Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part II)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door katjan Bekijk Berichten
    En als je jouw gsm als mp3 speler wil gebruiken in de auto, gaat dat dan via bluetooth, of moet
    je hem connecteren met usb kabel ?
    via USB

Comment

• Noodweer Frankrijk:

Bijgevoegde Bestanden
      2012 Opel Astra ST Ecoflex
      2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
        Noodweer Frankrijk:

Als hij niet volledig onder water heeft gestaan, dan valt hij misschien nog wel te redden; anders is het één van de eerste insignia's voor wisselstukken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
          Als hij niet volledig onder water heeft gestaan, dan valt hij misschien nog wel te redden; anders is het één van de eerste insignia's voor wisselstukken...
          Ik denk dat hij hem daar niet zelf geparkeerd heeft...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
            Noodweer Frankrijk:

Zo zie je wie baas is, de Opel boven de Peugeot's
            2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
            2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
            2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
              Uwe ST weegt wel meer dan 300kg meer dan een jetta...dit zal zeker ook wel meespelen.
              Onze nieuwe ST blijft momenteel ook op 7,5 liter hangen....hij is nog wel nieuw en heeft nog geen 1000km gereden....het is wel een ecoflex....en we doen geregeld stadsverkeer.
              Zit na 36000km aan gemidddeld 6,7l, rij 140km/dag 50% autostrade.

insignia 4d cdti 130pk

Comment

• Astra Sports Tourer

Ik heb lang getwijfeld om te wachten op de Astra Sports Tourer 2010.
                In de 60min mail stonden enkele foto's...

Ben ik toch blij dat ik Insignia gekocht heb...

Groeten, Koen

Kadett D 1.3SR Rood (1989)
                Kadett E 1.6 GT Rood (1990)
                Astra F 1.6i Break Blauw (2002)
                Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003)
                Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)

www.adoewa.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koro Bekijk Berichten
                  Ik heb lang getwijfeld om te wachten op de Astra Sports Tourer 2010.
                  In de 60min mail stonden enkele foto's...

Ben ik toch blij dat ik Insignia gekocht heb...

Inderdaad Koen, die astra ST is mooi, maar de insignia is exclusiever. Die astra is er trouwens een afkooksel van...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door david123 Bekijk Berichten
                    Mijn verbruik van mijn ST 2.0cdti 160pk met 900km op de teller is 7.3L/100km
                    Ik krijg dezelfde niet onder de 7.8 liter .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J84 Bekijk Berichten
                      Ik heb het ook wel eens voorgehad dat mijn verbruik op 120km/u veel hoger lag als normaal. En ook bij stilstand maakte de motor meer toeren als normaal (1100 ipv 800). Zou blijkbaar iets te maken hebben met de roetfilter of zo? Allessinds is dit na een paar minuten wel voorbij dus ja...
                      Heb naar barto(turnhout)geweest en hij zei hetzelfde als jij.Dat is de roetfilter die de deeltjes aant verbranden is .De volgende dag terug gekeken en verbruik is terug normaal.Maar dat ie na zijn eerste onderhoudsbeurt het gem. verbruik serieus omhoog ging vind ik toch maar raar.Volgende week is aan de pc laten hangen.Maar moet wel zeggen dat ie ne up-date heeft gehad.Misschien daardoor........?

Comment

• voor wie op zoek is naar een set winterwielen ....ik heb een set liggen .

niet van nieuw te onderscheiden .

http://www.2dehands.be/autos/auto-on...pl=&pc_id=&afd=

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d-s Bekijk Berichten
                          voor wie op zoek is naar een set winterwielen ....ik heb een set liggen .

niet van nieuw te onderscheiden .

http://www.2dehands.be/autos/auto-on...pl=&pc_id=&afd=

Succes met de verkoop zou ik zeggen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                            Succes met de verkoop zou ik zeggen !
                            thx !

denk dat de prijs meevalt als je de nieuwprijs bekijkt .

Comment

thx !

denk dat de prijs meevalt als je de nieuwprijs bekijkt .
                              Heb vorige maand net dezelfde 2dehands gekocht met Pirelli winterbanden.
                              Ik zal je de prijs maar niet zeggen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                                Heb vorige maand net dezelfde 2dehands gekocht met Pirelli winterbanden.
                                Ik zal je de prijs maar niet zeggen...

doe toch maar via pb , ik weet wat deze set nieuw kost .

Comment

doe toch maar via pb , ik weet wat deze set nieuw kost .
                                  Contacteer Baarsje even... Dezelfde velgen met Bridgestone winterbanden, Nieuw...1200€
                                  Groeten, Koen

www.adoewa.be

Comment

• Winterbanden

Oorspronkelijk geplaatst door koro Bekijk Berichten
                                    Contacteer Baarsje even... Dezelfde velgen met Bridgestone winterbanden, Nieuw...1200€
                                    Thanks Koen voor de reklame

Niet echt de tijd nu om het over winterbanden te hebben maar wel de tijd om er gunstig geprijsd aan te komen en geen last van levertijden.....
                                    2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
                                    2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
                                    2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
                                    2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk

http://www.fabrieksbanden.nl
                                    http://www.originelevelgen.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koro Bekijk Berichten

ik bied ze aan ,ik zoek er geen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Baarsje Bekijk Berichten
                                        Thanks Koen voor de reklame

Niet echt de tijd nu om het over winterbanden te hebben maar wel de tijd om er gunstig geprijsd aan te komen en geen last van levertijden.....
                                        Hey Ron,

Hoe was NY?
                                        Groeten, Koen

www.adoewa.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wildeg Bekijk Berichten
                                          Zit na 36000km aan gemidddeld 6,7l, rij 140km/dag 50% autostrade.

insignia 4d cdti 130pk
                                          Ik heb een 5-deurs 2.0 130 PK Ecoflex. Ik rijd gem. 50% autosnelweg + 50% gewone weg en ik heb 5500 km op de teller. Mijn verbruik is gemiddels 6,2 lt/per 100 km ! Ik ben een rustige chaufeeur en rijd regelmatig op cruise-control !
                                          Niet slecht vind ik !

Comment

Working...
                                          X