Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part II)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyGazet Bekijk Berichten
    Ja,dat klopt de auto keert telkens terug naar zijn standaardinstelling. Ik weet niet of dat in het configuratiescherm kan aangepast worden,maar ik dacht het niet.
    Nee kan niet (momenteel) - reden is volgens verkoper voor de chauffeur bedoeld??
    Dus iedereen kiest zijn manier van rijden en dus staat die standaard ingesteld ...

Wel leuk dat iedereen (voorlopig?) nog kijkt naar de auto en ze er je over aanspreken ... mocht het nu volgende keer een knap dingske zijn ipv een oud ventje

En damned die gaat nu al serieus vooruit in vergelijking met die eerste testwagen ... dat belooft!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ironmangeorges Bekijk Berichten
      Is het normaal dat ik steeds de sport stand moet induwen . Ik wil constant in sport rijden maar ik moet deze telkens ik start inschakelen
      Klopt, bij auto starten begint 'ie altijd neutraal.

Comment

• Dit is de 2 de keer dat ik voor heb dat het alarm af gaat in mijn garage zonder dat er ook maar iets in de buurt is . Vervelend 's nachts . Zijn er nog die dit al voor hebben gehad ?
        Anders laat ik hem in vervolg in garage open staan .
        Wat ik wel heb vernomen is dat enkel de sirene gaat , als ik de ramen naar beneden doe en alarm activeer en arm naar binnen steek gaat alarm af maar ook de richtingaanwijzers knipperen . Dit deed hij niet bij spontane sirene
        Last edited by ; 28/04/2009, 22:22.

Comment

• @ voodoo 077

was hij nu het wachten waard of niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk Berichten
            Alles past perfect langst alle kanten, zal de afmetingen eens nameten.
            Staat er op die mat ook INSIGNIA (en is zwaar geruit) ?
            Is ook redelijk flexibele plastic..
            Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk Berichten
            @ WhN :Lengte van de koffermat is in het midden 1055mm en langst de buitenkanten 1035mm

Let wel dit is de koffermat voor de ST hé en niet voor de 4 of 5dr !!
            Merci, ik zal bij mij is afmeten. Ik heb wel 5d maar als ik via EPC (Opel parts cataloog) zie naar de 5d is dat idd met Insignia en zwaar geruit voor 4d en 5d. Voor ST is dat met lijnen.
            Dus ik bestel voor 5d ( met Insignia erop en zwaar geruit) wat komt er binnen? met lijnen (wat voor ST zou moeten zijn) En de nummer op de mat komt overeen met EPC voor 5d.

Heb je toevallig een nummer gezien op de kleine opstaande zijde van de mat?
            Is iets met 19 beginnend dacht ik.
            Last edited by WhN; 29/04/2009, 00:09.
            Opel Insignia OPC
            BMW X5 3.0i
            Caterham Super 7

Comment

• Eindelijk is het dan zover, kan de auto aan het eind van de middag op halen.
              Foto`s volgen later.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WhN Bekijk Berichten
                Merci, ik zal bij mij is afmeten. Ik heb wel 5d maar als ik via EPC (Opel parts cataloog) zie naar de 5d is dat idd met Insignia en zwaar geruit voor 4d en 5d. Voor ST is dat met lijnen.
                Dus ik bestel voor 5d ( met Insignia erop en zwaar geruit) wat komt er binnen? met lijnen (wat voor ST zou moeten zijn) En de nummer op de mat komt overeen met EPC voor 5d.

Ik heb ook geen lijnen hoor, ik heb de zwaar geruite met Insignia op.
                Ik zal eens kijken naar een nummer.

Comment

• Maandag is de levering en zojuist even bij de garage langsgeweest.
                  Auto stond op de brug en ik heb heel even met de monteur gekletst.
                  Ik kan nog niets zeggen over de auto zelf maar wel dat de 1.6t een stuk kleinere motor is dan mijn 2.4 die ik nu heb.
                  Is denk ik wel makkelijk sleutelen met zoveel ruimte om de motor.
                  Het lijkt wel of ze een naaimachine hebben geplaatst.

De kleur pommegranate red is toch wel meer bordeauxrood dan fel rood. Van mij had ie wel wat feller mogen zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mx-lover Bekijk Berichten
                    @ voodoo 077

was hij nu het wachten waard of niet?
                    ABSOLUUT!

Op het moment zelf ben je teleurgesteld en reageer je nogal bits maar de garage heeft me een deftige vervangwagen bezorgd en me constant op de hoogte gehouden van de evolutie dus geen klagen over.

