Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part II)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heeft er al iemand zo'n rubberen koffermat als accessoire genomen?
    Opel Insignia OPC
    BMW X5 3.0i
    Caterham Super 7

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WhN Bekijk Berichten
      Heeft er al iemand zo'n rubberen koffermat als accessoire genomen?
      Yes

Voor mijn ST.
      96.80€ (dubbel zoveel als die van mijn Zafira en veel lichter van materiaal maar zou kunnen te maken hebben met het nog steeds kunnen bedienen van de ruimte onderin de koffer)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WhN

Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk Berichten
        Yes

Voor mijn ST.
        96.80€ (dubbel zoveel als die van mijn Zafira en veel lichter van materiaal maar zou kunnen te maken hebben met het nog steeds kunnen bedienen van de ruimte onderin de koffer)
        Goed om te horen want ik heb voor die van mij ook een genomen. maar de wagen is nog niet geleverd. Nu komt de kat op de koort.
        Ik heb vandaag een mailtje gekregen van Opel Belgium NV dat mijn wagen in Duitsland is geproduceerd maar nag niet in België is aangekomen. Wie heeft er ervaring met hoelang de volledige levering (wagen + papieren) nog duurt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mili Bekijk Berichten
          Oorspronkelijk geplaatst door WhN

Goed om te horen want ik heb voor die van mij ook een genomen. maar de wagen is nog niet geleverd. Nu komt de kat op de koort.
          Ik heb vandaag een mailtje gekregen van Opel Belgium NV dat mijn wagen in Duitsland is geproduceerd maar nag niet in België is aangekomen. Wie heeft er ervaring met hoelang de volledige levering (wagen + papieren) nog duurt?
          Hangt van dealer af , ik rijdt al rond van vrijdag en heb zelfs papieren nog niet .
          Nu heb ik zelfs al gehoord van mijn dealer dat je nu eerst de wagen moet betalen , dan papieren opsturen en dan wagen afhalen . Mijne werd de week voordien gemaakt maar de dealer heeft er spoed laten achter zetten en hem zelf laten opkuisen daar hij dan vlugger kon afgeleverd worden . Maar normaal mag je 2 weken rekenen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ironmangeorges Bekijk Berichten
            Hangt van dealer af , ik rijdt al rond van vrijdag en heb zelfs papieren nog niet .
            Nu heb ik zelfs al gehoord van mijn dealer dat je nu eerst de wagen moet betalen , dan papieren opsturen en dan wagen afhalen . Mijne werd de week voordien gemaakt maar de dealer heeft er spoed laten achter zetten en hem zelf laten opkuisen daar hij dan vlugger kon afgeleverd worden . Maar normaal mag je 2 weken rekenen .
            Je rijdt al met de wagen rond zonder papieren ? Hoe zit dat dan met uw verzekering ?

Mijn wagen is op een vrijdag binnengekomen, de vrijdag erop waren de papieren er. Kreeg deze pas mee als alles betaald was. Met het inschrijvingsbewijs naar de verzekering en de dag erna de wagen gaan afhalen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk Berichten
              Je rijdt al met de wagen rond zonder papieren ? Hoe zit dat dan met uw verzekering ?

Mijn wagen is op een vrijdag binnengekomen, de vrijdag erop waren de papieren er. Kreeg deze pas mee als alles betaald was. Met het inschrijvingsbewijs naar de verzekering en de dag erna de wagen gaan afhalen.
              Woensdag mail gehad met roze formulier (aanvraag tot inschrijving )Verzekering heeft hem ingeschreven via computer en me bewijs bezorgt ( kan daar wel boete voor krijgen als je geen inschrijvingsbewijs hebt ) . Verzekering in orde en wagen vrijdag gaan halen . In de loop van volgende week komen mijn papieren en zal dealer mij contacteren om deze op te halen . Vandaag stak inschrijvingsbewijs in de brievenbus daar deze maar om 16:28 was doorgegeven woensdag had ik het nog niet vrijdag morgend .

Comment

• Bij mij was de wagen op een vrijdag geleverd, en 's maandags waren de papieren er. Omdat ze mij 's vrijdags niets hebben laten weten, kreeg ik 's maandags de papieren dus rechtstreeks mee...
                2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
                2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
                2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Lol, en bij mij de wagen op dinsdag, de papieren op woensdag, en vrijdag verkering en plaat in de bus...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Althalus Bekijk Berichten
                    Lol, en bij mij de wagen op dinsdag, de papieren op woensdag, en vrijdag verkering en plaat in de bus...
                    Met wie heb je verkering ? met de Insignia.
                    Plaat had ik nog anders kon ik nog niet rond rijden.

