Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part II)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Marc 99 Bekijk Berichten
    Gezien op Duits Forum . Weet iemand waar men deze "pinkeromlijsting" kan kopen ?
    http://www.motor-talk.de/bilder/bild...202882213.html
    ebay.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mili Bekijk Berichten
      Voeg een paar foto's of een video toe van uw panoramisch dak want dat heb ik ook besteld en die foto's worden zelden of niet gepubliceerd.
      Wacht ook vol ongeduld op mijn ST met panoramisch dak. Indien een filmpje niet lukt, laat ons dan alvast even weten of je tevreden bent over het open dak. Sfeer, bediening, zonnescherm, windgeruis,....Ik heb het nog steeds nergens in 't echt tegengekomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
        ebay.
        Thanks , ga direct eens kijken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten
          En ziet er net zoals bv bij een Audi A4 zonder leds niet goed uit (imo) - zonde eigenlijk wel.

Zelfde bij Xenon waar de mistlichten "geel" zijn.
          Iemand een idee of die door fel witte of xenon-achtig kunnen worden vervangen?
          Had twee jaar geleden ook dat probleem met onze MINI : xenons erop, maar bij MINI branden de standlichtjes altijd mee. MINI wordt geleverd met xenons van 4000 Kelvin (dit is helder wit, niets blauw), het standlichtje leek daar tegen wel geel.

Toen via het Nederlands MINI forum een groepsbuy meegedaan voor het kopen van (power)leds. Deze gekocht voor standlicht en dorpelverlichting : wat een verbetering (te zien op http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=4700"
          Effe terug gaan zoeken en kwam uit op volgdende site's : Ultraleds.co.uk en leds-buy.nl
          Zelf zou ik niet weten welke je nodig hebt, maar misschien vind je ze er wel tussen.

Succes !

En... mocht je ze vinden.... laat hier iets weten hé !

Comment

Gezien op Duits Forum . Weet iemand waar men deze "pinkeromlijsting" kan kopen ?
            Misschien hier eens informeren.
            http://gtssignum.forumup.org/viewtop...orum=gtssignum
            Opel Insignia Sport 2.0 cdti 118kw

Opel Vectra GTS 1.9 cdti 88kw
            Opel Astra Coupé 1.8 92kw
            Opel Zafira 1.8 85kw
            VW Golf III GTI 16v 2.0 110kw
            Mazda 323F 1.6 66kw
            Mazda 323 1.7 diesel 42kw
            Opel Manta B 1.6 55kw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ftielema Bekijk Berichten
              Wacht ook vol ongeduld op mijn ST met panoramisch dak. Indien een filmpje niet lukt, laat ons dan alvast even weten of je tevreden bent over het open dak. Sfeer, bediening, zonnescherm, windgeruis,....Ik heb het nog steeds nergens in 't echt tegengekomen.
              Het panoramadak bevalt echt perfect.
              Had hiervoor een Espace en kan dus nu niet meer zonder, dus het dak moest ook in m'n Insignia
              Het mooie aan het insignia dak is dat het ook een klein stukje schuin open kan, zodat je ook met open dak kan rijden als je wat harder gaat. Dit was op de Espace niet mogelijk waardoor je eigenlijk alleen onder de 80 km per uur met dak open kon rijden.

Bediening van het Insignia dak is goed, zowel van de glasplaat als van het zonnescherm.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door katjan Bekijk Berichten
                Had twee jaar geleden ook dat probleem met onze MINI : xenons erop, maar bij MINI branden de standlichtjes altijd mee. MINI wordt geleverd met xenons van 4000 Kelvin (dit is helder wit, niets blauw), het standlichtje leek daar tegen wel geel.

Toen via het Nederlands MINI forum een groepsbuy meegedaan voor het kopen van (power)leds. Deze gekocht voor standlicht en dorpelverlichting : wat een verbetering (te zien op http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=4700"
                Effe terug gaan zoeken en kwam uit op volgdende site's : Ultraleds.co.uk en leds-buy.nl
                Zelf zou ik niet weten welke je nodig hebt, maar misschien vind je ze er wel tussen.

Succes !

En... mocht je ze vinden.... laat hier iets weten hé !

Even op beide sites gekeken , maar niet direct iets gevonden. Eigenlijk op zoek naar dit :

Volgens mij een goede vervanging van de originele lampjes . Tja .... en nu nog even zoeken waar ze te koop zijn ...

Comment

• Het zijn niet de mooiste foto's, maar ze geven wel een goede indruk van het panoramadak

IMG_5966.jpg

IMG_5968.jpg

IMG_5971.jpg

Comment

1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geff Bekijk Berichten
                      Net gevonden via ebay ( dank u "KRIZIE" ) dat het de originele zijpinkeromlijstingen zijn van de Corsa D OPC . Waarschijnlijk dus ook gewoon te koop
                      bij je "vriendelijke Opel handelaar " . Wel mooi op een Insignia .. ( vind ik toch )

Comment

• Bron

Opel Insignia best verkochte middenklasser

Opels opvolger van de Vectra, de Insignia, boert meer dan goed: er zijn al meer dan 100.000 bestelligen binnen. In het eerste kwartaal laat de Opel Insignia in Europa in het segment van de middenklasse berlines alle concurrenten qua verkoop het nakijken.

Een en ander betekent dat men in de fabriek in Rüsselsheim in mei drie extra shifts zal moeten invoeren om aan de vraag te kunnen voldoen. De Insignia genereert voor Opel bij gelijke uitvoering en uitrusting een grote winstmarge dan de Vectra. "En dat is van cruciaal belang voor de toekomst van Opel", zegt onze landgenoot Alain Visser, vice-president General Motors Europe.

