Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb meer mappen per stick staan. Er op letten dat er zeker niet meer dan 1000 titels op een stick staan en ook enkel maar MP3 bestanden. Geen WMA of andere. Zeker controleren.
Geen WMA ik rip mijn cd met windows media player en dan zet hij alles in WMA
Ik heb meer mappen per stick staan. Er op letten dat er zeker niet meer dan 1000 titels op een stick staan en ook enkel maar MP3 bestanden. Geen WMA of andere. Zeker controleren.
In welke kwaliteit neem je die mp3's op/over?
Ik vind tov de radio de mp3's niet zo strak klinken.
Gisteren eens Infinity deftig opengezet en alles trilt en toch blijft geluid nog zuiver, echt de moeite die optie imo
Je kan je WMP in het menu rippen bij de rip optie's instellen naar "Rippen naar MP3".
WMP openen. Dan taakbalk bovenaan "Extra" -> "opties" -> map "muziek rippen"
Dan instelling voor rippen Indeling wijzigen van WMA naar MP3 en dan nog de kwaliteit op maximum zetten.
Knop toepassen klikken en dan OK
In welke kwaliteit neem je die mp3's op/over?
Ik vind tov de radio de mp3's niet zo strak klinken.
Gisteren eens Infinity deftig opengezet en alles trilt en toch blijft geluid nog zuiver, echt de moeite die optie imo
Wat ik wel heb , is als je het volume volledig weg draait naar 0 en dan naar 1 een geruis op de achtergrond , hebben jullie dit ook . Vanaf ongeveer 7 is het niet meer hoorbaar en op 30 zeker niet .
Ben wel zeer tevreden van infinity , bass halo seg en geen vervorming .
Wat ik wel heb , is als je het volume volledig weg draait naar 0 en dan naar 1 een geruis op de achtergrond , hebben jullie dit ook . Vanaf ongeveer 7 is het niet meer hoorbaar en op 30 zeker niet .
Ben wel zeer tevreden van infinity , bass halo seg en geen vervorming .
Nog niet op gelet. Equalizer is wel volledig naar mijn goesting geregeld.
Tjiens. Ik dacht dat hij geen WMA bestanden kon lezen. Zal wel aan mij liggen.
Ik denk dat het aan mij ligt , had 1 map gemaakt en deze stond allemaal in mp3 maar aan het rippen van cd en zet in wma (maar nog niet geprobeerd ) . Heb in opties veranderd naar mp3 in 192kb. Oeps bedankt ( spaard me tijd om alle cd's opnieuw te doen ) had er nog maar 2 gedaan .
Ik denk dat het aan mij ligt , had 1 map gemaakt en deze stond allemaal in mp3 maar aan het rippen van cd en zet in wma (maar nog niet geprobeerd ) . Heb in opties veranderd naar mp3 in 192kb. Oeps bedankt ( spaard me tijd om alle cd's opnieuw te doen ) had er nog maar 2 gedaan .
Voor de beste MP3 kwaliteit moet je een bitrate van 320 nemen.
Ook ik heb alle MP3's in mappen staan , maar ook m3u playlist per map aangemaakt.
Het infotainment systeem geeft keurig alle lijsten weer.
De Opel Insignia onderscheidt zich van andere grote zakenauto's met vooruitstrevende techniek, veel aandacht voor vormgeving en een hoge mate van comfort. De Sports Tourer biedt ook nog eens ruimte.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Wij wachten allemaal op foto's van de geleverde wagens dus aub op "Mijn duitse auto" een nieuwe thread aanmaken, alle info van je wagen meegeven en wat mooie foto's posten. Wij wachten allemaal vol ongeduld en willen graag dat er op één volledige pagina alleen maar Insignia's staan. Zou leuk zijn . Geleverd + datum - 2 weken : Indien later geleverd dan verwacht + datum + aantal weken vertraging Geleverd + datum - 2 weken : indien vroeger geleverd dan verwacht + datum + aantal weken vroeger
Nou, vijf weken te vroeg?? Gezien je besteldatum en die van anderen mocht het onderhand wel. Ik heb twee weken later besteld en krijg de mijne volgende week.
Is het normaal dat ik steeds de sport stand moet induwen . Ik wil constant in sport rijden maar ik moet deze telkens ik start inschakelen
Ja,dat klopt de auto keert telkens terug naar zijn standaardinstelling. Ik weet niet of dat in het configuratiescherm kan aangepast worden,maar ik dacht het niet.
Ja,dat klopt de auto keert telkens terug naar zijn standaardinstelling.
Ook ergens logisch denk ik, want het is het beste om rustig warm te rijden voordat je sportief gaat rijden!
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment