Oorspronkelijk geplaatst door louisrr
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia (Part II)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
hier kan je het terug vinden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WhN Bekijk Berichtenhttp://www.autoforum.be/showthread.p...light=infinity
hier kan je het terug vinden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ironmangeorges Bekijk BerichtenWeet het wel , heb dat topic zelf aangemaakt , maar ik heb plaatsbesparend reservewiel erin steken , waar gaat de sub dan zitten ? Onder reservewiel
de sub zit verder dan het reservewiel, kan je zien op de middelste foto (onderaan)
in die grote ronde komt het reservewiel en meer naar voor zit de sub
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ironmangeorges Bekijk BerichtenEn Infinity de moeite ? Want werd op vorige posted niet goed bevonden door sommige
Vermoedelijk deze week mijne gaan afhalen , dealer ging hem zelf opkuisen (vlugger)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WhN Bekijk Berichtenniet gezien
de sub zit verder dan het reservewiel, kan je zien op de middelste foto (onderaan)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk BerichtenZullen we binnenkort merken hé. Dus de jouwe is ondertussen wel binnen?
Comment
-
Topic aanmaken
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenUpdate.
Insignia topics :- The Abolone : 2009 Opel Insignia 4dr Edition 2.0CDTI 110pk
- split-second : 2009 Opel Insignia Sports Tourer Cosmo 2.0CDTI 130pk
- Racingboy : 2009 Opel Insignia 5dr Sport 2.0CDTI 160pk
- APPELGOEDJE : 2009 Opel Insignia 4dr Edition 2.0CDTI 110pk
- Jacky74 : 2009 Opel Insignia Sports Tourer Cosmo 2.0CDTI 130pk
- Chriske : 2009 Opel Insignia 4dr Edition 2.0CDTI 130pk
- Gtske : 2009 Opel Insignia 4dr Sport 2.0CDTI 160pk
- ENO : 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI 130pk
- dungen2003 :2009 Opel Insignia Sports Tourer Executive 2.0CDTI 130pk
- WhN : 2009 Opel Insignia 5dr Sport 2.8 V6 turbo 4x4
- ironmangeorges : 2009 Opel Insignia 5dr Cosmo 2.0CDTI aut 160pk
- Geff : 2009 Opel Insignia 4dr Sport 2.0CDTI 160pk
- adnkoks : 2009 Opel Insignia 4dr Edition 2.0CDTI 130pk
- Baarsje : 2009 Opel Insignia Sports Tourer Cosmo 2.0CDTi 130pk
- Twente70 : 2009 Opel Insignia 4dr Sport 2.0 Turbo
- dirk59 : 2009 Opel Insignia 4dr Sport 2.0T 220pk
- desmet! : 2009 Opel insignia 4dr Cosmo 1.8 140pk
- Mili : 2009 Insignia Sports Tourer Cosmo 2.0CDTI 160pk
- McClane : 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI 110pk
- Rpr1: 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 1.8 Cosmo 140pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rpr1 Bekijk BerichtenHoe maak ik een Topic aan? alvast bedankt.....
Suc6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WhN Bekijk Berichtenniet gezien
De subwoofer in de 5d is misschien wel verschillend?
Ik heb de DVD 800 met standaard luidsprekers al eens horen spelen in een ST en had de indruk dat deze natuurlijker klonk dan met het Infinity Sound System (ook in een ST).
Ik heb nog getracht om het geluidsbeeld bij te regelen met de bass, mid en treble regelingen maar vond persoonlijk het geluid van de Infinity niet overtuigend Spijtig, want voor die meerprijs had ik zelfs mijn verwachtingen niet eens zo hoog gesteld.
Ik heb ook eens een vergelijking gemaakt met het Audi DSP Sound System in een A6 en het Harman Kardon System in een nieuwe C-Klasse en vooral van de laatste was ik wel heel erg onder de indruk. Het Audi DSP Sound System is ook niet zo bijzonder maar klinkt wel minder artificieel dan het Infinity Sound System.
