Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Jep, ik kom dit ook soms tegen, maar dan enkel als ik de koffer probeer te openen via de knop in de deur.
Verleden week wilde de koffer niet meer automatisch toe. Kstond daar mooi te blinken
Dan doet ge die toch gewoon met de hand toe
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Dat hoor ik ook maar ik denk dat het het uitlezen van de navi dvd is.
voor de rest ook zeer tevreden alleen de elektrische kofferklep heeft me tot nu toe twee keer verrast met onnodig dicht te gaan ?
Heeft er al iemand weet van of er al verlagingsschroefkits bestaan voor de ST ?
Zie mijn vorige post over mijn problemen met de elektrische achterklep.
Naar aanleiding van de problemen met de achterklep
Heb hetzelfde probleem met mijn ST executive van 2.5 maand oud.
Een paar dagen geleden bijna onthoofd!!
De elektrische klep omhoog gedaan maar kwam echt met een geweldige vaart meteen naar beneden en vol op mijn rug ( kan een stootje hebben maar toch). Zou je kind maar even iets in de auto laten pakken, heb je echt een serieus probleem.
Ben naar de garage geweest en ze weten vooralsnog geen oplossing.
Ook hebben ze Opel gebeld, maar helaas
Ze gaan kijken voor een nieuw kastje of welk apparaat zoiets aanstuurt.
Is dit herkenbaar voor iemand?
Jep, ik kom dit ook soms tegen, maar dan enkel als ik de koffer probeer te openen via de knop in de deur.
Verleden week wilde de koffer niet meer automatisch toe. Kstond daar mooi te blinken
Daarom da mijne volgende geen elektrisch koffer zal hebben.
Heb op mijne huidige Vectra pas de pomp laten vervangen (iets van een 160eur zonder plaatsing) en motor zou ook moeten vervangen worden want trekt de klep nooit meer volledig dicht...580eur niet geplaatst!
Als ik ne nieuwe bestel zal het dus nen ST in Sportuitvoering zijn, die hebben dat niet standaard en de Cosmo wel...
Er zullen wss wel het merendeel rondrijden met zo'n koffer zonder problemen maar ik heb het wel gehad met die dingen...
Kent er hier niemand kennissen ofzo die misschien interresse heeft in nen Vectra break van 2004 ? Het is maar, de mijne mag buiten.
2007 Audi A6 Avant 2.7tdi S-line Quattro Tiptronic
Wie staat er nog niet op de lijst? Eventjes aanvullen aub? Er zijn op dit forum verschillende Insignia-bestellers & eigenaars die zich zeker nog niet hebben toegevoegd aan de lijst. Gelieve dit aub eventjes in orde te maken.
Wij wachten allemaal op foto's van de geleverde wagens dus aub op "Mijn duitse auto" een nieuwe thread aanmaken, alle info van je wagen meegeven en wat mooie foto's posten. Wij wachten allemaal vol ongeduld en willen graag dat er op één volledige pagina alleen maar Insignia's staan. Zou leuk zijn .
Geleverd + datum - 2 weken : Indien later geleverd dan verwacht + datum + aantal weken vertraging Geleverd + datum - 2 weken : indien vroeger geleverd dan verwacht + datum + aantal weken vroeger
is het lang geleden dat je deze foto hebt genomen?
De mijne zou nu in antwerpen staan voor op te kuisen en trekhaak te monteren.
maar dit zou wel eens de mijne kunnen zijn
bedankt voor de foto
Komen daar op die parking ook GTC's toe? Gisteren een witte OPC zien staan op een vrachtwagen en die had donkerdere velgen (van Opel zelf?)
Was op E313 Antwerpen-Hasselt.
Verwacht er nog iemand een witte ST Sport 130pk CDTi 6AT met lederen interieur, AFL, panoramisch dak, 20" velgen en OPCline pack?
Mvg,
mijn bestelde ST Technical Grey 130 pk staat er zo te zien nie bij...
volgens garage zou ie deze week moeten arriveren... (kreeg wel niet de code, moest in de eerstkomende week geleverd worden...)
we leven dus nog steeds in blijde verwachting...
is het lang geleden dat je deze foto hebt genomen?
De mijne zou nu in antwerpen staan voor op te kuisen en trekhaak te monteren.
maar dit zou wel eens de mijne kunnen zijn
bedankt voor de foto
Dat is een fotootje van vorige week... Dus dat zal de jouwe wss wel zijn..
Ferm zo in't wit..
Ik had er het lef niet voor ,maar nu met meer en meer te zien misschien een beetje spijt het niet gedufd te hebben.
Maar ja gedane zaken geven geen keer.
Komen daar op die parking ook GTC's toe? Gisteren een witte OPC zien staan op een vrachtwagen en die had donkerdere velgen (van Opel zelf?)
Was op E313 Antwerpen-Hasselt.
Astra GTC wordt toch in Antwerpen geassembleerd, niet? Voor BE worden ze ook van daar rechtstreeks uitgeleverd... Maar mss was deze voor export (DE)..
Bij de GTC bestaat er ook een spec. editie van de OPC, met donkere velgen..
die electrische koffer ,zijn er nog mensen die daar problemen mee hebben ,ik heb namelijk een ST 1.8 cosmo besteld waar dit al standaard inzit .Of is het systeem te betrouwen ?
Ikzelf heb nog geen problemen ondervonden.
Wel 1x niet kunnen sluiten. Na alle knopjes van de koffer 3x te hebben ingedrukt sloot hij weer. Is maar éénmalig voorval.
Sinds kort hoor ik wel telkens een lichte knak bij het openen en sluiten van de koffer.
om welke reden staat de motorkap eigenlijk open?
mvg,
Da's tegen het vastvriezen, zou McClane zeggen..
Neen, bij wagens die naar de laadlijn moeten, worden ofwel de koffer (bij droog weer) ofwel de motorkap (bij regen) geopend - als indicatie voor de carjockey's. Wagens met de ruitenwisser omhoog zijn voor de stock.
Comment