Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part II)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Mili Bekijk Berichten
    Ik heb ongeveer dezelfde auto en kan alleen maar zeggen, BESTELLEN.
    Enkele foto's in mijn handtekening. Enjoy

Ja, had uw foto's al bekeken. Machtig mooi. Ook de Irmscher-velgen vind ik super maar ik ga het bij de originele 20" houden. Ben juist nog hier en daar offertes aanvragen qua leasing / financiëring en er zitten toch blijkbaar redelijke verschillen op.

Begin volgende week valt de beslissing !
    Last edited by mac500; 19/08/2009, 17:41.

Comment

• Hij is er!

Na een aan folter grenzende wachttijd van 6 maanden is vanaf nu dit wat ik door het raam van mijn studeerkamer zie:

Comment

• Ik ben op zoek naar zo een set velgen, ik heb alleen geen ervaring met het kopen op ebay, laat staan het duiste ebay. Iemand in België die deze velgen van de hand doet?

Comment

• Nog twee sfeerplaatjes in het avond licht:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door friemel Bekijk Berichten
            Nog twee sfeerplaatjes in het avond licht:

Mooie wagen en mooie foto's Friemel.
            maar zie ik het goed, de locatie, Maasbrug te Wessem/Maasbracht. Uit de omgeving??
            2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
            2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
            2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
            2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk

http://www.fabrieksbanden.nl
            http://www.originelevelgen.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Baarsje Bekijk Berichten
              Mooie wagen en mooie foto's Friemel.
              maar zie ik het goed, de locatie, Maasbrug te Wessem/Maasbracht. Uit de omgeving??
              Je hebt een PM

Comment

• Prachtige wagen, en de basisvelgen van de Cosmo zijn best aardig!

I.p.v €1000 aan velgen te hangen kan ik de papa misschien overtuigen het Infinity geluidssysteem aan te kruisen

Comment

Nog twee sfeerplaatjes in het avond licht:
                  Mooie foto's, scherp met een goede lichtweerkaatsing. En een knappe wagen natuurlijk...
                  Insignia Metro 5 deurs (2009-2013)

Comment

• En weer een gelukkige Insignia rijder. Vandaag eindelijk de eerste kilometers afgelegd en ben zeer enthousiast.

Hieronder enkele foto's. Specificaties en meer foto's zijn terug te vinden in deze thread:
                    2009 Opel Insignia 5dr Cosmo 2.0CDTI 160pk ‎Ecoflex

Insignia Metro 5 deurs (2009-2013)

Comment

• na een dagje de velgen al moeten poetsen het remstof zat al zo vast dat gewoon poetsen met water niet meer voldoende was. 'Moest' gelijk al met velgreiniger aan de slag.

Heb na drogen de velgen gelijk voorzien van een dikke laag wax. Op mijn vorige auto hielp dat wel het aanhechten te voorkomen waardoor wassen met water en een spons voldoende is.

De velgen voelen nu ook gladder aan (proef met de vingernagel), laten we hopen dat een regelmatige wax beurt voldoende is.

Comment

• Apropos: aansluiten iPod op DVD800:

Ik heb een iPod Nano van de laatste generatie, aansluiten via de USB kabel is voldoende om de iPod muziek te ontlokken. Bij mij niet nodig om de iPod ook nog via de koptelefoon aansluiting op de AUX plug aan te sluiten.

Stom: als je de DVD800 instelt om de nummers op de iPod in random mode af te spelen: deze instelling onthoud hij niet nadat je de wagen van contact hebt gehaald en er weer op gezet hebt.

Comment

Apropos: aansluiten iPod op DVD800:

Ik heb een iPod Nano van de laatste generatie, aansluiten via de USB kabel is voldoende om de iPod muziek te ontlokken. Bij mij niet nodig om de iPod ook nog via de koptelefoon aansluiting op de AUX plug aan te sluiten.

Stom: als je de DVD800 instelt om de nummers op de iPod in random mode af te spelen: deze instelling onthoud hij niet nadat je de wagen van contact hebt gehaald en er weer op gezet hebt.
                          Hi Friemel,

Dat klopt en is weer een software "foutje" van Opel zoals er al meerdere zijn.
                          Het zal tijd worden dat Opel eens aandacht gaat besteden al al deze kleine gebreken.
                          Het lijkt wel of niemand van Opel of een dealer deze forms leest.

Comment

• Weet iemand hoe je de helderheid van de dvd800 in kan stellen? snachts is het vervelend dat het scherm zo helder is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J84 Bekijk Berichten
                              Weet iemand hoe je de helderheid van de dvd800 in kan stellen? snachts is het vervelend dat het scherm zo helder is.
                              Links naast het stuur waar je de helderheid van dashboard en display mee kan regelen, net naast het wieltje voor de hoogte van uw lichten te regelen ivm zwaar geladen enz...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk Berichten
                                Links naast het stuur waar je de helderheid van dashboard en display mee kan regelen, net naast het wieltje voor de hoogte van uw lichten te regelen ivm zwaar geladen enz...
                                als je geen AFL hebt.
                                1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                                  als je geen AFL hebt.
                                  Idd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk Berichten
                                    Idd
                                    En als je wel AFL hebt? Voor alle duidelijkheid, het gaat over de helderheid van de display van uw gps he.

Nevermind :p stomme opmerking ;-)
                                    Last edited by ; 21/08/2009, 23:58.

Comment

• Je hebt sowieso 2 standen voor je dvdscherm een dag en een nacht. Ik heb hem altijd op nacht staan (blauw met oranje), omdat ik het wittige dagscherm storend vind. Je kunt hem ook automatisch laten schakelen tussen dag en nacht tegelijk met je automatische verlichting. In je instellingen te regelen als je op config drukt. Succes!

Comment

na een dagje de velgen al moeten poetsen het remstof zat al zo vast dat gewoon poetsen met water niet meer voldoende was. 'Moest' gelijk al met velgreiniger aan de slag.

Heb na drogen de velgen gelijk voorzien van een dikke laag wax. Op mijn vorige auto hielp dat wel het aanhechten te voorkomen waardoor wassen met water en een spons voldoende is.

De velgen voelen nu ook gladder aan (proef met de vingernagel), laten we hopen dat een regelmatige wax beurt voldoende is.

Dat lijkt me ook wel handig. Wat voor wax gebruik je hiervoor?

Comment

• Voor die die met een 160pk rijden, wat is de snelheid nu aan 3000 rpm

met mijn vectra is dat nu 170 km/u aan 3000 rpm

thanks

Comment

Working...
                                          X