Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part II)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Lekke band

En daar stond ik gisteren dan...
    de ST 2 weken in bezit, net 1000 km op de teller, en plots een kanjer van een spijker in de schouder van een achterwiel.

'k Moet nog 40 km naar huis, en 'k zag het niet echt zitten om dat thuiskomerke er zelf onder te plaatsen.
    Toen ik telefoneerde naar Opel assistance en het chassisnummer doorgaf, kreeg ik te horen dat mijn bijstand verstreken was op 17 september 2007

'k Heb hemel en aarde moeten verzetten om die gasten duidelijk te maken dat het om een "nagel"nieuwe insignia ging. De eerste die ik aan de lijn had, wist precies niet meteen wat een insignia eigenlijk is gezien hij vroeg of ik wel zeker was dat ik een nieuwe wagen had gekocht.
    Na aandringen dan toch een collega aan de lijn gehad en hoewel hij ook niet zeker was van zijn stuk beloofde hij om binnen het uur iemand langs te sturen.
    Na twee uur eindelijk ene van touring aangekomen die me wist te vertellen dat de band reddeloos verloren was.
    Daar gaat mijn eerste 18 duimer. Verdorie mijn eerste lekke band in ca 700000 km !!
    Twee uur wachten vond ik wel erg lang. 'k vraag me af wat dat op een koude wintermorgen zou geven.

Ondanks het lange wachten was ik toch blij dat een pro dat wieltje gestoken had. In de pletsende regen kreeg ik vaak dat symbooltje te zien dat ik slipte omdat de wielen niet gelijk draaiden. Had ik dat zelf gemonteerd zou ik er niks gerust in geweest zijn.
    Al bij al toch blij dat ik een wietlje had. Die reparatiekit zou niks uitgehaald hebben.

Vandaag al bij al nog goed nieuws gehad van de garage dat ze de band kunnen herstellen door hem te vulkaniseren.
    Ik overweeg nu toch om ergens een 18 duims velg/band op de kop te tikken. Zo'n thuiskomerke (en zelfs een 17" reservewiel) zijn eigenlijk enkel goed om naar de dichtsbijzijnde garage te rijden en 's avonds zijn die natuurlijk niet open hé. Dan hoef ik tenminste mijn vrouwke haar wagen niet meer in te pikken zoals vandaag het geval was.

Comment

knap, veel rijplezier

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stephanvda Bekijk Berichten
        EINDELIJK !!!!

het lange wachten is eindelijk beloond. Vandaag mijn speeltje gaan halen en ben ontzettend verrast. Wat een zaligheid om mee te rijden. Mijn vrouw was mee en ook zij is zeer tevreden. Wagen ziet er schitterend uit en de kleur (Mtyh green) vindt ik peroonlijk geweldig mooi op deze wagen. Ik zal eerstdaags proberen van een paar foto' s te plaatsen.
        Proficiat met de wagen en veel plezier ermee !

Maar die dt-fout ...

Comment

Mm.... allemaal beauty's. Aan de nieuwe eigenaars: veel succes en rijplezier. Mag woensdag die van mij gaan halen. Worden nog lange dagen....

@split-second: Very nice, helemaal hetzelfde als die van mij. Moet ik al geen foto'ke van de buitenzijde plaatsen.

Comment

Proficiat aan de nieuwe eigenaars.Geniet ervan en veel veilige kilometers

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Adam Opel Bekijk Berichten
              hoeveel kost dat dan zo'n Opel All care , doe je daar winst mee als je maar 20000 km per jaar doet
              Heb er nog geen enkel idee van. Blijkbaar moeten ze dit voorstellen aan elke klant bij de eerste safety-check, en binnen het jaar na aankoop van een nieuwe auto. De prijs zou berekend worden volgens het aantal km die je aflegt. Zal volgende week meer weten. In ieder geval heb je er de eerste twee jaar weinig aan, gezien de garantie. Dan is het enkel nuttig voor het onderhoud, en de assistance bij pech of ongeval. Na het verstrijken van de garantie kan het dan wel handig worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DRB Bekijk Berichten
                En daar stond ik gisteren dan...
                de ST 2 weken in bezit, net 1000 km op de teller, en plots een kanjer van een spijker in de schouder van een achterwiel.