In België en Luxemburg lag de verkoop van de middenklassers bij Opel zelfs 2,5 maal hoger dan dezelfde periode vorig jaar. Bij ons zijn er al zo'n 3.400 bestellingen binnen, waarvan een 1.000-tal breakversies, de 'Sports Tourer' die maar net gelanceerd werd.

En hij mag voor de doorsnee Belg ook iets meer kosten. Blijkbaar vallen de technische snufjes erg in de smaak bij de Insignia-kopers. Zo kiest 90% voor dvd-navigatie, 70% voor 18 duims velgen, 40% voor het AFL-systeem met automatische lichten en 21% voor het FlexRide elektronisch gestuurd chassis. De tweeliter diesel van 130 pk is de populairste motorvariant. Overigens kiest 90% van de klanten voor een diesel. (jvr)
                        Last edited by McClane; 17/05/2009, 11:26.
                        1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                        2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• dat is goed nieuws...zeker in deze tijden van 'crisis'..zeker ook de melding dat veel mensen wel wat snufjes er bijnemen...ik lijd daar uit af dat daar toch een aantal mensen bij zijn die een prijsvergelijking gedaan hebben en hun conclusies getrokken hebben. het is een feit dat het insignia-interieur zowat iedereen verleid..eens ze er gaan inzitten zijn ze verkocht..gisteren nog maar eens 2 garages bezocht..en telkens je de mensen observeert die de insignia bekijken merk je meteen dat zelfs de vrouwen geinteresseerd zijn en even later zitten ze meestal bij een verkoper voor een prijsofferte..

Comment

• De dagrijverlichting met halogeenlamp op de insignia kent twee standen felheid is mij opgevallen. Vandaar de dubbele gloeidraad. En in de felste stand zijn het behoorlijk felle pitjes. De extra gloeidraad is er dus niet alleen voor de show.

Zojuist komt de zon door de wolken bij ons. Ik moet maar eens foto's gaan maken van mijn auto in het zonnetje. Zo heel veel rode ST's zijn er nog niet gepost hier op het forum.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mili Bekijk Berichten
                              ?. Leg uit! Zijn er bepaalde data voor plaatsen waarvan men levert? Kan dat de verklaring zijn waarom mijn auto meer dan 3 weken nodig heeft om van Russelsheim naar Mechelen te geraken?
                              Tot vorige week werden de Insigi's vanuit onze externe compound in Milmort (Herstal) uitgeleverd, maar de door de terugval (crisis is zo afgezaagd), worden externe compounds (dus kosten) afgeschaft, en worden de wagens weer via Tongeren verdeeld.

Mvg,
                              =================
                              2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Bron.

Opel Insignia best verkochte auto van Europa

De Opel Vectra was al een succesvolle auto. Toch besloot Opel om de productie van de Vectra stop te zetten. Er werd een opvolger gelanceerd. De Opel Insignia kwam op de markt. Een mooi ontworpen middenklasser vol met interessante technische gadget. Bij de lanceren van een nieuwe auto is het altijd maar te hopen dat succes uit het verleden toch enige garanties biedt voor de toekomst. Bij de Insignia bleek dat het geval. De nieuwste Opel is veruit de populairste auto in Europa op dit moment.
                                Qua verkoop kan geen enkele middenklasser tippen aan de Opel Insignia. Er zijn al meer dan 100.000 bestellingen binnen. Bij Opel is men in drie shifts gaan werken, om de vele Insignia's maar afgeleverd te krijgen. Goed nieuws voor Opel, dat in zwaar weer verkeerd. Zeker omdat de Insignia bij gelijke uitvoering en uitrusting een grotere winstmarge heeft dan de Vectra. Dat is natuurlijk altijd fijn.
                                Niet alleen de standaarduitvoering doet het goed, ook de variant loopt lekker. Zo zijn er in België alleen al duizend stuks besteld van de zogenaamde Sports Tourer van Insignia. De uitbreidingen van de Insignia doen het ook goed. Van de opties om uit te breiden met dvd-navigatie, 18-inch velgen, AFL-systeem met automatische lichten of het FlexRide elektronisch gestuurd chassis wordt veelvuldig gebruik gemaakt. De Insignia is daarmee de auto die het Duitse Opel wellicht gaat redden.
                                Afbeelding: Flickr.com

Comment

• Ik hoop echt dat het artikel van excite niet geschreven is door een echte journalist. Taalgebruik van een 5-jarige en boordevol typfouten! Schandalig!

Comment

• Vandaag een ferme zwarte ST gespot op de dijk in Blankenberge, inclusief de 20" velgen
                                    Wel geen xenon. Hij kwam van Tienen. Mss iemand van 't forum?
                                    2012 Opel Astra ST Ecoflex
                                    2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Ik ben echt nog aan het twijfelen over de xenon lichten.Is dit echt wel 900 euro waard.Is dit meer een show gadget(alleen al voor de ledlichten) of is dit echt zijn geld waard.Vrees er een beetje voor,want als zo een lamp kapot gaat kost dit weer een hele som geld.Weet echt niet wat ik moet doen,shit man ,we hebben echt wel te veel mogelijkheden en teveel luxe.

Comment

• Je moet dat voor je zelf uitmaken maar het verschil halogeen vs xenon is wel enorm. De weg is met Xenon veel beter verlicht.
                                        Last edited by McClane; 17/05/2009, 20:27.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                                          Je moet dat voor je zelf uitmaken maar het verschil halogeen vs xenon is wel enorm. De weg is met Xenon veel berter verlicht.
                                          Inderdaad, mijn gedacht is het echt wel de moeite, als ik een nieuwe wagen koop neem ik d'r zeker xenon op!
                                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
                                          X