Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part II)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
    Ik ken iemand ja,die dat bij mij ook gedaan heeft.
    Werkt al 25 jaar bij een car hifi center.
    Maar dan zal je wel tot in Antwerpen moeten komen...
    .....gelijk een wintersetje meenemen??........
    2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
    2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
    2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
    2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk

http://www.fabrieksbanden.nl
    http://www.originelevelgen.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Baarsje Bekijk Berichten
      heb ondertussen een setje gevonden dichter bij huis.
      Een 13 spaak met pirelli sottozero banden voor een prikje !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Baarsje Bekijk Berichten
        hoi baarsje, de 20" velgen, verkoop je die soms ook per stuk, heb nl een beetje schade aan 1 velg.

grtjs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dami Bekijk Berichten
          hoi baarsje, de 20" velgen, verkoop je die soms ook per stuk, heb nl een beetje schade aan 1 velg.

grtjs
          Helaas Dami, niet per stuk, de 20 inchers zijn heel geliefd als complete set. Op het moment is er zelfs een wachtlijst voor....

Al eens geïnformeerd of de velg niet te repareren is? Is uiteraard altijd voordeliger dan een nieuwe moeten kopen.

gr. Ron.
          2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
          2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
          2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
          2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk

http://www.fabrieksbanden.nl
          http://www.originelevelgen.be

Comment

grtjs
            Heb mijn 20" al 2x laten herstellen.

Herstelllen van velgen, herstellen van aluminium velgen, herstellen van magnesium velgen, velgen herstellen algemeen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door insigmaniac Bekijk Berichten
              Heb mijn 20" al 2x laten herstellen.

http://velgenherstellen.lwe.be/

welke prijzen hanteert hij zoal om een velg te herstellen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
                welke prijzen hanteert hij zoal om een velg te herstellen?
                Prijs is afhankelijk van beschadiging.
                Heb de eerste keer 90 euro betaald voor 2 velgen, en de tweede keer 70 euro voor 2 velgen.
                Was elke keer borduurschade.

Comment

Heb de eerste keer 90 euro betaald voor 2 velgen, en de tweede keer 70 euro voor 2 velgen.
                  Bedankt, ik zit namelijk met twee velgen van m'n corsa die borduurschade hebben opgelopen toen m'n vader nog eigenaar was. Het zijn 14" velgen. Ik zal er eens langs rijden om een offerte. Ik leg elke winter toch stalen velgen met winterbanden; da's dan de ideale moment om de andere te laten herstellen.

Comment

En goed hersteld ?
                    Met de juiste kleur ?

Comment

• kleine olie lek on der auto

Hallo,

enkele dagen geleden een kleine olie lek opgemerkt onder de motor.
                      Ik zie wel niet van waar het komt, iemand ook al een probleem gehad, wagen is iets meer dan een jaar oud en juist mee op reis geweest naar de bergen (italie).
                      Het is niet ter hoogte van de olie stop en ook niet aan de cardanmoffen.
                      Het is meer halverwege tussen de olie stop en het rechtse voorwiel.

groeten
                      koen

Comment

dat valt mee ( als het de correcte kleur is)

mss dat ik mijn 20ers laat verdichten van de winter ......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koen68 Bekijk Berichten
                          Hallo,

enkele dagen geleden een kleine olie lek opgemerkt onder de motor.
                          Ik zie wel niet van waar het komt, iemand ook al een probleem gehad, wagen is iets meer dan een jaar oud en juist mee op reis geweest naar de bergen (italie).
                          Het is niet ter hoogte van de olie stop en ook niet aan de cardanmoffen.
                          Het is meer halverwege tussen de olie stop en het rechtse voorwiel.

groeten
                          koen
                          Misschien komt het van hoger naar beneden gelopen....best toch eens langs de garage rijden ...dan ben je gerust.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d-s Bekijk Berichten
                            dat valt mee ( als het de correcte kleur is)

mss dat ik mijn 20ers laat verdichten van de winter ......

Waaaw !

Comment

Waaaw !

dacht ik ook toen ik het voor het eerst zag .

groot voordeel is dat de binnenkanten ook glanzen dan en dus veel makkelijker kuisen .
                              wel kostelijk ,das het enige nadeel

Comment

heb maar één probleem, heb geen reservevelg.
                                heeft er iemand één op overschot, mag een gewone stalen velg zijn, zeg me jullie prijs

Comment

dacht ik ook toen ik het voor het eerst zag .

groot voordeel is dat de binnenkanten ook glanzen dan en dus veel makkelijker kuisen .
                                  wel kostelijk ,das het enige nadeel
                                  Ik heb er twee (20 inch) met beschadiging (wie niet) en dat kost ook geld.
                                  Je rijdt dan wel met iets exclusief !
                                  Zal eens gaan informeren voor de winter,dan moeten toch de andere velgen erop.
                                  Maar ik denk dat volgend voorjaar mijn Insignia met mooie velgen te bewonderen zal zijn !

Comment

heb maar één probleem, heb geen reservevelg.
                                    heeft er iemand één op overschot, mag een gewone stalen velg zijn, zeg me jullie prijs
                                    Je mag mijn wintervelg wel even komen lenen als je wil.

Comment

Ik heb bij mijn tweede aangifte WEL franchise en geen verzekering omhoog,dat is de juiste formule.Is wel in omnium en niet in BA.
                                      Eerste keer ben ikzelf tegen een paaltje gereden met het achteruit rijden en de parkeersensoren die niet werkten. 2000 euro kosten en de verzekering heeft alles vergoed.
                                      2 dagen later heeft op de parking van de GB iemand mijn bumper en gardeboe meegepakt.
                                      Weer aangegeven en nu wel franchise van dik 600 euro.
                                      hmmmm... dit is het voorstel dat ik kreeg , er staat inderdaad iets van een eerste keer 0 euro maar er wordt met geen woord gerept van een franchise bij tweede schadegeval.

ik doe er een beeleke bij ;-)
                                      wel had ik me laten vertellen dat bij een pertetotal in de eerste drie jaar je gewoon een nieuwe wagen zou krijgen, dit was een van de redenen dat ik naar opel verzekering overstap

groetjes
                                      Erwin
                                      Bijgevoegde Bestanden
                                      Last edited by ; 28/07/2010, 21:31.

Comment

Je mag mijn wintervelg wel even komen lenen als je wil.
                                        hey polleke

dat zou tof zijn, ben bereid er een borg voor te betalen.

grtjs

Comment

Polleke , die sub van pioneer ... heb je daar wat meer info over ?
                                          hoe is die bvb aangesloten ?
                                          of ligt de bekabeling er van de infiniti?
                                          wel blijkbaar is het zo als je geen infinity hebt heb je ook geen kabelboom die tot in de laadruimte gaat , je moet dan via een high-low adapter en aftakking via de achterste luidspreker(s) draden gaan trekken tot in de laadruimte
                                          dit blijkt me een serieuze job te zijn ( heb er foto's van gezien , wagen was gewoon afgebroken ) die als je ze moet laten uitvoeren veel geld kost , je kan dan wel kiezen wat je neemt voor apparatuur.
                                          ikzelf zou dan eerder opteren voor een infinity systeem met een bijkomende sub en phase shifter zodat je de bas lekker naar voor kan trekken.die kan je parallel over de infinity sub zetten.

groetjes
                                          Erwin

Comment

Working...
                                          X