Heeft er al iemand zo'n rubberen koffermat als accessoire genomen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia (Part II)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door WhN Bekijk BerichtenHeeft er al iemand zo'n rubberen koffermat als accessoire genomen?
Voor mijn ST.
96.80€ (dubbel zoveel als die van mijn Zafira en veel lichter van materiaal maar zou kunnen te maken hebben met het nog steeds kunnen bedienen van de ruimte onderin de koffer)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WhN
Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk BerichtenYes
Voor mijn ST.
96.80€ (dubbel zoveel als die van mijn Zafira en veel lichter van materiaal maar zou kunnen te maken hebben met het nog steeds kunnen bedienen van de ruimte onderin de koffer)
Ik heb vandaag een mailtje gekregen van Opel Belgium NV dat mijn wagen in Duitsland is geproduceerd maar nag niet in België is aangekomen. Wie heeft er ervaring met hoelang de volledige levering (wagen + papieren) nog duurt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mili Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door WhN
Goed om te horen want ik heb voor die van mij ook een genomen. maar de wagen is nog niet geleverd. Nu komt de kat op de koort.
Ik heb vandaag een mailtje gekregen van Opel Belgium NV dat mijn wagen in Duitsland is geproduceerd maar nag niet in België is aangekomen. Wie heeft er ervaring met hoelang de volledige levering (wagen + papieren) nog duurt?
Nu heb ik zelfs al gehoord van mijn dealer dat je nu eerst de wagen moet betalen , dan papieren opsturen en dan wagen afhalen . Mijne werd de week voordien gemaakt maar de dealer heeft er spoed laten achter zetten en hem zelf laten opkuisen daar hij dan vlugger kon afgeleverd worden . Maar normaal mag je 2 weken rekenen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ironmangeorges Bekijk BerichtenHangt van dealer af , ik rijdt al rond van vrijdag en heb zelfs papieren nog niet .
Nu heb ik zelfs al gehoord van mijn dealer dat je nu eerst de wagen moet betalen , dan papieren opsturen en dan wagen afhalen . Mijne werd de week voordien gemaakt maar de dealer heeft er spoed laten achter zetten en hem zelf laten opkuisen daar hij dan vlugger kon afgeleverd worden . Maar normaal mag je 2 weken rekenen .
Mijn wagen is op een vrijdag binnengekomen, de vrijdag erop waren de papieren er. Kreeg deze pas mee als alles betaald was. Met het inschrijvingsbewijs naar de verzekering en de dag erna de wagen gaan afhalen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk BerichtenJe rijdt al met de wagen rond zonder papieren ? Hoe zit dat dan met uw verzekering ?
Mijn wagen is op een vrijdag binnengekomen, de vrijdag erop waren de papieren er. Kreeg deze pas mee als alles betaald was. Met het inschrijvingsbewijs naar de verzekering en de dag erna de wagen gaan afhalen.
Comment
-
Bij mij was de wagen op een vrijdag geleverd, en 's maandags waren de papieren er. Omdat ze mij 's vrijdags niets hebben laten weten, kreeg ik 's maandags de papieren dus rechtstreeks mee...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Althalus Bekijk BerichtenLol, en bij mij de wagen op dinsdag, de papieren op woensdag, en vrijdag verkering en plaat in de bus...
Plaat had ik nog anders kon ik nog niet rond rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk BerichtenYes
Voor mijn ST.
Weet jij de afstand van buiten van die mat in de lengte?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WhN Bekijk BerichtenEn past die bij u goed? Ik heb die ook besteld gehad maar die is 20 a 30 cm te kort aan de zetelkant. Aan de kant van de bumper enz past alles goed. Ze zijn nu aan het navragen hoe het dermee zit.
Weet jij de afstand van buiten van die mat in de lengte?
Staat er op die mat ook INSIGNIA (en is zwaar geruit) ?
Is ook redelijk flexibele plastic..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ironmangeorges Bekijk BerichtenWeet iemand hoe het komt als ik via usb speel en in random zet deze nadien weg is als ik de wagen terug start , dan begint tekens het eerste liedje op de stick .
Oorspronkelijk geplaatst door ironmangeorges Bekijk BerichtenIk heb de liedjes in een map gestoken en lijkt het te werken , die zoekfunctie is toch niet makkelijk om mee te werken op dit forum , ik kom altijd in verkeerde forum terecht1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Voila.Oorspronkelijk geplaatst door McClane1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenVoila.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ironmangeorges Bekijk BerichtenOK bedankt , het werkt nu met de mappen (eigenlijk wel handiger )
Heb ook alles in 14mappen gestoken (ongeveer 950nummers)
En bij mij begint hij telkens helemaal van voor af aan nadat ik 5 a 10minuten ben weg geweest uit de auto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk BerichtenMaar start uw USB stick telkens niet opnieuw nadat je bv 10minuutjes uit de auto bent en daarna terug vertrekt ?
En bij mij begint hij telkens helemaal van voor af aan nadat ik 5 a 10minuten ben weg geweest uit de auto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ironmangeorges Bekijk BerichtenAls dat allemaal vol muziek staat dan rijd je een jaar rond
Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk BerichtenMaar start uw USB stick telkens niet opnieuw nadat je bv 10minuutjes uit de auto bent en daarna terug vertrekt ?
Ik heb meer mappen per stick staan. Er op letten dat er zeker niet meer dan 1000 titels op een stick staan en ook enkel maar MP3 bestanden. Geen WMA of andere. Zeker controleren.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
Comment
Comment