken hebben dat ook niet'. Vooral dat laatste is zever, want dat kan dus wel.

We hadden ook gevraagd voor een update van het DVD systeem (enkele dagen geleden is hier gezegd dat er een update beschikbaar was). Maar daar wisten ze ook niets van...

Maar goed, we zullen wel zelf de lichten blijven aanzetten als het regent.
            Twee dagen in een astra gereden met automatisch verlichting en die gingen wel op tijd aan in tunnels ed ...dus het kan wel bij Opel .
            Ik had twee dagen deze astra omdat mijn insignia aan het logeren was bij de garage.Voor de tweede keer voor nieuwe remschijven (20.000 km) en achter gaat ook vervangen worden.Verder is voor het schokken tijdens het gas loslaten en weer gas geven geen oplossing want als opel nederland het probleem niet kent dan is er geen probleem en dus geen oplossing
            Gelukkig doet mijn garage wel erg z'n best om het op te lossen en dat maakt veel goed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door V-zesserke Bekijk Berichten
              Bij de PSA-wagens gaan de lichten wel degelijk aan bij regenval als je wissers een tijdje actief zijn, dus het kan wel......
              Heb hetzelfde probleem ( geen AFL ). De lichten gaan meer niet aan dan wel , zelfs onder een donkere brug van 100 m lengte onder de E19 gaan de automatische lichten niet aan.

Bij mijn 407 SW gingen die op dezelfde plaats binnen de 5 seconden aan.

Misschien moet de bestuurder weer eerst zelf op een knop drukken ( zoals bij de speedlock, de automatisch inklapbare spiegels , de coming home, ... )

Comment

Bedankt Jurgen.
                Op de foto lijkt die kleur op het silver lightening van vroeger...in ' t echt zit er totaal geen blauwe schijn in en is het iets donkerder.
                Hallo Wim,

Ik heb zelf ook een Silver Lake .
                Als hij op de firma tussen de Vectra's in Silver Lightening staat, is het verschil duidelijk te zien. Dan heeft de Silver Lake een lichtgroene schijn , tussen al dat lichtblauw.

En je ziet ze inderdaad weinig rijden , meestal is het een zwarte of Technical Grey.
                Bijgevoegde Bestanden

Comment

Bedankt Koen, we zijn er erg blij mee...in 't rood had hij misschien nog wel wat blitzer geweest

Ik denk trouwens dat ik jou machien daarnet heb zien staan op de parking van GMAN.
                  Da klopt Wim,

Heb de voeg op de achterbumper laten gelijkmaken, en 12v laten voorzien voor mijn flitspaalverklikker, en de xenonwhite lampen laten steken...

PS: Alle producten en DAP500 zijn besteld...
                  Groeten, Koen

Kadett D 1.3SR Rood (1989)
                  Kadett E 1.6 GT Rood (1990)
                  Astra F 1.6i Break Blauw (2002)
                  Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003)
                  Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)

www.adoewa.be

Comment

• Wim,

Schitterende wagen en eindelijk in je bezit! maar 3,5 bar rondom, jeetje ik vond 3,1 bar al niet te doen.
                    Ik heb ze eerst op 2,5 bar gezet en nu weer op 2,7 bar omdat ik mijn ouders en schoonouders inclusief bagage op het vliegtuig heb gezet in Charleroi, maar ik ga ze toch weer op 2,5 bar zetten.

Hiervoor had ik een Seat Leon en had hierin meer comfort dan in de insignia met deze banden spanning. Ik ben eigenlijk nog niet tevreden. Op sommige wegen blijf ik stuiteren en wiebelen en dat zou toch niet mogen voor zo'n wagen!

De looks daarentegen bevallen mij nog steeds meer dan goed!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeterPan2840 Bekijk Berichten
                      Hallo Wim,

Ik heb zelf ook een Silver Lake .
                      Als hij op de firma tussen de Vectra's in Silver Lightening staat, is het verschil duidelijk te zien. Dan heeft de Silver Lake een lichtgroene schijn , tussen al dat lichtblauw.

En je ziet ze inderdaad weinig rijden , meestal is het een zwarte of Technical Grey.
                      inderdaad krak dezelfde; alleen andere velgen...zelfs van GMAN....bij mij hangt die sticker er echter niet op....blijft voorlopig nog een unieke kleur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koro Bekijk Berichten
                        Da klopt Wim,

Heb de voeg op de achterbumper laten gelijkmaken, en 12v laten voorzien voor mijn flitspaalverklikker, en de xenonwhite lampen laten steken...

