Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat had de dealer mij toch bij de uitleg aangegeven : Gewoon duwen
Inderdaad ja, toch niks moeilijks aan, ik had dat klepke al open toen ik naar de Insignia ging kijken in de showroom.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Inderdaad ja, toch niks moeilijks aan, ik had dat klepke al open toen ik naar de Insignia ging kijken in de showroom.
Tsja, ik weet het nu........was altijd gewend aan een klepje die ik van binnenuit via een schakelaar moest openen. Nog iets wat ik uit het boekje moest vernemen: startautomaat.........sleutel hoef je maar een keer om te draaien en daarna los te laten, auto controleert de boel en start dan.Gaf de eerste paar keer nogal een raar "bijgeluid" omdat ik de sleutel net zolang omgedraaid hield tot de motor startte.
Zondag, mooi weer. Behalve hier.
Ik was van plan om een mooie review te schrijven, wat foto's te nemen en te proberen dat online te krijgen om een eigen thread te kunnen starten.
Ik heb mijn Insignia immers 3 weken nu, en bijna 3000 km.
Tot ik vanmorgen de wagen had gepoetst en mijn gerief pakte om achter de hoek foto's te gaan trekken.
Ik start en ... DVD800 dood. Ik ben dus om te rotten. Moet heel de week vroeg buiten en laat terug, weet niet wanneer ik tijd heb om hem binnen te doen.
Zondag, mooi weer. Behalve hier.
Ik was van plan om een mooie review te schrijven, wat foto's te nemen en te proberen dat online te krijgen om een eigen thread te kunnen starten.
Ik heb mijn Insignia immers 3 weken nu, en bijna 3000 km.
Tot ik vanmorgen de wagen had gepoetst en mijn gerief pakte om achter de hoek foto's te gaan trekken.
Ik start en ... DVD800 dood. Ik ben dus om te rotten. Moet heel de week vroeg buiten en laat terug, weet niet wanneer ik tijd heb om hem binnen te doen.
Maar voor de rest: zalige wagen, niet te doen!
Weer een DVD800 die het laat afweten na het poetsen van de wagen.
Ergens waterdoorsijpeling naar binnen ofzo ?
Toch heel raar
Ivm de automatische koffer. Heb deze eens proberen tegen te houden terwijl hij aan het sluiten was (ivm eventuele veiligheidsafschakeling) maar deze bleef gewoon verder sluiten.
Dus al je iets in de koffer hebt steken dat te ver achteruit zit en tegen uw achteruit zou komen, vrees ik voor het raampje
Met een manuele koffer kan je zo eens testen krijg ik ze dicht of net niet, hier is het nu op goed geluk
Weer een DVD800 die het laat afweten na het poetsen van de wagen.
Ergens waterdoorsijpeling naar binnen ofzo ?
Toch heel raar
Ivm de automatische koffer. Heb deze eens proberen tegen te houden terwijl hij aan het sluiten was (ivm eventuele veiligheidsafschakeling) maar deze bleef gewoon verder sluiten.
Dus al je iets in de koffer hebt steken dat te ver achteruit zit en tegen uw achteruit zou komen, vrees ik voor het raampje
Met een manuele koffer kan je zo eens testen krijg ik ze dicht of net niet, hier is het nu op goed geluk
Voor zover ik kan lezen is de electrische achterklep uit te schakelen en manueel te bedienen. Misschien dan toch wel aangeraden bij een volle koffer....om het raampje te sparen.
Na zo'n 1100km krijg ik op de ST CDTI reeds de melding dat het oliepijl laag is en moet bijgevuld worden.
Zou dit normaal zijn of eerder met mijn rijstijl te maken hebben ?
Ik rij nogal vaak autosnelweg. Verder bij het optrekken nog niet boven de 3500 toeren gegaan.
M.a.w. zijn hier nog insignia rijders die zo snel olie moesten bijvullen ?
Na zo'n 1100km krijg ik op de ST CDTI reeds de melding dat het oliepijl laag is en moet bijgevuld worden.
Zou dit normaal zijn of eerder met mijn rijstijl te maken hebben ?
