Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part II)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [quote=Tinus ISP;4067402]Vandaag mijn auto opgehaald na z'n 1e servicebeurt (11 maanden, 14068km).

Als ik het zo een beetje lees, zijn de prijzen in Nederland aanzienlijk hoger.
    Geen gespecificeerde prijzen, maar 1 standaardprijs/bedrag voor het type onderhoudsbeurt. Dit voor het bedrag van 285,04!!

Daarnaast een software update gehad ivm de volgende punten;
    -- water op dorpel achterdeur

Hoe hebben ze dat softwarematig opgelost???

De techniek staat voor niks tegenwoordig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Baarsje Bekijk Berichten
      Vandaag de "normale" 20 inch velgen vervangen door de 20 inch OPC's.
      Vind het zelf wel geslaagd, graag jullie mening?.....
      De originele 20inchers waren mooier.

Comment

• Radarmelders

Heeft er iemand ervaring met de radarmelder van INFORAD K-5 in de Insignia?

Zouden er met dit type ook (ontvangst)problemen zijn onder de voorruit ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tinus ISP Bekijk Berichten
          Vandaag mijn auto opgehaald na z'n 1e servicebeurt (11 maanden, 14068km).

Geen gespecificeerde prijzen, maar 1 standaardprijs/bedrag voor het type onderhoudsbeurt. Dit voor het bedrag van 285,04!!
          Met duurdere onderhoudsbeurten in Nederland kan ik nog leven (rekening gaat naar lease/werkgever). Maar het doet vooral pijn dat mijn uitvoering Insignia hier € 40.000 kost en in België € 33.000 . . .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vern Bekijk Berichten
            Met duurdere onderhoudsbeurten in Nederland kan ik nog leven (rekening gaat naar lease/werkgever). Maar het doet vooral pijn dat mijn uitvoering Insignia hier € 40.000 kost en in België € 33.000 . . .
            En je staat er dan ook nog eens dagelijks mee stil in de file

K

Comment

• [quote=corsawim;4067614]
              Oorspronkelijk geplaatst door Tinus ISP Bekijk Berichten

-- water op dorpel achterdeur

Hoe hebben ze dat softwarematig opgelost???

De techniek staat voor niks tegenwoordig
              Ehmm ..

Deze had idd onder de dopjes van de wieldeuren moeten staan..
              Zou wat zijn als ze dit soort klachten ook softwarematig zouden kunnen oplossen

Groet,
              Martin

Comment

Ik rij de mijne privé, dus mag ik de rekeningen zelf betalen

Het prijsverschil in aanschaf tussen Nederland en België was mij niet bekend maar dat liegt er idd ook niet om

Gr,
                Martin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Baarsje Bekijk Berichten
                  Vandaag de "normale" 20 inch velgen vervangen door de 20 inch OPC's.
                  Vind het zelf wel geslaagd, graag jullie mening?.....
                  Nu nog een andere gril, voorspoiler, misschien iets verlagen......en hij is klaar.
                  Bijgevoegd enkele foto's.

Hoi Baarsje,

Verkoop je de 'normale' 20 inch velg (nieuw of gebruikt) ook per stuk?
                  Rechtsvoor heeft bij mij stoeprand-schade

Groet,
                  Martin

Comment

- Turbogedrag
                    - verbruik
                    - cruisecontrol die soms niet werkt
                    - parkeersensoren die soms niet werken
                    - geluid parkeersensoren blijft soms aan ook na sleutel uit contact
                    - water op dorpel achterdeur
                    - elekt. kofferdeksel sluit soms alweer halverwege
                    - geluid knipperlichten werkt soms niet

Ook het spontaan verliezen van de dopjes op wielmoeren gemeld.

Volgens de monteur moeten de elektronische klachten nu tot het verleden behoren.. Ben benieuwd
                    Mijn ervaring is dat de electrische problemen op te lossen zijn. Had ze ook allemaal namelijk. Maar het turbogedrag en het verbruik zullen ze niet kunnen verbeteren naar een aanvaardbaar niveau.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gtest Bekijk Berichten
                      Heeft er iemand ervaring met de radarmelder van INFORAD K-5 in de Insignia?

Zouden er met dit type ook (ontvangst)problemen zijn onder de voorruit ?
                      Ik had eerst de V4e en achter de voorruit werkt hij NIET...
                      Heb nu de V3 met externe antenne die ik achter de spiegel tegen de ruit heb gekleefd.
                      Werkt nu perfect...
                      Last edited by koro; 11/06/2010, 09:46.
                      Groeten, Koen

Kadett D 1.3SR Rood (1989)
                      Kadett E 1.6 GT Rood (1990)
                      Astra F 1.6i Break Blauw (2002)
                      Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003)
                      Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)

www.adoewa.be

Comment

• file A12 nederland

Oorspronkelijk geplaatst door KRSTF Bekijk Berichten
                        En je staat er dan ook nog eens dagelijks mee stil in de file

K
                        Precies. Vandaag weer flink raak, onder andere de A12. Over 90 kilometer 2,5 uur gedaan. Ik zat samen in de file met een Insignia ST Cosmo, zelfde kleur als mijn ST (tech grey) met een belgisch kenteken. Misschien één van jullie ?