PS: Alle producten en DAP500 zijn besteld...

alé, dan kan je er binnenkort in vliegen.
                        Ik wist niet dat ze dat daar bij Gaspar willen doen...die 12v bij leggen....ze zijn aan het veranderen....straks geven ze niet alleen om je wagen, maar ook nog om de klant

Bij de onze ligt de achterklep een beetje scheef (ongelijke spleet onderaan). Je kan het merken op één der vorige foto's. Bij het eerste nazicht zullen ze dit corrigeren. Inmiddels heb ik de plaathouder van Athlon vervangen door één van GMAN.

Voor de rest ( ' k zal maar hout vasthouden) nog geen problemen....

Comment

• Kan er iemand, in het bezit van een volwaardig reservewiel, nogmaals de maat van velg en band hier posten aub ?

Bedankt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sanderz1000 Bekijk Berichten
                            Wim,

Schitterende wagen en eindelijk in je bezit! maar 3,5 bar rondom, jeetje ik vond 3,1 bar al niet te doen.
                            Ik heb ze eerst op 2,5 bar gezet en nu weer op 2,7 bar omdat ik mijn ouders en schoonouders inclusief bagage op het vliegtuig heb gezet in Charleroi, maar ik ga ze toch weer op 2,5 bar zetten.

Hiervoor had ik een Seat Leon en had hierin meer comfort dan in de insignia met deze banden spanning. Ik ben eigenlijk nog niet tevreden. Op sommige wegen blijf ik stuiteren en wiebelen en dat zou toch niet mogen voor zo'n wagen!

De looks daarentegen bevallen mij nog steeds meer dan goed!
                            In de garage vertelden ze me dat je bij normale belasting (2 man + wat bagage) de druk zelfs mag verlagen tot 2,2 bar....kan je misschien eens testen...

Comment

alé, dan kan je er binnenkort in vliegen.
                              Ik wist niet dat ze dat daar bij Gaspar willen doen...die 12v bij leggen....ze zijn aan het veranderen....straks geven ze niet alleen om je wagen, maar ook nog om de klant

Bij de onze ligt de achterklep een beetje scheef (ongelijke spleet onderaan). Je kan het merken op één der vorige foto's. Bij het eerste nazicht zullen ze dit corrigeren. Inmiddels heb ik de plaathouder van Athlon vervangen door één van GMAN.

Voor de rest ( ' k zal maar hout vasthouden) nog geen problemen....
                              ja, zelfs de lampen vervangen...
                              Op de foto's is het witte licht wel niet heel duidelijk te zien...
                              Bijgevoegde Bestanden
                              Groeten, Koen

www.adoewa.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koro Bekijk Berichten
                                ja, zelfs de lampen vervangen...
                                Op de foto's is het witte licht wel niet heel duidelijk te zien...
                                Koro , welk type van xenonwhite heb je laten steken ? Hebben ze die gewoon op voorraad bij Gaspar ? Heb je ook je dagrijlichtjes laten ververvangen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Marc 99 Bekijk Berichten
                                  Koro , welk type van xenonwhite heb je laten steken ? Hebben ze die gewoon op voorraad bij Gaspar ? Heb je ook je dagrijlichtjes laten ververvangen ?
                                  De witte DRL's komen van ebay (Polarg lampjes)

De xenonwhite komen van bij xenonwhite.de
                                  Groeten, Koen

www.adoewa.be

Comment

• Silver Lake

Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
                                    inderdaad krak dezelfde; alleen andere velgen...zelfs van GMAN....bij mij hangt die sticker er echter niet op....blijft voorlopig nog een unieke kleur
                                    Hier dezelfde kleur... Rij sinds 23/3 met een Insignia ST Silver Lake Cosmo Ecoflex (amai wat een versie). Super tevreden! Enkel de stoelventilatie zorgt voor lichte trilling op stand 2 en 3.

Voor de rest, nu 10.000km verder, gemiddeld 6.2l/100km bij normale tot vlotte rijstijl. :-) Is met Vectra nooit gelukt.

Panoramisch dak stond op verlanglijstje maar geen budget meer jammer genoeg :-)

Comment

• Lijst met GSM's

Error 400- Bad Request. Vielen Dank für Ihr Interesse an Opel. Es tut uns leid, aber die von Ihnen gesuchte Seite konnte nicht gefunden werden.

Hier staan er wel wat meer in...
                                      Groeten, Koen

www.adoewa.be

Comment

• kleur

InsigniaA29.jpg

Welke kleur zou dat zijn? Lichter dan technical grey en donkerder dan silver lake niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KRSTF Bekijk Berichten
                                          [ATTACH]73116[/ATTACH]

Welke kleur zou dat zijn? Lichter dan technical grey en donkerder dan silver lake niet?
                                          volgens mij silver lake. Zo ziet de mijne er binnen ook uit...

Comment

Working...
                                          X