'k Moet nog 40 km naar huis, en 'k zag het niet echt zitten om dat thuiskomerke er zelf onder te plaatsen.
                Toen ik telefoneerde naar Opel assistance en het chassisnummer doorgaf, kreeg ik te horen dat mijn bijstand verstreken was op 17 september 2007

'k Heb hemel en aarde moeten verzetten om die gasten duidelijk te maken dat het om een "nagel"nieuwe insignia ging. De eerste die ik aan de lijn had, wist precies niet meteen wat een insignia eigenlijk is gezien hij vroeg of ik wel zeker was dat ik een nieuwe wagen had gekocht.
                Na aandringen dan toch een collega aan de lijn gehad en hoewel hij ook niet zeker was van zijn stuk beloofde hij om binnen het uur iemand langs te sturen.
                Na twee uur eindelijk ene van touring aangekomen die me wist te vertellen dat de band reddeloos verloren was.
                Daar gaat mijn eerste 18 duimer. Verdorie mijn eerste lekke band in ca 700000 km !!
                Twee uur wachten vond ik wel erg lang. 'k vraag me af wat dat op een koude wintermorgen zou geven.

Ondanks het lange wachten was ik toch blij dat een pro dat wieltje gestoken had. In de pletsende regen kreeg ik vaak dat symbooltje te zien dat ik slipte omdat de wielen niet gelijk draaiden. Had ik dat zelf gemonteerd zou ik er niks gerust in geweest zijn.
                Al bij al toch blij dat ik een wietlje had. Die reparatiekit zou niks uitgehaald hebben.

Vandaag al bij al nog goed nieuws gehad van de garage dat ze de band kunnen herstellen door hem te vulkaniseren.
                Ik overweeg nu toch om ergens een 18 duims velg/band op de kop te tikken. Zo'n thuiskomerke (en zelfs een 17" reservewiel) zijn eigenlijk enkel goed om naar de dichtsbijzijnde garage te rijden en 's avonds zijn die natuurlijk niet open hé. Dan hoef ik tenminste mijn vrouwke haar wagen niet meer in te pikken zoals vandaag het geval was.
                Deze is goed genoeg hoor 225/55/17. De 18" geraakt niet in de koffer doordat de band dan te breed is ( 245/45/18 ).
                1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Chriske Bekijk Berichten
                  Heb er nog geen enkel idee van. Blijkbaar moeten ze dit voorstellen aan elke klant bij de eerste safety-check, en binnen het jaar na aankoop van een nieuwe auto. De prijs zou berekend worden volgens het aantal km die je aflegt. Zal volgende week meer weten. In ieder geval heb je er de eerste twee jaar weinig aan, gezien de garantie. Dan is het enkel nuttig voor het onderhoud, en de assistance bij pech of ongeval. Na het verstrijken van de garantie kan het dan wel handig worden.
                  Heb deze formule gehad voor mijn twee vorige wagens ( Tigra en Zafira). Is wel zeer handig na het verstrijken van de garantietermijn, nooit geen onvoorziene kosten.

Heb onmiddels prijs laten maken voor ST CDTI 160 PK: Ongeveer 60 euro/maand voor 18500 km per jaar (alles inbegrepen uitgezonderd banden en koetswerk). Ik weet nog niet wat ik ga doen....

Comment

Ik heb dit op mijn Astra Coupé, Zafira A en Vectra C break gehad. Nu niet meer.
                    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Ik heb nu ondertussen 2000km gereden in mijn Insignia (1.6T Cosmo) en hij bevalt nog steeds prima. Heb wel vandaag een volwaardig reservewiel gehaald omdat ik dit toch wel een fijnere gedachte vindt dan dat spuitbusje met compressor. Het enige nadeel van de 1.6T is toch echt wel zijn verbruik, dat kan eigenlijk echt niet meer. Voor de rest niks dan lof voor de Insignia. Je hebt, nog steeds, overal wel bekijks.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hellas Bekijk Berichten
                        Heb deze formule gehad voor mijn twee vorige wagens ( Tigra en Zafira). Is wel zeer handig na het verstrijken van de garantietermijn, nooit geen onvoorziene kosten.

