Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wat mij opvalt aan de motor dat deze in de sportstand veel "fijner" (minder sloom) reageerd als in de normale of comfort stand. Wat me tegenstaat is wel dat het onderstel spijkerhard wordt. Net via het menu het onderstel in de sportstand op "normaal" gezet, beter op deze manier dus.
Vraagje: als ik het goed heb kan je de deuren automatisch laten vergrendelen als je dit via de afstandbediening zou vergeten.......van alles al veranderd in het deurvergrendelmenu, mij lukt het dus niet.
Ik zal maar niks meer zeggen over de dt-fouten zeker (maar er zit er hier meer dan ééntje in!)
Ik vind dat net lekker dat die zo hard is. Je gaat dan ook in Sport en dan moet je dat voelen. Was bij mijn Audi ook absoluut zo. Mijn 3 coupé zat meer tussen de 2 en daarom ben ik wel blij dat ik met de Insignia dat kan aanpassen naar gelang de gelegenheid.
Valt me ook op als je bv 50km/u rijdt en niet extra duwt op je gaspedaal en dan naar sport gaat dan de wagen een kleine boost krijgt - leuk
Iemand eigenlijk een idee hoeveel de ideale druk is in de 20" ?
Bij mij varieert dat constant maar zit gemiddeld rond de 220.
Misschien dat iemand hier antwoord op heeft? Ik heb de optie bleutooth samen met de NAV 800 op mijn auto. Nu heb ik de vraag hoe ik mijn telefoonlijst uit mijn Nokia E65 nu geimporteerd krijg in mijn lijst van de auto, want die is helemaal leeg al is mijn telefoon wel verbonden via bleutooth. Tot wel handig als je de lijst uit mijn telefoon laat zien op het navigatie scherm, anders moet ik nog in mijn telefoon gaan zoeken in plaats vanuit mijn naviagtie een telefoon nummer selecteren .
Misschien dat iemand hier antwoord op heeft? Ik heb de optie bleutooth samen met de NAV 800 op mijn auto. Nu heb ik de vraag hoe ik mijn telefoonlijst uit mijn Nokia E65 nu geimporteerd krijg in mijn lijst van de auto, want die is helemaal leeg al is mijn telefoon wel verbonden via bleutooth. Tot wel handig als je de lijst uit mijn telefoon laat zien op het navigatie scherm, anders moet ik nog in mijn telefoon gaan zoeken in plaats vanuit mijn naviagtie een telefoon nummer selecteren .
Gr. Mario
Ik heb die onmiddellijk verbonden met mijn telefoon toen ik die gaan oppikken ben nog voor ik er mee gereden had. De verkoper zag mijn iPhone en zei ... oei hopelijk lukt dit want geeft soms problemen met iPhone. Maar connectie was er direct en sindsdien heb ik steeds alles beschikbaar.
Dus ik denk dat je gewoon éénmaal de BT en je Nokia moet verbinden met elkaar en that’s it
Vraagje: als ik het goed heb kan je de deuren automatisch laten vergrendelen als je dit via de afstandbediening zou vergeten.......van alles al veranderd in het deurvergrendelmenu, mij lukt het dus niet.
Deuren: geen idee. Kan volgens mij niet.
Automatisch sluiten als je rijdt: ook geen idee. Kan volgens mij niet.
Telefoon: hij laadt inderdaad je telefoonnummers in. Maar doet dit wel iedere keer opnieuw. Toen ik mijn auto ging ophalen werden de nummers niet ingeladen. Maar daarna altijd. Ik heb dus helemaal niets zelf hoeven doen hiervoor.
Banden: dit staat in je instructieboekje. Bij vollere belading en hogere snelheid moeten de banden harder staan. Uberhaupt moeten de voorwielen vaak een andere druk hebben dan achter.
Gelukzakken seg.Ik zit ook te wachten op een telefoontje.Normaal zou ie volgende week binnen moeten komen.Gek hoe dat sommige hun beauty al zo'n 2 weken eerder hebben.
Toen ik vandaag in Genk achter een Nederlandse Insignia reed, moest ie plots flink in de remmen gaan. Toen zag ik dat zijn achterlichten knipperden, afwisselend de buitenste met de middenste stoplichten ... redelijk snel.
Is dit een vals contact of een veilidheidsoptie om de achterliggers attent te maken van bruuske rembewegingen ?
Gr. Mario
Dit lukte bij mij in de garage ook niet meteen.
Maar toen ik een uurtje later keek was alles opgelost en stonden alle nummers er in.
Toen ik vandaag in Genk achter een Nederlandse Insignia reed, moest ie plots flink in de remmen gaan. Toen zag ik dat zijn achterlichten knipperden, afwisselend de buitenste met de middenste stoplichten ... redelijk snel.
Is dit een vals contact of een veilidheidsoptie om de achterliggers attent te maken van bruuske rembewegingen ?
Iemand dit ook al opgemerkt ?
Heb het nog niet gezien maar dat is idd voor de achterliggers attent te maken dat die wagen hard aan het remmen is.
Ik zal maar niks meer zeggen over de dt-fouten zeker (maar er zit er hier meer dan ééntje in!)
Ik vind dat net lekker dat die zo hard is. Je gaat dan ook in Sport en dan moet je dat voelen. Was bij mijn Audi ook absoluut zo. Mijn 3 coupé zat meer tussen de 2 en daarom ben ik wel blij dat ik met de Insignia dat kan aanpassen naar gelang de gelegenheid.
Valt me ook op als je bv 50km/u rijdt en niet extra duwt op je gaspedaal en dan naar sport gaat dan de wagen een kleine boost krijgt - leuk
Iemand eigenlijk een idee hoeveel de ideale druk is in de 20" ?
Bij mij varieert dat constant maar zit gemiddeld rond de 220.
Hangt af van de motor ook maar bij u moet het voor 2.2 en achter 2.4 zijn, dus staan vrij goed.
Ik heb die onmiddellijk verbonden met mijn telefoon toen ik die gaan oppikken ben nog voor ik er mee gereden had. De verkoper zag mijn iPhone en zei ... oei hopelijk lukt dit want geeft soms problemen met iPhone. Maar connectie was er direct en sindsdien heb ik steeds alles beschikbaar.
Dus ik denk dat je gewoon éénmaal de BT en je Nokia moet verbinden met elkaar en that’s it
Hoe doet je iPhone het met de USB connector?
Kan je het iPod gedeelte aansturen via de iPod control van je DVD800 of kan je hem alleen gebruiken via de 3,5mm mini jack aansluiting zonder iPod control?
Die uitlaten achteraan zijn wat vreemd en groot vind ik, maar voor de rest ziet die d'r wel goed uit.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Is dat het rood is bijna bruin.
Ziet er minder goed uit als ik eerder dacht!
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment