Oorspronkelijk geplaatst door rosse 64
Bekijk Berichten
Is gewoon een fantastische slee ... Heb al mensen vol bewondering gezien en heb al venijnige/jaloerse blikken gezien.
Yes, ik ben wel happy
In grove lijnen wat zaken getest, zoals mp3 en stilleggen, gps (die blijkbaar nog sneller werkt dan die in onze vorige wagen (was ook vast)), de "blauwe tand" verbinding (2 gsm's getest en beiden direkt ok). Volgende zal zeker de flexride worden, maar eerst nog wat rustige km's doen.
Wat anderen al zeiden over de 20" velgen .... klopt volledig. Ik ken andere wagens met kleinere velgen die harder bonken. Bij ons merk je er al niks van ...
Voor mij (die van een vinnige benzine komt) was de eerste versnelling even wennen
Is nu al stukken beter, maar in het begin was het toch even schrikken ... ikke, stilgevallen ??
Het grappige is hoe mensen plots stil worden ... Vandaag nog, ah, nieuwe wagen ? Welk merk ? Opel, eens kijken ? Vanaf dan ... stilte (beige leder in combinatie met donker bruine dashboard is toch wel mooi hoor, zorgt voor een zachte overgang) Enigste reaktie die er nog uitkwam : "Ah, ik heb ook nen 245 van band". Hm, ok ... ik heb 20 duimers
Ah ja, het wachten was moeilijk, maar de beloning .....
Comment