Heb onmiddels prijs laten maken voor ST CDTI 160 PK: Ongeveer 60 euro/maand voor 18500 km per jaar (alles inbegrepen uitgezonderd banden en koetswerk). Ik weet nog niet wat ik ga doen....

Heb net hetzelfde laten berekenen (CDTI 160pk) , idd ong 60euro/maand bij 20.000km/jaar
                        Onderhoudsschema "Eco Service" laten afprinten (particulier) bij Gman Antwerpen
                        Eerste onderhoud (2010) "service onderhoud 1/3/5 jaren" : 186.50 euro
                        2011 : "serviceonderhoud 2/4/6 jaren" + verversen remvloeistof) : 297.70 + 19.00 euro
                        2012 : '"serviceonderhoud 4/8/12 jaren" : 304.35 euro
                        2013 : "serviceonderhoud 2/6/10 jaar" + verversen remvloeistof : 297.70 + 19.00 euro
                        Totaal : +/- 1125 euro .
                        Pechverhelping 'VAB" + Europech : +/- 210 euro/jaar
                        Kostenplaatje op 4jaar : +/-2000 euro
                        Onderhoudskontrakt : 48 x 60 : +/- 2900 euro
                        Ik had liever de verlengde garantie genomen zoals aangeboden op de Opel site , deze wordt echter niet verkocht door G-man : reden " teveel betwistingen met deze verzekeringsmaatschappij " . Klantendienst Opel Belgium vertelde mij dat dealers vrij zijn om te verkopen wat zij willen (?) . Zij stelden voor om de "verlengde garantie" bij een andere
                        dealer aan te kopen (??) . Tja ... even verder over nadenken zeker

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Marc 99 Bekijk Berichten
                          Heb net hetzelfde laten berekenen (CDTI 160pk) , idd ong 60euro/maand bij 20.000km/jaar
                          Onderhoudsschema "Eco Service" laten afprinten (particulier) bij Gman Antwerpen
                          Eerste onderhoud (2010) "service onderhoud 1/3/5 jaren" : 186.50 euro
                          2011 : "serviceonderhoud 2/4/6 jaren" + verversen remvloeistof) : 297.70 + 19.00 euro
                          2012 : '"serviceonderhoud 4/8/12 jaren" : 304.35 euro
                          2013 : "serviceonderhoud 2/6/10 jaar" + verversen remvloeistof : 297.70 + 19.00 euro
                          Totaal : +/- 1125 euro .
                          Pechverhelping 'VAB" + Europech : +/- 210 euro/jaar
                          Kostenplaatje op 4jaar : +/-2000 euro
                          Onderhoudskontrakt : 48 x 60 : +/- 2900 euro
                          Ik had liever de verlengde garantie genomen zoals aangeboden op de Opel site , deze wordt echter niet verkocht door G-man : reden " teveel betwistingen met deze verzekeringsmaatschappij " . Klantendienst Opel Belgium vertelde mij dat dealers vrij zijn om te verkopen wat zij willen (?) . Zij stelden voor om de "verlengde garantie" bij een andere
                          dealer aan te kopen (??) . Tja ... even verder over nadenken zeker
                          Het is altijd wikken en wegen. Heb met mijn Zafira, na 4 jaar, serieuze kosten gehad aan de airco. Was toen wel blij dat ik contract had. Heeft me niets extra gekost, had anders de werkuren niet willen betalen....

Comment

Men maakt er een sport van om de dt fouten op te sporen zie ik. Eerst bij mij en dan met stephanvda. Schrijven jullie nooit fouten? Hoewel het buiten topic is toch een vraagje.
                            Wat biedt je de examenweek: juist of fout en waarom? Geïnteresseerden en mensen die denken dat ze het antwoord weten mogen steeds een privéberichtje sturen

Comment

Ik heb de foto's van mijn nieuwe aanwinst toegevoegd op mijn thread.
                              Je vindt deze via volgende link http://www.autoforum.be/showthread.php?t=37691

Ik heb al 240km op de teller en dan na nauwelijks iets meer als een dag.
                              Zalige wagen om mij rond te touren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten
                                Proficiat met de wagen en veel plezier ermee !

