Oorspronkelijk geplaatst door split-second
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia (Part II)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
@ voodoo 077
je bent er precies echt wel content over..
vermits je blijkbaar nogal veeleisend bent zijn je bemerkingen een goeie waardemeter om één en ander te beoordelen..kheb het gevoel dat ik ongeveer dezelfde zaken belangrijk vind aan een auto als jij..aan de samenstelling van je auto te zien althans..
alleen...ik ben geschokt dat je zelfs in die sportstoelen in bochten bijna naast je zetel geraakt en dat je nu al weet dat hij pijlsnel is... hij moet nog gerodeerd worden he!!!
shame on you..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenNiemand die hier iets op te zeggen heeft??
Vind deze vaststellingen toch wel vreemd, want als de 1.6 turbo al zo "slecht" presteert, dan moet de gewone 1.6 echt een ramp zijn?Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bjodes Bekijk BerichtenEcoflex komt veel te laat . Zou mij toch wel wat schelen per maand.
Maar nog te zeker zijn van Ecoflex ST, zie Mercedes, kan je hun eco ook enkel hebben op de berline en niet op hun break.
Laten we hopen dat Opel ook met een Insignia ST EcoFlex gaat uitkomen.
Het contract van mijn huidige leasewagen loopt eind juni 2010 af en hoop dan reeds in maart een Insignia ST EcoFlex 160pk te mogen bestellen
Ik denk dat ik zowat de enige ben op deze planeet die met een A6 rijd en uitkijkt naar een Insignia ST, lol
Op het werk hebben ze mij in ieder geval reeds voor gek verklaard
Comment
-
Ik heb ook dat idee soms van die auto journalisten.
Heb ergens een test gezien met de zwaarste motor, iets van 220 pk dacht (schiet me niet dood indien verkeerd), en dan ja motor is wel krachtig maar toch niet ook niet echt overdreven, dacht zo goed als niemand zal die zware motor hebben is dan volgens de journalist wat flauwtjes??? Ocharme al de andere mensen dacht ik dan.
Testen idd altijd topversies met alles erop en eraan. Vergelijken ze dan met andere auto's in het segment die dan wegens full option bij wijze van spreken dubbel zo duur zijn maar soit.
Heb dan wat meer vertrouwen in reacties van mensen hier zeker kritische die eigenlijk liever een audi wilden in de 1ste plaats :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fico99 Bekijk BerichtenIk denk dat ik zowat de enige ben op deze planeet die met een A6 rijd en uitkijkt naar een Insignia ST, lol
Op het werk hebben ze mij in ieder geval reeds voor gek verklaard
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mx-lover Bekijk Berichten@ voodoo 077
je bent er precies echt wel content over..
vermits je blijkbaar nogal veeleisend bent zijn je bemerkingen een goeie waardemeter om één en ander te beoordelen..kheb het gevoel dat ik ongeveer dezelfde zaken belangrijk vind aan een auto als jij..aan de samenstelling van je auto te zien althans..
alleen...ik ben geschokt dat je zelfs in die sportstoelen in bochten bijna naast je zetel geraakt en dat je nu al weet dat hij pijlsnel is... hij moet nog gerodeerd worden he!!!
shame on you..
Bovendien het is natuurlijk ook altijd anders als het je eigen wagen is dan een testwagen, je past die aan zoals het jou schikt.
Over die sportstoelen, ik had ervoor een E92 (3 coupé) en die sportzetels zijn wel beter. Die zijsteun bij BMW hebben weinig anderen en is gewoon aanpassen maar zal ook wel perfect lukken hoor met deze zetels
Ik had het vooraf nooit gedacht dat de wagen zo goed ging zijn....
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten* spiegels kantelen niet bij achteruitrijden (maar kan je laten programmeren)
.
Dacht dat dit enkel mogelijk was met die optie bestuurderszetel met geheugenfunctie ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk BerichtenVertel vertel ?
Dacht dat dit enkel mogelijk was met die optie bestuurderszetel met geheugenfunctie ?