+
                    * Auto is nu al pijlsnel. dat belooft na een vitaminekuurtje
                    * Leder ruikt lekker en zit zacht
                    * GPS en volledige DVD800 is perfect
                    * Bluetooth werkt perfect met mijn iPhone
                    * Infinity is dag en nacht tov gewone audio - lekkere bas en toch zuiver op hoog volume
                    * 20" zijn zeer knap en toch is comfort perfect
                    * Zwart is imo nog steeds knapste kleur (dit terzijde maar om te zeggen dat ik tevreden ben
                    omdat ik ook effe aan wit dacht)

-
                    * Zetels zitten dan wel goed maar is zoals bij meeste merken geen zijsteun dus als je op
                    sportief staat en snel in de bocht gaat beweeg je wel serieus mee
                    * spiegels kantelen niet bij achteruitrijden (maar kan je laten programmeren)
                    * ???

Voor foto's zal ik eens een pagina aanmaken maar ik kan verwijzen naar die van IronManGeorges want is op versnellingsbak na identiek dezelfde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten
                      * spiegels kantelen niet bij achteruitrijden (maar kan je laten programmeren)
                      .
                      Vertel vertel ?

Dacht dat dit enkel mogelijk was met die optie bestuurderszetel met geheugenfunctie ?

Gisteren tijdens het wassen van de wagen al een ongelukje gehad. Mijn achterruitenwisser had ik rechtstaan om mijn raam te wassen, toen ik de bumper onderaan aan het kuisen was en kwam terug recht stootte ik per ongeluk tegen deze ruitenwisser met een krak als gevolg (zeer brose plastic)

Last edited by ; 29/04/2009, 12:03.

Comment

Ik heb ook geen lijnen hoor, ik heb de zwaar geruite met Insignia op.
                        Ik zal eens kijken naar een nummer.

Op welke site vind ik dit terug?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WhN Bekijk Berichten
                          Hier is de nummer : GM 19172568

De bestelnummer is : 1722158

En hier de site : http://www.opel.de/service/accessori...oriesCatalogue
                          Links kan je het model kiezen ivm de accessoires : 4dr, 5dr, ST

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                            Op autozine toch maar iets vreemd gelezen

Dat de 1.6 turbo ofwel zuinig is, maar dan ook tam;
                            Ofwel in "Spotstand" sportief, maar dan ook veel verbruikt!

Ik kan moeilijk geloven dat een auto met 180 pk "tam" kan zijn, die moet toch in alle omstandigheden goed meekunnen met het verkeer?

http://www.autozine.nl/text/724.html
                            Niemand die hier iets op te zeggen heeft??

Vind deze vaststellingen toch wel vreemd, want als de 1.6 turbo al zo "slecht" presteert, dan moet de gewone 1.6 echt een ramp zijn?
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Dat viel mij ook al op.
                              Er wordt nogal lovend gesproken over het feit dat deze cng de benzine 1.6t dicht benadert.
                              Als deze motor niet goed zou zijn dan zou men liever hebben dat deze motor anders rijdt.
                              Over vier dagen krijg ik mijn 1.6t en kan ik gaan testen hoe het rijdt.

Al zijn de reacties hier op het forum zeker niet negatief over deze motor.

Comment

Hier is de nummer : GM 19172568

De bestelnummer is : 1722158

En hier de site : http://www.opel.de/service/accessori...oriesCatalogue
                                Links kan je het model kiezen ivm de accessoires : 4dr, 5dr, ST
                                De gevarendriehoek voor 577 euro zal denk ik weinig worden besteld..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geldrop e.o. Bekijk Berichten
                                  De gevarendriehoek voor 577 euro zal denk ik weinig worden besteld..
                                  Zal wel een foutje zijn zeker
                                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• bron
                                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Is het normaal dat de vloer aan de gaspedaal naar beneden loopt ?
                                          (positie van de hiel aan het gaspedaal)
                                          aan de (ont)koppeling en rempedaal loopt deze vlak en naar de gas aan toe gaat deze met een zonk naar beneden....

Deze morgend omstreeks 10u reed er een ST Tech.Grey van de parking in de Colruyt in Ekeren, terwijl ik erop reed. Was de eerste die ik in het wild zag buiten de mijne.
                                          Omstreeks 12u ook een zwarte 4 of 5dr gezien op de Boerendijk in Ekeren.
                                          Ze beginnen meer en meer in het straatbeeld te komen
                                          Last edited by ; 29/04/2009, 18:54.

Comment

Working...
                                          X