Maar die dt-fout ...
                                Zal van de opwinding zijn sorry

Comment

Even wederom over de i-pod: mijn i-pod is via een Mac geconfigureerd en uiteraard werk ik met I-tunes.De i-pod werd direct door de DVD-800 herkend, in m'n scherm zie ik alle lijsten die ik in i-tunes aangemaakt heb plus de standaard lijsten. De i-pod werkt via de usb ingang en wordt hier uiteraard ook mee opgeladen. Als de I-pod aangesloten staat zie ik een grote V in z'n schermpje staan.

Comment

Wie staat er nog niet op de lijst? Eventjes aanvullen aub? Er zijn op dit forum verschillende Insignia-bestellers & eigenaars die zich zeker nog niet hebben toegevoegd aan de lijst. Gelieve dit aub eventjes in orde te maken. Zo kunnen we op naar de 100 .

Wij wachten allemaal op foto's van de geleverde wagens dus aub op "Mijn duitse auto" een nieuwe thread aanmaken, alle info van je wagen meegeven en wat mooie foto's posten. Wij wachten allemaal vol ongeduld en willen graag dat er op één volledige pagina alleen maar Insignia's staan. Zou leuk zijn .

Geleverd + datum - 2 weken : Indien later geleverd dan verwacht + datum + aantal weken vertraging
                                    Geleverd + datum - 2 weken : indien vroeger geleverd dan verwacht + datum + aantal weken vroeger