Wat je volgens mijn verkoper kan doen is het apart laten programmeren dat bij het achteruit rijden de BEIDE (d'oh!) spiegels naar beneden gaan.
Time will tell
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RW1969 Bekijk BerichtenVoor de beste MP3 kwaliteit moet je een bitrate van 320 nemen.
Ook ik heb alle MP3's in mappen staan , maar ook m3u playlist per map aangemaakt.
Het infotainment systeem geeft keurig alle lijsten weer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk BerichtenSpeciale uitvoering?????
Je moet het mij vergeven, ben nog met werk bezig geweest tot 1:45 vorige nacht dus niet echt fris vandaag
Btw op alle motoren staat ecotec, amai wat moeten die dan uitbraken van CO2 moest dat er niet opstaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk BerichtenJa absoluut de testwagen (ook een 160pk) was zeer volledig en leuk om mee te rijden maar was tamelijk "tam". De mijne daarentegen heb ik direct opengezet (af en toe als hij warm is tot 4500 toeren gaan en regelmatig zeer laag en hoog gaan) en die rijdt nu al vlotter dan die testwagen toen.
Ik hoop dat deze meevalt want heb er niet mee gereden maar zou het zonde vinden moest het een zogenaamde maandag auto zijn, dan ben ik bang dat deze snel van eigenaar veranderd .
Het zou niet de éérste zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door f.v Bekijk BerichtenJij bedoelt waarschijnlijk 'ecoflex'?
Dat staat op bijna alle Opel motoren tegenwoordig.
Het zijn pas de EcoFlex motoren die een uitstoot hebben van <140g.
Comment
-
al iemand hier die als radio de CDC 400 genomen heeft? ik vermoed dat dat ongeveer hetzelfde is als de cdc 40 opera die ik in mijn GTC had..en dat speelde echt wel schitterend..
vermits ik niet zo'n gps -fan ben zou ik overwegen om voor die radio te gaan maar door de prijs van dat launchpack is het bijna absurd om dat niet te nemen..want als je de cdc 400 in optie neemt,de parkeersensoren en elektronische handrem..da kost bijna net zoveel als het launchpack..dus krijg je de gps zo goed als gratis..en dan is het bijna gek het niet te nemen....bovendien heb je bij de dvd 800 een prachtig groot kleurenscherm en bij de cdc 400 vermoedelijk niet..dus gaat deze volgens mij heel degelijke muziekinstallatie eigelijk helemaal z'n doel voorbij..ergens wel zonde.
Comment
-
Opel heeft 100.000 orders voor Insignia
1 mei 2009 | Tekst: Stéphan Vermeulen
De Opel Insignia is aangeslagen bij het publiek, een andere conclusie kun je niet trekken gezien het feit Opel al 100.000 orders heeft voor de nieuwe middenklasser. De Insignia is sinds het einde van vorig jaar leverbaar, de Sports Tourer staat inmiddels ook bij de dealer.
Opel gaat deze maand drie extra ploegendiensten draaien in Rüsselsheim om aan de vraag te kunnen voldoen. Vorige week vrijdag stond het aantal bestellingen voor de Insignia in Nederland op 4.000, en dat terwijl de Sports Tourer nog maar net bij de dealer staat. Dat de Insignia het vooral goed doet bij ‘vreemdmerkrijders’ blijkt uit het feit dat het voor veel kopers de eerste Opel is. In Duitsland is dankzij het nieuwe model Opels verkoop in de middenklasse met 82 procent gestegen ten opzichte van het eerste kwartaal in 2008.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Dat ze daar in duitsland maar een serieus tandje bijsteken.Heb mij ook de touer sports aangekocht(maandag) en ben precies een klein kind die verlangd naar zijn speelgoedje.Hopelijk gaat het wat sneller dan eind juni die de dealer mij verteld heeft.Man ,wat is die wagen een beauty.Hopelijk is er van al die roddels dat Opel brol is niet veel van waar,maar wat schoonheid betreft mag deze wagen gerust naast de audi en bmw vergeleken worden.En nu maar hopen dat GM niet failliet gaat.
Comment
Comment