Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part II)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Insigni@ Bekijk Berichten
    Je hebt sowieso 2 standen voor je dvdscherm een dag en een nacht. Ik heb hem altijd op nacht staan (blauw met oranje), omdat ik het wittige dagscherm storend vind. Je kunt hem ook automatisch laten schakelen tussen dag en nacht tegelijk met je automatische verlichting. In je instellingen te regelen als je op config drukt. Succes!
    Dat had ik gevonden, maar mijn helderheid stond heel hoog. Ik heb het knopje dat naast de lichtniveauregeling staat dat ik niet heb ;-) ondertussen gevonden.

Comment

• Nog een ander vraagje. Ik meen mij te herinneren dat er in het midden bij de leeslichtjes een zonnenbrilhouder zou zitten. Ik vind deze bij mij niet terug? Hebben jullie dit ook?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oasis Bekijk Berichten
        Hi Friemel,

Dat klopt en is weer een software "foutje" van Opel zoals er al meerdere zijn.
        Het zal tijd worden dat Opel eens aandacht gaat besteden al al deze kleine gebreken.
        Het lijkt wel of niemand van Opel of een dealer deze forms leest.

zie thread #1756

Comment

• Weet er iemand of de kuipmatten, zoals die al bestaan voor de Astra en Zafira,voor de Insignia al te verkrijgen zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyGazet Bekijk Berichten
            zie thread #1756
            Dit is alleen voor de wagens van de eerste generatie. Meeste wagens (na levering maart/april) hebben deze update al in het fabriek gekregen..... zonder weinig succes zo te zien
            Vorige week mijn dealer hieromtrend aan de tand gevoeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk Berichten
              Dit is alleen voor de wagens van de eerste generatie. Meeste wagens (na levering maart/april) hebben deze update al in het fabriek gekregen..... zonder weinig succes zo te zien
              Vorige week mijn dealer hieromtrend aan de tand gevoeld.
              Wat vertelde je dealer?
              Eerste generatie ok ,maar ik heb van al de problemen die hier opgesomd worden geen enkel aan de hand gehad,dus welke verbetering mag ik verwachten?

Comment

• 6000 km en de eerste piepjes en kraakjes duiken op in de console en aan de leeslampjes, zeer irriterend met momenten op minder goede wegen.
                Last edited by ; 22/08/2009, 18:20.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chucky Bekijk Berichten
                  6000 km en de eerste piepjes en kraakjes duiken op in de console en aan de leeslampjes, zeer irriterend met momenten op minder goede wegen.
                  Daarom ben ik zo blij met m'n infinty-upgrade.............hoor je de storende kraakjes niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyGazet Bekijk Berichten
                    dus welke verbetering mag ik verwachten?
                    Je zal van die update niets merken vrees ik.

Comment

• Chiptuning

Iemand al nagedacht over chiptuning van zijn 1.6 T (Of het al gedaan)?

Ik heb in Nederland 2 bedrijven gevonden die aardige reultaten behalen:
                      214 pk http://www.ziptuning.nl/chiptuning/O...pk.html#header
                      225 pk http://www.mpowertuning.com/index_be...n/Page266.html

Ik ben alleen bang voor de garantie. Hoe zit het met de kleine lettertjes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AlbertInsignia Bekijk Berichten
                        Iemand al nagedacht over chiptuning van zijn 1.6 T (Of het al gedaan)?

Ik heb in Nederland 2 bedrijven gevonden die aardige reultaten behalen:
                        214 pk http://www.ziptuning.nl/chiptuning/O...pk.html#header
                        225 pk http://www.mpowertuning.com/index_be...n/Page266.html

Ik ben alleen bang voor de garantie. Hoe zit het met de kleine lettertjes.
                        Opel garantie vervalt. Veel leasemij's willen dit ook niet.

Overname van garantie door de tuner lijkt mij moeilijk: dat zou (met de nadruk op zou) wel eens een welles nietes kunnen worden tussen opel en de tuner.....daar wil je niet tussen komen.

Verder zou ik gewoon wachten, het is niet onwaarschijnlijk dat opel nog met updates voor de 1.6T gaat komen, wat dat betreft hoop ik dat ze de koppel opbouw wat langzamer laten inkomen zodat het wat gelijkmatiger aanvoelt als je wat forser het gaspedaal intrapt.

Comment

• Waar blijven die OPC bestellingen?
                          2012 Opel Astra ST Ecoflex
                          2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Gisteren telefoon gekregen van de klantendienst van Opel.
                            Ze wilden weten of mijn dealer alle problemen heeft opgelost i.v.m. de krakende en piepende middenconsole. Indien dit niet het geval zou zijn zouden ze er bij opel zelf een oplossing voor zoeken voor dit probleem. NU PAS?

Nu alles in orde is gebracht bij mij dealer zouden ze mijn dossier afsluiten. Indien terug problemen enkel mijn dossiernummer doorbellen en ze zullen zoeken voor een oplossing.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
                              Waar blijven die OPC bestellingen?
                              Jij hebt er al een besteld ?

Gezien het prijskaartje in Nederland zullen er niet veel besteld worden...

Comment

• Uit de categorie: "hoe kan het, hoe verzinnen ze het":

- In het dashboard kastje zit geen koude lucht toevoer van de airco.....nooit meer een gekoeld blikje fris, bah, wat stom dat ze dit slangetje weg gerationaliseerd hebben. Had dat sinds 1998 in de eerste passat, de passat daarna en ook in de Signum en de laatste 4 maanden ook in vectra & 407 die ik als voorloop auto reed.

Ook opmerkelijk:

- De reisgids van de DVD800 kent sommige restaurants rondom het dorp waar ik woon niet, echter als ik de bij de navigatie onder speciale bestemming zoek kent hij ze wel......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J84 Bekijk Berichten
                                  Nog een ander vraagje. Ik meen mij te herinneren dat er in het midden bij de leeslichtjes een zonnenbrilhouder zou zitten. Ik vind deze bij mij niet terug? Hebben jullie dit ook?
                                  Heb er ook geen. Had ook gedacht dat dit er ging opzitten en de ruimte is er, misschien een extra optie.
                                  Insignia Metro 5 deurs (2009-2013)

Comment

• Ik heb de DVD800-navigatie als optie genomen, mijn vrtg wordt oktober geleverd. Vraag : Zit enkel de kaart van de Benelux hierbij en is de kaart van Europ een optie, of hij gaat het juist?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Baantje Bekijk Berichten
                                      Ik heb de DVD800-navigatie als optie genomen, mijn vrtg wordt oktober geleverd. Vraag : Zit enkel de kaart van de Benelux hierbij en is de kaart van Europ een optie, of hij gaat het juist?
                                      DVD800 is met europa + reisgids
                                      CD500 is benelux (en zonder reisgids)

Comment

• morgen kan ik eindelijk rijden met , mijn 160 pk CDTI sport , rijd zalig in sportstand maar nu na maanden wachten staat ie morgen op 200pk en 470 NM (overboost)

De dubbele uitlaat van irmcher is er al maar nog niet oficieel ( homologatie bezig)
                                        maar zo gauw die er is gaat die erop .

morgen rij ervaring whiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Comment

• nog een vraagsken ; weet er iemand hoe je dat kl.... geluid kan afzetten als de deur openstaat????? in de week in de garage een reserve sleutel programeren = 1 uur!!!!!!
                                          en 1 uur plim plim plim plim plim plim plim , ik hoor de het in bed nog aaaarg

Comment

Working...
                                          X