Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Probeer die maar eens samen te krijgen op een meeting
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Spiegels inklappen met afstandsbediening en spiegels naar beneden draaien is alleen beschikbaar als je een 8 voudig (?) elektrisch verstelbare stoel hebt.
]Wij wachten allemaal op foto's van de geleverde wagens dus aub op "Mijn duitse auto" een nieuwe thread aanmaken, alle info van je wagen meegeven en wat mooie foto's posten. Wij wachten allemaal vol ongeduld en willen graag dat er op één volledige pagina alleen maar Insignia's staan. Zou leuk zijn . Geleverd + datum - 2 weken : Indien later geleverd dan verwacht + datum + aantal weken vertraging Geleverd + datum - 2 weken : indien vroeger geleverd dan verwacht + datum + aantal weken vroeger
]Wij wachten allemaal op foto's van de geleverde wagens dus aub op "Mijn duitse auto" een nieuwe thread aanmaken, alle info van je wagen meegeven en wat mooie foto's posten. Wij wachten allemaal vol ongeduld en willen graag dat er op één volledige pagina alleen maar Insignia's staan. Zou leuk zijn . Geleverd + datum - 2 weken : Indien later geleverd dan verwacht + datum + aantal weken vertraging Geleverd + datum - 2 weken : indien vroeger geleverd dan verwacht + datum + aantal weken vroeger
vandaag met een daeler gesproken..hij erkende de problemen met de software van de dvd 800..maar omdat het probleem zoveel voorkwam is er heel snel ingegrepen volgens hem en zouden de recent geleverde wagens geen enkel probleem meer mogen hebben..de wagens die een probleem hebben kunnen volgens hem via een software- aanpassing verholpen worden...de levertermijn voor een insignia ST zou momenteel 3 maanden bedragen..
Afgelopen donderdag een belletje van de dealer, hij is inmiddels op het parkeerterrein van de dealer en de levering kan op 01-05-2009 plaats vinden. Was een grote verrassing dus nummer 66 in de lijst waarbij de vraagtekens stonden v.w.b de leverdatum kan veranderd worden in 01-05-2009.
Ik heb geen probleem met m'n Belgische vrienden maarrrrrrr...................zou toch wel graag een LEUKE Nederlandse stem op m'n navigatie willen horen.
Was mijn leveringsdatum nog vergeten aan te vullen. Bij deze gebeurt. Ondertussen al wat km's gereden en ontzettend tevreden van de wagen. Enkel de bluetooth en telefoon bediening loopt wat moeizaam.
Vrijdag , zoals afgesproken , wagen gaan afhalen bij G-man Antwerpen . Knappe verschijning , en zeker geen spijt dat ik de 20 duimers heb genomen...alleen mogen de twee rechtse velgen al direct
vervangen worden . Beide vertoonden zware stoeprandschade . Voorzichtige jongens daar bij Opel . Nu al +/- 250km gereden : fantastische wagen . Schakelen naar vijfde en zesde nog wat stroef , maar dit zal nog wel beteren zeker ...
Gisteren lekker wezen knutselen in mijn Insignia.
Ik had een houder aangeschaft voor mijn Nokia E71 PDA.
Voor de insigina had de PDA shop een speciaal beugeltje om zonder boren te monteren.
Dit ging redelijk gemakkelijk. De positie is rechts van het infotainment systeem, dus linksboven het dashboardkastje.
Maar.... nu kom het. Alles netjes gemonteerd, stroom aangesloten. Infotainmentsysteem aangezet en.... de telefoon stoort verschrikkelijk . Wanneer ik hem uit de houder haal, en het toestel in mijn borstzak stop, is het storen over en werkt het op bluetooth prima.
Tip: voordat je overgaat tot montage, test eerst met je toestel nabij het infotainmentsysteem.
Zijn er meer mensen die er last van hebben dan hoor ik het graag. Pak je mobiel en test!
Insignia beugeltje en houder t.w.v. 98 EUR voor niets aangeschaft???
Waar in menu (Configuratie?) of menu inde linker hendel van voertuig of tellers .
Ik vind daar niets van de spiegels , wel vergrendeling van de deuren of enkel bestuurdersdeur openen.
Je hebt dan ook geen "Bestuurderszetel achtvoudig Elektrisch te verstellen incl. geheugenfunctie" als optie gekozen. als je dit had gekozen dan had je deze mogelijkheid wel.
Hadden ze me eigenlijk wel op voorhand kunnen zeggen dan had ik de optie er bij genomen. Is toch wel handig denk ik.
Ga de garage toch zeker vragen of ze dit mij er bij kunnen programmeren. Misschien doen ze dit wel.
Je hebt dan ook geen "Bestuurderszetel achtvoudig Elektrisch te verstellen incl. geheugenfunctie" als optie gekozen. als je dit had gekozen dan had je deze mogelijkheid wel.
Hadden ze me eigenlijk wel op voorhand kunnen zeggen dan had ik de optie er bij genomen. Is toch wel handig denk ik.
Ga de garage toch zeker vragen of ze dit mij er bij kunnen programmeren. Misschien doen ze dit wel.
Laat me iets weten als dit kan , handig voor mijn 20"
Hebben ze mij ook niet verteld , anders zeker genomen.
iemand ook al ondervonden , als je de radio helemaal volume stil zet en dan naar 1 dat er veel ruis op de radio of cd zit ? eens hij op 6 a 7 staat hoor je het niet meer.
Wij wachten allemaal op foto's van de geleverde wagens dus aub op "Mijn duitse auto" een nieuwe thread aanmaken, alle info van je wagen meegeven en wat mooie foto's posten. Wij wachten allemaal vol ongeduld en willen graag dat er op één volledige pagina alleen maar Insignia's staan. Zou leuk zijn . Geleverd + datum - 2 weken : Indien later geleverd dan verwacht + datum + aantal weken vertraging Geleverd + datum - 2 weken : indien vroeger geleverd dan verwacht + datum + aantal weken vroeger
Wij wachten allemaal op foto's van de geleverde wagens dus aub op "Mijn duitse auto" een nieuwe thread aanmaken, alle info van je wagen meegeven en wat mooie foto's posten. Wij wachten allemaal vol ongeduld en willen graag dat er op één volledige pagina alleen maar Insignia's staan. Zou leuk zijn . Geleverd + datum - 2 weken : Indien later geleverd dan verwacht + datum + aantal weken vertraging Geleverd + datum - 2 weken : indien vroeger geleverd dan verwacht + datum + aantal weken vroeger
Comment