Comment

Yes

Voor mijn ST.
                      En past die bij u goed? Ik heb die ook besteld gehad maar die is 20 a 30 cm te kort aan de zetelkant. Aan de kant van de bumper enz past alles goed. Ze zijn nu aan het navragen hoe het dermee zit.
                      Weet jij de afstand van buiten van die mat in de lengte?
                      Opel Insignia OPC
                      BMW X5 3.0i
                      Caterham Super 7

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WhN Bekijk Berichten
                        En past die bij u goed? Ik heb die ook besteld gehad maar die is 20 a 30 cm te kort aan de zetelkant. Aan de kant van de bumper enz past alles goed. Ze zijn nu aan het navragen hoe het dermee zit.
                        Weet jij de afstand van buiten van die mat in de lengte?
                        Alles past perfect langst alle kanten, zal de afmetingen eens nameten.
                        Staat er op die mat ook INSIGNIA (en is zwaar geruit) ?
                        Is ook redelijk flexibele plastic..

Comment

• Weet iemand hoe het komt als ik via usb speel en in random zet deze nadien weg is als ik de wagen terug start , dan begint tekens het eerste liedje op de stick .

Comment

• Ik heb de liedjes in een map gestoken en lijkt het te werken , die zoekfunctie is toch niet makkelijk om mee te werken op dit forum , ik kom altijd in verkeerde forum terecht

Comment

Weet iemand hoe het komt als ik via usb speel en in random zet deze nadien weg is als ik de wagen terug start , dan begint tekens het eerste liedje op de stick .
                              Bij mij werkt dat perfect. Ik gebruik twee verschillende sticks met telkens -1000 bestanden erop. Alles staat in MP3 en is onderverdeeld in mappen (vb Anouk, Roxette,...) Sticks die ik gebruik zijn er 3 van Emtec 4GB(te koop per drie groen, rood, blauw in de Makro voor 29,90€) en een Sony MicroVault 16GB (let op je kan daarvan slechts 4GB~1000 songs benutten anders leest hij steeds opnieuw de stick in). Stick is verkrijbaar in 4GB.

Oorspronkelijk geplaatst door ironmangeorges Bekijk Berichten
                              Ik heb de liedjes in een map gestoken en lijkt het te werken , die zoekfunctie is toch niet makkelijk om mee te werken op dit forum , ik kom altijd in verkeerde forum terecht
                              Je moet geavenceerd zoeken en dan in de topics en niet op titel.
                              1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                              2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Voila.
                                Oorspronkelijk geplaatst door McClane
                                1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• OK bedankt , het werkt nu met de mappen (eigenlijk wel handiger )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                                    Voila.
                                    Als dat allemaal vol muziek staat dan rijd je een jaar rond

Comment

OK bedankt , het werkt nu met de mappen (eigenlijk wel handiger )
                                      Maar start uw USB stick telkens niet opnieuw nadat je bv 10minuutjes uit de auto bent en daarna terug vertrekt ?

Heb ook alles in 14mappen gestoken (ongeveer 950nummers)
                                      En bij mij begint hij telkens helemaal van voor af aan nadat ik 5 a 10minuten ben weg geweest uit de auto.

Comment

Maar start uw USB stick telkens niet opnieuw nadat je bv 10minuutjes uit de auto bent en daarna terug vertrekt ?

En bij mij begint hij telkens helemaal van voor af aan nadat ik 5 a 10minuten ben weg geweest uit de auto.
                                        Dat weet ik nog niet , ben nog niet gaan rijden nu . Het werkt wel als ik sleutel uit contact haal en terug opstart dan begint hij waar hij gestopt is en staat nog in random .

Comment

Als dat allemaal vol muziek staat dan rijd je een jaar rond

Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk Berichten

Neen.

Ik heb meer mappen per stick staan. Er op letten dat er zeker niet meer dan 1000 titels op een stick staan en ook enkel maar MP3 bestanden. Geen WMA of andere. Zeker controleren.

Comment

Working...
                                          X