1 - Gtske : 4drs Sport 2.0 CDTI 160pk - Black Sapphire - besteld : 29/09/2008 - Geleverd 20/01/2009 - 1 week
                                    2 - desmet! : 4drs Cosmo 1.8 140pk - Technical Grey - besteld : ???? - Geleverd 29/01/2009 - 1 week
                                    3 - Geff : 4drs Sport 2.0 CDTI 160pk - Technical Grey - besteld : 05/11/2009 - Geleverd : 29/01/2009 - 4-5 weken
                                    4 - arie26 : Geleverd
                                    5 - louisrr : 4drs Sport 1.6 Turbo 180pk -Black Sapphire - besteld : begin december - levering : 1/2 april Geleverd
                                    6 - dirk59 : 4drs Sport 2.0 Turbo 220pk - Black Sapphire - besteld : 12/12/2008 - geleverd 18/03/2009 - 2 weken
                                    7 - lusto : 4drs Sport 2.0 CDTI 130pk - Technical Grey - besteld : 04/12/2009 - Geleverd : 09/02/2009 - 7 weken
                                    8 - adnkoks : 4drs Edition 2.0 CDTI 130pk - Technical Grey - besteld : 26/01/2009 - Geleverd : 03/03/2009 - 1 week
                                    9 - casbas : 5drs Business 2.0 CDTI 130pk - besteld : 30/12/2008 - Geleverd
                                    10 - PepeBel4 : Black Sapphire - besteld : 24/12/2008 - Geleverd : 05/02/2009 - 5 weken (maar mag pas ophalen 10/05/2009, dan pas einde leasing huidige wagen)
                                    11 - McClane : ST Edition 2.0 CDTI 110pk - Technical Grey - besteld : 30/12/2008 - Geleverd : 18/03/2009 - 4-5 weken
                                    12 - Racingboy : 5drs Sport 2.0 CDTI 160pk - Sovereign Silver - besteld : 30/12/2008 - Geleverd
                                    13 - Egeltje : Geleverd
                                    14 - FCB : 4drs Cosmo 1.8 140pk - Black Sapphire - besteld : 19/01/2009 - Geleverd : 01/04/2009
                                    15 - 2.0T : ST Business 2.0 Turbo 220pk - besteld : 07/01/2009 - levering : half april
                                    16 - Twente70 : 4drs Sport 2.0 Turbo 220pk - Silver Lightning - besteld : 04/12/2008 - levering : week 15/16 bij de dealer
                                    17 - JohnnyGazet : 5drs Cosmo 2.0 CDTI 160pk - Black Sapphire - besteld : 24/10/2008 (wegvallen opel-eye 28/01/2009) - Geleverd : 05/03/2009 - 0 weken
                                    18 - Jackie74 : ST Cosmo 2.0 CDTI 130pk - Metro - besteld : 20/01/2009 - Geleverd : 17/04/2009 - 6 weken
                                    19 - Opelken : 4drs Edition 2.0 CDTI 110pk - besteld : 12/01/2009 - Geleverd
                                    20 - Thomas20VT : 4drs Executive 1.6 Turbo 180pk - Pommegranate Red - besteld : 10/02/2009 - levering : 27/04/2009 -> 11/05/2009 -> 27/05/2009
                                    21 - Sig : 5drs 1.6 Turbo 180pk - Metro - besteld : 02/01/2009 - Geleverd : 12/03/2009
                                    22 - Voodoo077 : 5drs Sport 2.0 CDTI 160pk - Black Sapphire - besteld : 24/01/2009 - levering :
                                    Verlaat van einde maart naar einde april
                                    23 - mike : 5drs Cosmo 1.8 140pk - Souvereign Silver - besteld : 09/01/2009 - productie : week 13 - Geleverd : 04/04/2009 - 1 week
                                    24 - bereboot : 4drs Cosmo 130pk - Pommegranate Red -besteld : 29/01/2009 - Geleverd : 12/03/2009 - 1 week
                                    25 - eurowines : ST Cosmo 2.0 CDTI 130pk - Technical Grey - besteld : 24/01/2009 - levering : in mei
                                    26 - split-second : ST Cosmo 2.0 CDTI 130pk - Black Sapphire - besteld 26/01/2009 - geleverd: 17/04/2009 - 4 weken
                                    27 - The Abolone : 4drs Edition 2.0 CDTI 110pk - Black Sapphire - besteld 25/01/2009 - geleverd : 06/03/2009 - 1 week
                                    28 - ironmangeorges : 5drs Cosmo 2.0 CDTI 160pk - Black Sapphire - besteld : 26/01/09 - geplande levering : week 14 nu week 16-17
                                    29 - Chriske : 4drs Edition 2.0 CDTI 130pk - Metro - besteld : 26/01/2009 - geleverd : 06/03/09 - 0 weken
                                    30 - ENO : ST Edition 2.0 CDTI 130pk - Panacotta - besteld : 04/02/2009 - geleverd : 20/03/2009 - 9 weken
                                    31 - Mr. Blonde : 4drs Executive 1.8 140pk - Black Sapphire besteld : 18/12/2008 - Geleverd : 11/03/2009 - 0 Weken
                                    32 - Appelgoedje : 4drs Edition 2.0 CDTI 110pk - Technical Grey - besteld : 21/01/2009 - geleverd : 31/03/2009 - 4 weken
                                    33 - dungen2003 : ST Executive 2.0 CDTI 130pk - Technical Grey - besteld : 04/02/2009 - geleverd : 14/03/2009 - 7 weken
                                    34 - geldrop e.o. : ST Business 1.6 Turbo 180pk - Pommegranate Red - besteld : 16/02/2009 - levering : 17/04/2009
                                    35 - Friemel : 5drs Executive 1.6 Turbo 180pk - Technical Grey - besteld : 05/02/2009 - levering : vertraagd door failissement naar medio Mei
                                    36 - Piet Neelen : 4drs Cosmo 1.6 Turbo 180pk - besteld : 02/01/2009 - Geleverd : 05/02/2009 - 1 week
                                    37 - Marang73 : ST Business 1.6 Turbo 180pk - besteld : 12/02/2009 - Geleverd : 30/03/2009 - 4 weken
                                    38 - Spoenk : 4drs Sport 2.0 CDTI 130pk - Technical Grey - besteld : 09/02/2009 - levering : week 14 - Geleverd : 8/04/09 (was wel week 14 in garage) - 0 weken
                                    39 - Tomira : 5drs Edition 2.0 CDTI 130pk - besteld : 15/11/2008 - levering : week 5 - Geleverd
                                    40 - Hellas : ST Cosmo 2.0 CDTI 160pk - Black Sapphire - besteld : 12/02/2009 - levering : week 22
                                    41 - JBA : 4drs Sport 1.6 Turbo 180pk - Technical Grey - besteld : 13/01/2009 - Geleverd : 27/02/09 (ivm vak. ophalen 10/03/09) - 4 weken