Uiteindelijk vind ik dat die standaard luidsprekers van de Insignia ST helemaal nog niet zo slecht klinken en misschien wel voldoende goed zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fico99 Bekijk BerichtenJa, maar die foto's die ik daar had gepost zijn wel voor de ST he.
Ik heb de DVD 800 met standaard luidsprekers al eens horen spelen in een ST en had de indruk dat deze natuurlijker klonk dan met het Infinity Sound System (ook in een ST).
Ik heb nog getracht om het geluidsbeeld bij te regelen met de bass, mid en treble regelingen maar vond persoonlijk het geluid van de Infinity niet overtuigend Spijtig, want voor die meerprijs had ik zelfs mijn verwachtingen niet eens zo hoog gesteld.
Ik heb ook eens een vergelijking gemaakt met het Audi DSP Sound System in een A6 en het Harman Kardon System in een nieuwe C-Klasse en vooral van de laatste was ik wel heel erg onder de indruk. Het Audi DSP Sound System is ook niet zo bijzonder maar klinkt wel minder artificieel dan het Infinity Sound System.
Uiteindelijk vind ik dat die standaard luidsprekers van de Insignia ST helemaal nog niet zo slecht klinken en misschien wel voldoende goed zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fico99 Bekijk BerichtenJa, maar die foto's die ik daar had gepost zijn wel voor de ST he.
Mvg,=================
2016 Skoda Octavia RS
Comment
-
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het mogelijk is om de dakkoffer in koetswerkkleur te krijgen, is dit echt zo? En zo ja zijn daar foto's van?
Zou wel eens een foto van een rode ST willen zien met rode dakkofferOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenIk dacht ergens gelezen te hebben dat het mogelijk is om de dakkoffer in koetswerkkleur te krijgen, is dit echt zo? En zo ja zijn daar foto's van?
Zou wel eens een foto van een rode ST willen zien met rode dakkoffer
Maar.......ik heb Opel NL aangeschreven en zij gaven aan dat het niet mogelijk is om de dakkoffer in koetswerkkleur te leveren.
Zij zullen de website daarom ook aanpasssen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hellas Bekijk BerichtenIk mag die van mij woensdag gaan ophalen. Toch een vraagje:
Ik heb ondertussen in de handleiding gelezen dat de openingshoogte van de achterklep manueel is in te stellen. Lukt dit, of zijn er maar 2 mogelijkheden: helemaal of 3/4.
Gtrz,
Je kan dit manueel doen maar gaat ook redelijk makkelijk "automatisch". Gewoon klep openen met één van de 3 schakelaars (sleutel, schakelaar in bestuurdersportier of tiptoets en toets in achterklep) en dan stop zetten op de juiste hoogte door nogmaals een keer te drukken op één van de 3 knoppen. Daarna toets binnenkant achterklep 3 seconden ingedrukt houden.
Ik heb deze van mij deze avond ingesteld. Ik heb een carport en die is hoog genoeg, dus ik kan mijn klep volledig open zetten, maar heb ze ingesteld op 4/5 hoogte zodat ze sneller dicht is .
Comment
-
Ik denk persoonlijk dat als je een stevige kickbass wil hebben zelf het infinity soundsysteem niet veel zal helpen. Dan zou je naar een seperate subwooferkist moeten gaan.
Ik zou nu wel het infinity sound system willen horen in een ST. Horen of dit echt beter is dan de standaard uitvoering.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jackie74 Bekijk Berichten.... Dan zou je naar een seperate subwooferkist moeten gaan.
Comment
-
Eindelijk wat tijd gevonden voor een topic om m'n Black-Beauty voor te stellen.
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RW1969 Bekijk BerichtenHeeft het infotainmentsysteem een aparte uitgang om een subwoofer aan te sluiten?
Comment
Comment