Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia (Part II)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk BerichtenNoodweer Frankrijk:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk BerichtenAls hij niet volledig onder water heeft gestaan, dan valt hij misschien nog wel te redden; anders is het één van de eerste insignia's voor wisselstukken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk BerichtenNoodweer Frankrijk:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk BerichtenUwe ST weegt wel meer dan 300kg meer dan een jetta...dit zal zeker ook wel meespelen.
Onze nieuwe ST blijft momenteel ook op 7,5 liter hangen....hij is nog wel nieuw en heeft nog geen 1000km gereden....het is wel een ecoflex....en we doen geregeld stadsverkeer.
insignia 4d cdti 130pk
Comment
-
Astra Sports Tourer
Ik heb lang getwijfeld om te wachten op de Astra Sports Tourer 2010.
In de 60min mail stonden enkele foto's...
Ben ik toch blij dat ik Insignia gekocht heb...
Groeten, Koen
Kadett D 1.3SR Rood (1989)
Kadett E 1.6 GT Rood (1990)
Astra F 1.6i Break Blauw (2002)
Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003)
Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)
www.adoewa.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koro Bekijk BerichtenIk heb lang getwijfeld om te wachten op de Astra Sports Tourer 2010.
In de 60min mail stonden enkele foto's...
Ben ik toch blij dat ik Insignia gekocht heb...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door david123 Bekijk BerichtenMijn verbruik van mijn ST 2.0cdti 160pk met 900km op de teller is 7.3L/100km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J84 Bekijk BerichtenIk heb het ook wel eens voorgehad dat mijn verbruik op 120km/u veel hoger lag als normaal. En ook bij stilstand maakte de motor meer toeren als normaal (1100 ipv 800). Zou blijkbaar iets te maken hebben met de roetfilter of zo? Allessinds is dit na een paar minuten wel voorbij dus ja...
Comment
-
voor wie op zoek is naar een set winterwielen ....ik heb een set liggen .
niet van nieuw te onderscheiden .
http://www.2dehands.be/autos/auto-on...pl=&pc_id=&afd=
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d-s Bekijk Berichtenvoor wie op zoek is naar een set winterwielen ....ik heb een set liggen .
niet van nieuw te onderscheiden .
http://www.2dehands.be/autos/auto-on...pl=&pc_id=&afd=
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenSucces met de verkoop zou ik zeggen !
denk dat de prijs meevalt als je de nieuwprijs bekijkt .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d-s Bekijk Berichtenthx !
denk dat de prijs meevalt als je de nieuwprijs bekijkt .
Ik zal je de prijs maar niet zeggen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenHeb vorige maand net dezelfde 2dehands gekocht met Pirelli winterbanden.
Ik zal je de prijs maar niet zeggen...
doe toch maar via pb , ik weet wat deze set nieuw kost .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d-s Bekijk Berichtendoe toch maar via pb , ik weet wat deze set nieuw kost .Groeten, Koen
www.adoewa.be
Comment
-
Winterbanden
Oorspronkelijk geplaatst door koro Bekijk BerichtenContacteer Baarsje even... Dezelfde velgen met Bridgestone winterbanden, Nieuw...1200€
Niet echt de tijd nu om het over winterbanden te hebben maar wel de tijd om er gunstig geprijsd aan te komen en geen last van levertijden.....2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk
http://www.fabrieksbanden.nl
http://www.originelevelgen.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koro Bekijk BerichtenContacteer Baarsje even... Dezelfde velgen met Bridgestone winterbanden, Nieuw...1200€
ik bied ze aan ,ik zoek er geen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Baarsje Bekijk BerichtenThanks Koen voor de reklame
Niet echt de tijd nu om het over winterbanden te hebben maar wel de tijd om er gunstig geprijsd aan te komen en geen last van levertijden.....
Hoe was NY?Groeten, Koen
www.adoewa.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wildeg Bekijk BerichtenZit na 36000km aan gemidddeld 6,7l, rij 140km/dag 50% autostrade.
insignia 4d cdti 130pk
Niet slecht vind ik !
Comment
Comment