Oorspronkelijk geplaatst door Insigni@
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia (Part II)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oasis Bekijk BerichtenHi Friemel,
Dat klopt en is weer een software "foutje" van Opel zoals er al meerdere zijn.
Het zal tijd worden dat Opel eens aandacht gaat besteden al al deze kleine gebreken.
Het lijkt wel of niemand van Opel of een dealer deze forms leest.
zie thread #1756
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyGazet Bekijk Berichtenzie thread #1756
Vorige week mijn dealer hieromtrend aan de tand gevoeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk BerichtenDit is alleen voor de wagens van de eerste generatie. Meeste wagens (na levering maart/april) hebben deze update al in het fabriek gekregen..... zonder weinig succes zo te zien
Vorige week mijn dealer hieromtrend aan de tand gevoeld.
Eerste generatie ok ,maar ik heb van al de problemen die hier opgesomd worden geen enkel aan de hand gehad,dus welke verbetering mag ik verwachten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chucky Bekijk Berichten6000 km en de eerste piepjes en kraakjes duiken op in de console en aan de leeslampjes, zeer irriterend met momenten op minder goede wegen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyGazet Bekijk Berichtendus welke verbetering mag ik verwachten?
Comment
-
Chiptuning
Iemand al nagedacht over chiptuning van zijn 1.6 T (Of het al gedaan)?
Ik heb in Nederland 2 bedrijven gevonden die aardige reultaten behalen:
214 pk http://www.ziptuning.nl/chiptuning/O...pk.html#header
225 pk http://www.mpowertuning.com/index_be...n/Page266.html
Ik ben alleen bang voor de garantie. Hoe zit het met de kleine lettertjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AlbertInsignia Bekijk BerichtenIemand al nagedacht over chiptuning van zijn 1.6 T (Of het al gedaan)?
Ik heb in Nederland 2 bedrijven gevonden die aardige reultaten behalen:
214 pk http://www.ziptuning.nl/chiptuning/O...pk.html#header
225 pk http://www.mpowertuning.com/index_be...n/Page266.html
Ik ben alleen bang voor de garantie. Hoe zit het met de kleine lettertjes.
Overname van garantie door de tuner lijkt mij moeilijk: dat zou (met de nadruk op zou) wel eens een welles nietes kunnen worden tussen opel en de tuner.....daar wil je niet tussen komen.
Verder zou ik gewoon wachten, het is niet onwaarschijnlijk dat opel nog met updates voor de 1.6T gaat komen, wat dat betreft hoop ik dat ze de koppel opbouw wat langzamer laten inkomen zodat het wat gelijkmatiger aanvoelt als je wat forser het gaspedaal intrapt.
Comment
-
-
Gisteren telefoon gekregen van de klantendienst van Opel.
Ze wilden weten of mijn dealer alle problemen heeft opgelost i.v.m. de krakende en piepende middenconsole. Indien dit niet het geval zou zijn zouden ze er bij opel zelf een oplossing voor zoeken voor dit probleem. NU PAS?
Nu alles in orde is gebracht bij mij dealer zouden ze mijn dossier afsluiten. Indien terug problemen enkel mijn dossiernummer doorbellen en ze zullen zoeken voor een oplossing.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk BerichtenWaar blijven die OPC bestellingen?
Gezien het prijskaartje in Nederland zullen er niet veel besteld worden...
Comment
-
Uit de categorie: "hoe kan het, hoe verzinnen ze het":
- In het dashboard kastje zit geen koude lucht toevoer van de airco.....nooit meer een gekoeld blikje fris, bah, wat stom dat ze dit slangetje weg gerationaliseerd hebben. Had dat sinds 1998 in de eerste passat, de passat daarna en ook in de Signum en de laatste 4 maanden ook in vectra & 407 die ik als voorloop auto reed.
Ook opmerkelijk:
- De reisgids van de DVD800 kent sommige restaurants rondom het dorp waar ik woon niet, echter als ik de bij de navigatie onder speciale bestemming zoek kent hij ze wel......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J84 Bekijk BerichtenNog een ander vraagje. Ik meen mij te herinneren dat er in het midden bij de leeslichtjes een zonnenbrilhouder zou zitten. Ik vind deze bij mij niet terug? Hebben jullie dit ook?Insignia Metro 5 deurs (2009-2013)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Baantje Bekijk BerichtenIk heb de DVD800-navigatie als optie genomen, mijn vrtg wordt oktober geleverd. Vraag : Zit enkel de kaart van de Benelux hierbij en is de kaart van Europ een optie, of hij gaat het juist?
CD500 is benelux (en zonder reisgids)
Comment
-
morgen kan ik eindelijk rijden met , mijn 160 pk CDTI sport , rijd zalig in sportstand maar nu na maanden wachten staat ie morgen op 200pk en 470 NM (overboost)
De dubbele uitlaat van irmcher is er al maar nog niet oficieel ( homologatie bezig)
maar zo gauw die er is gaat die erop .
morgen rij ervaring whiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Comment
Comment