Ik rij nogal vaak autosnelweg. Verder bij het optrekken nog niet boven de 3500 toeren gegaan.
M.a.w. zijn hier nog insignia rijders die zo snel olie moesten bijvullen ?
Kijk het anders even zelf na met de peilstok onder de motorkap.
Zie wel dat je wagen horizontaal staat en de motor warm is
Na zo'n 1100km krijg ik op de ST CDTI reeds de melding dat het oliepijl laag is en moet bijgevuld worden.
Zou dit normaal zijn of eerder met mijn rijstijl te maken hebben ?
Ik rij nogal vaak autosnelweg. Verder bij het optrekken nog niet boven de 3500 toeren gegaan.
M.a.w. zijn hier nog insignia rijders die zo snel olie moesten bijvullen ?
Ik heb dit ook al 2 keer gehad. Maar na 2 seconden verdwijnt de melding. Bij u ook?
Ik heb dit ook al 2 keer gehad. Maar na 2 seconden verdwijnt de melding. Bij u ook?
'k Weet eigenlijk niet.
Toen ik de melding zag ben ik met de boordcomputer naar het menu gegaan waar je de resterende levensduur van de olie kan zien. Dat stond nog op 89%.
Waarschijnlijk door de navigatie in dat menu verdween de melding over het oliepeil, en heb ik ze voorlopig niet meer teruggezien.
Ik controleer deze middag het oliepeil eens manueel.
Toch een veel voorkomend fenomeen.....
Als je zelf de batterij loskoppeld werkt de radio dan niet meer ? (staat er op die Car Pass geen code om hem terug in werking te stellen na stroomonderbreking ?)
Hopelijk komt Opel snel met een oplossing voor dit probleem en belangrijker dat ze effectief vinden waar het probleem zich voordoet...
Ik hou in ieder geval al hout vast dat ik het niet krijgen zal.......
Toch een veel voorkomend fenomeen.....
Als je zelf de batterij loskoppeld werkt de radio dan niet meer ? (staat er op die Car Pass geen code om hem terug in werking te stellen na stroomonderbreking ?)
Hopelijk komt Opel snel met een oplossing voor dit probleem en belangrijker dat ze effectief vinden waar het probleem zich voordoet...
Ik hou in ieder geval al hout vast dat ik het niet krijgen zal.......
Ze hadden mij vorige keer gezegd dat ik het euvel zelf kan oplossen door de truc met de batterij, maar nu staat het toch nog maar eens officieel geregistreerd.
Ze hadden mij vorige keer gezegd dat ik het euvel zelf kan oplossen door de truc met de batterij, maar nu staat het toch nog maar eens officieel geregistreerd.
Probleem komt dus op grote schaal voor (zie ook buitenlandse forums). Opel zal dus zeker weet hebben van de feiten en hopelijk op zoek zijn naar een oplossing. Iedere keer de batterij loskoppelen lijkt mij echt niet het ideale antwoord Zal ongetwijfeld vervolgd worden....
Ga naar de basis van dit forum: www.autoforum.be zoek en klik op Mijn voertuig/Mijn Duitse auto en klik dan bovenaan de pagina het blauwe vakje New Thread. Druk dan maar op uw toetsen tot de rook er uit komt en vergeet de foto's niet.
Yep ,code 56 dealer heeft gebeld om hem onmiddellijk door te sturen en gaat hem zelf opkuisen en trekhaak monteren dan is hij op 1 dag gereed , anders kan dit makkelijk nog 1 week duren voor hij bij dealer is . Papieren zijn ook al onderweg . Dus ik vermoed dinsdag ophalen .
Wat is code 56 precies?
Mijne is pas nu code 48 terwijl hij 100% zeker vorige week al bij dealer ging zijn ...
Dan nog wachten op papieren etc.
Maak er mij niet meer zenuwachtig in.
EDIT: Had dit hier sneller moeten zetten, net mail gehad dat de wagen binnen is bij hun ...
Eind deze week zou moeten lukken om er mee rond te rijden
Comment