Oorspronkelijk geplaatst door INSILUC
Bekijk Berichten
leverdatum eind volgende maand ( er moeten nog beschermstrips geplaats worden en de antenne word ook op kleur gezet dus dit heeft ook wat tijd nodig). ook een uitleg dat ik hoorde was dat opel volop stock wagens aan het produceren zijn ( met advantage pack) en dat daardoor de insi's met veel optie's achter blijven ( klinkt vreemd maar moest dat zo zijn vind ik dat een vreemde politiek , of we moesten een zware promotie verkoop binnen enkele maanden mogen verwachten )
dus we wachten geduldig ,
ps : iemand die kennis heeft van opel all in die in 2003 kontrakten van 8 jaar uitgaf, volgens mijn verkoper heeft dit nooit zo geweest en ik kan het niet meer nazien wegens verlies kontrakt papieren ( heb meer dan 3 jaar in hospitaal gelegen en der zijn zo een paar spulletjes weggedaan / gegooid wegens slechte prognose, en de car care wil de papieren niet opsturen , nadat ik daarom gevraagd heb , dus zeer vreemd ) , ople all in beweerd dat ik een kontrakt heb van acht jaar en dat ik geen recht heb op terugbetaling van die 20% niet gereden km en dat zijn er veel hoor door ziekte staat op mijn zafira 26000 km op en hij was verzekerd voor 120000km . iemand die ervaring heeft en weet wat ik kan doen tegen deze praktijken ( ik moet wel zeggen dat de firma die de kontrakten nu afsluit niet dezelfde is dan toen ik mijn zafira kocht , blijkbaar is deze firma ondertussen al een 4 a 5 maal veranderd ).
groetjes
erwin
Comment