                                    42 - geert15 : ST Cosmo 2.0 CDTI 160pk - Technical Grey - besteld : 31/01/2009 - levering : ???
                                    43 - mdg : 4drs Cosmo 1.8 140pk - Black Sapphire - besteld : 09/02/2009 - levering : 25/04/2009
                                    44 - Mili : ST Cosmo 2.0 CDTI 160pk - Pannacotta - besteld : 08/01/2009 - levering : 09/05/2009 (vertraagd van 20/04/2009)
                                    45 - GJB : 4drs Cosmo 1.6 Turbo 180pk - Black Sapphire - besteld : 24/02/2009 - levering : week 17
                                    46 - bjodes : ST Sport 2.0 CDTI 130pk - Metro - besteld : 24/02/2009 - levering : half mei 2009 ipv juli 2009
                                    47 - ftielema : ST Cosmo 2.0 CDTI 130pk - besteld : 17/02/2009 - levering : 29/04/2009
                                    48 - InsigniA : ST Edition 2.0 CDTI 130pk - Technical Grey - besteld : 04/03/2009 - levering : mei 2009
                                    49 - Rogerke : ST Sport 2.0 CDTI 160pk - besteld : 27/01/2009 - levering : mei 2009
                                    50 - Baarsje : ST Cosmo 2.0 CDTI 130pk - Olympic White - besteld : 25/02/2009 - levering : juli 2009
                                    51 - Knorrie22 : 5drs Executive 2.0 CDTI 160pk - Black Sapphire - besteld : 15/11/2008 - levering : week 6 - uitgesteld naar week 13 - geleverd 16/04/09 (week 16) - 10 weken
                                    52 - Tigro033 : ST Sport 2.0 CDTI 130pk - Technical Grey - besteld : 26/02/2009 - levering : 26/06/2009
                                    53 - burton : 4drs Sport 2.0 CDTI 160pk - Black Sapphire - besteld : 21/02/09 - levering : week 20
                                    54 - Althalus : 4drs Sport 2.0 CDTI 130pk - Black Sapphire - besteld : 07/02/2009 - Geleverd : 25/03/2009 - 0 weken
                                    55 - WhN : 5drs Sport 2.8 V6 Turbo 260pk - Black Sapphire - besteld : 29/01/2009 - levering : 23/03/2009 (Vertraagd naar 17-04-2009)
                                    56 - TomKé : ST Edition 2.0 CDTI 110pk - Technical Grey - besteld : 06/02/2009 - levering : 03/06/2009
                                    57 - Oasis : 4drs Cosmo 2.8 V6 Turbo 260pk - Black Sapphire - besteld : 01/02/2009 - levering : midden April
                                    58 - Marc 99 : 4drs Sport 2.0 CDTI 160pk - Technical Grey - besteld : 24/01/2009 - levering : 25/03/2009 - Levering op 24/04/09 + 4 weken
                                    59 - RW1969 : 4drs Executive 1.6 Turbo 180pk - Technical Grey - besteld : 07/02/2009 - levering : 04/04/2009
                                    60 - stephanvda : 5drs Editon 2.0 CDTI 130pk - Myth Green - besteld : 11/02/2009 - levering : Verlaat van einde maart naar midden april.
                                    61 - jveck : ST Executive 2.0 CDTI 160pk - Technical Grey - besteld : 13/03/2009 - levering : 31/07/2009
                                    62 - DaVe bis : ST Cosmo 2.0 CDTI 130pk - Black Sapphire - besteld : 17/02/2009 - 06/06/2009
                                    63 - Just : ST Cosmo 1.8 140pk - Panacotta - besteld : 13/02/2009 - Geleverd : 03/04/09 - 0 weken
                                    64 - tom39 : ST Cosmo 2.0 Turbo 220pk -Technical grey - besteld : 02/03/2009 - levering : week 20
                                    65 - chucky : ST Cosmo 2.0 CDTI 160pk - Technical Grey - besteld : 12/03/2009 - levering : eind mei / begin juni
                                    66 - ventura7 : ST Cosmo 1.6 Turbo 180pk - Technical Grey - besteld : 21/01/2009 - levering : ???
                                    67 - pnoo : 4drs Edition 2.0 CDTI 110pk - Black Sapphire - besteld : 21/01/2009 - levering : week 24
                                    68 - Apiebe: ST Edition 2.0 CDTI 110pk - Pannacotta - besteld: 24/03/2009 - levering: 10/05/2009
                                    69 - NNDJ : 5drs Edition 1.8 140pk - Technical Grey - besteld : 25/02/2009 - Geleverd : 17/04/2009 - 0 weken
                                    70 - FastFluppie : ST Cosmo 2.0 CDTI 130pk - Technical Grey - besteld : 21/01/2009 -Geleverd : 23/03/2009 - 8 weken
                                    71 - Rêve d'Or : ST Cosmo 2.0 CDTI 130pk - Technical Grey - besteld : eind januari - levering : half mei
                                    72 - DRB : ST Edition 2.0 CDTI 110pk - Technical Grey - besteld: 31/01/2009 - Geleverd : 30/03/2009 - 8 weken
                                    73 - LORKI : 4drs Edition 2.0 CDTI 110pk - Technical Grey - besteld : 31/01/2009 - levering : eind mei
                                    74 - tinsignie : ST Edition 2.0 CDTI 130pk - Black Sapphire - besteld : 21/02/2009 - levering : mei
                                    75 - x37: ST Sport 2.0 CDTI 130pk - Technical Grey - besteld : 31/03/2009 - levering : begin juli
                                    76 - Xenixdtp: ST Cosmo 2.0 CDTI 130pk - Technical Grey - Besteld 29/01/2009 - Levering week 17
                                    77- J84: ST Sport 2.0 CDTI 130pk - Technical Grey - Besteld 31/03/2009 - Levering : eind juli
                                    78 - PT Conzales: ST Business 2.0 CDTI 130pk - Technical Grey - Besteld : ? - Levering : 10/04/2009
                                    79 - Jim79 : 5drs Executive 2.0 CDTI 160pk - Black Sapphire - besteld : 24/03/2009 - levering : week 20
                                    80 - Rpr1 : ST Cosmo 1.8 140pk - Black Sapphire - Besteld : 06/04/2009 - Levering : eind mei
                                    81 - dami : 5drs Sport 2.0 CDT8 130pk - Pommegranate Red - Besteld : 29/03/2009 - Levering : 18/06/2009
                                    82 - Beerse: ST Cosmo 2.0 CDTI 130pk - Technical Grey - Besteld: 23/03/09 - Levering: 11/05/2009