Comment

Precies. Vandaag weer flink raak, onder andere de A12. Over 90 kilometer 2,5 uur gedaan. Ik zat samen in de file met een Insignia ST Cosmo, zelfde kleur als mijn ST (tech grey) met een belgisch kenteken. Misschien één van jullie ?
                          Ikke nie !

Comment

• vandaag na 12 lange weken eindelijk met de insignia buiten gereden uit de garage .

één woord : BANGELIJK

ondanks de verlaging en de 20 " rijd hij stukken comfortabeler als mijn zafira met 17" .

morgen pic's .......

Comment

• Vandaag toch weer iets raar voorgehad.

Tijdens het rijden, ineens, zonder ook maar iets te doen gingen al de deuren op slot. En nee ik leunde niet met mijn arm op de deur en nee ik duwde niet op het knopje

Enig idee hoe dit komt? Dit is de 2de keer dat ik dit voorheb...

Comment

- Turbogedrag
                                - verbruik
                                - cruisecontrol die soms niet werkt
                                - parkeersensoren die soms niet werken
                                - geluid parkeersensoren blijft soms aan ook na sleutel uit contact
                                - water op dorpel achterdeur
                                - elekt. kofferdeksel sluit soms alweer halverwege
                                - geluid knipperlichten werkt soms niet

Ook het spontaan verliezen van de dopjes op wielmoeren gemeld.

Volgens de monteur moeten de elektronische klachten nu tot het verleden behoren.. Ben benieuwd
                                Heb ik ook voorgehad en zijn (blijkbaar) opgelost met softwareupdate.
                                btw, wieldopjes kosten 6€/stuk (ja voor zo'n plastieken prutske...!!)

Comment

Ik nog niet... maar ik zal één van de komende weken ook wel eens stil staan op de A27.
                                  Ik moet nog een kleine maand geduld hebben. Wacht nu toch al 10 weken.

(ook een tech. grey cosmo ST)

K

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J84 Bekijk Berichten
                                    Heb ik ook voorgehad en zijn (blijkbaar) opgelost met softwareupdate.
                                    btw, wieldopjes kosten 6€/stuk (ja voor zo'n plastieken prutske...!!)
                                    heb dit ook voorgehad met de wieldopjes.
                                    heb dit gemeld aan de garage en heb er 20 nieuwe gekregen, gratis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J84 Bekijk Berichten
                                      Vandaag toch weer iets raar voorgehad.

Tijdens het rijden, ineens, zonder ook maar iets te doen gingen al de deuren op slot. En nee ik leunde niet met mijn arm op de deur en nee ik duwde niet op het knopje

Enig idee hoe dit komt? Dit is de 2de keer dat ik dit voorheb...
                                      Toevallig niet op het knopje openen geduwd op je afstandsbediening 2 minuten ervoor?
                                      2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
                                      2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
                                      2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Ivm met de bluetooth. De HTC Desire werkt niet goed samen met de carkit. Heel regelmatig dat hij de gsm niet vind, gesprekken die wegvallen (heeft me al een boete van 100 euro opgeleverd), en als je hem reset, dan werkt hij 3 dagen goed...
                                        2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
                                        2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
                                        2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
                                          Ivm met de bluetooth. De HTC Desire werkt niet goed samen met de carkit. Heel regelmatig dat hij de gsm niet vind, gesprekken die wegvallen (heeft me al een boete van 100 euro opgeleverd), en als je hem reset, dan werkt hij 3 dagen goed...
                                          Toevallig vorige week vrijdag ook een desire gekocht, tot nu toe vindt hij de GSM altijd, en gesprekken (ik rij veel file), vallen nooit weg. Buiten de vrijdag zelf heb ik de gsm nog niet moeten resetten. (ondanks al men gepruts). Desire zit op 1.21.405.2 . heb 'm nog maar sinds vrijdag, 't zou ook kunnen dat hij straks wel uitvalt wat ik wel voorheb, is dat ik bepaalde (en dan nog men meestgebelde) contacts niet zie. Ik denk dat dit is omdat ze toegevoegd zijn in de favorietenlijst op de desire, nog eens mee spelen. Al men andere contacts zie ik wel ....

Comment

Working...
                                          X