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk Berichten
                                      Even wederom over de i-pod: mijn i-pod is via een Mac geconfigureerd en uiteraard werk ik met I-tunes.De i-pod werd direct door de DVD-800 herkend, in m'n scherm zie ik alle lijsten die ik in i-tunes aangemaakt heb plus de standaard lijsten. De i-pod werkt via de usb ingang en wordt hier uiteraard ook mee opgeladen. Als de I-pod aangesloten staat zie ik een grote V in z'n schermpje staan.
                                      En Infinity de moeite ? Want werd op vorige posted niet goed bevonden door sommige
                                      Vermoedelijk deze week mijne gaan afhalen , dealer ging hem zelf opkuisen (vlugger)

Comment

Ondertussen 100 km verder met de Black-Beauty, louter lof.
                                        Waar je wel moet mee leren om te gaan is de 1.6 turbo motor. Beresnel maar knap zenuwachtig karakter.Bij een stoplicht moet je flink gas geven en slippen met de koppeling om goed weg te komen, vervolgens doet de motor ff weinig waardoor je dus meer gas gaat geven waarna het toerental als een gek stijgt zodra de turbo inkomt. (spinnende voorwielen).............zal wel wennen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ironmangeorges Bekijk Berichten
                                          En Infinity de moeite ?
                                          Als muziekliefhebber vind ik het absoluut de moeite waard. Superhelder en een bas die je "voelt". Ik denk wel dat het uitmaakt of je een 4, 5 deurs of station hebt. bij mij zitten de subwoofers (2 stuks) in een stalen hoedenplank met de kofferbak als klankkast. De andere uitvoeringen hebben er eentje in de reservewielruimte.

Comment

Working...
                                          X