Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part II)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door vinny1970 Bekijk Berichten
    Dat ze daar in duitsland maar een serieus tandje bijsteken.Heb mij ook de touer sports aangekocht(maandag) en ben precies een klein kind die verlangd naar zijn speelgoedje.Hopelijk gaat het wat sneller dan eind juni die de dealer mij verteld heeft.Man ,wat is die wagen een beauty.Hopelijk is er van al die roddels dat Opel brol is niet veel van waar,maar wat schoonheid betreft mag deze wagen gerust naast de audi en bmw vergeleken worden.En nu maar hopen dat GM niet failliet gaat.
    Gefeliciteerd Vinny,

De ST moet qua looks zeker niet onderdoen voor Mercedes, BMW of Audi
    Sterker nog, ik vind hem nog mooier dan een A4 Avant, C-klasse of 3-reeks break

Welke buitenkleur en velgen heb je gekozen?

Comment

• -Black sapphire
      -donkere getinte ruiten
      -18 duim lichtmetalen velgen 8jx18
      -gold pack(sight & light pack,mistlampen vooraan,park pilot navi dvd800,electronische handrem

-HP:130
      -Ben nog aan het twijfelen om het infinity sound systeem erbij te nemen,maar twijfel of dit echt zoveel geld waard is.

Comment

-Black sapphire
        -donkere getinte ruiten
        -gold pack(sight & light pack,mistlampen vooraan,park pilot navi dvd800,electronische handrem

-Ben nog aan het twijfelen om het infinity sound systeem erbij te nemen,maar twijfel of dit echt zoveel geld waard is.
        Over Infinity zeker niet twijfelen , geen vervormingen in klank zelfs niet met volume open

Comment

• Dealer heeft me laten weten dat ik eind mei mijn black beauty kan komen halen.
          Alleen spijtig dat ze de logo's er niet af willen doen.Hadden ze bij een nieuwe insignia gedaan op vraag van klant,en resultaat was dat ze het koffer helemaal opnieuw hadden moeten spuiten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pnoo Bekijk Berichten
            Alleen spijtig dat ze de logo's er niet af willen doen.Hadden ze bij een nieuwe insignia gedaan op vraag van klant,en resultaat was dat ze het koffer helemaal opnieuw hadden moeten spuiten.
            Hoe hebben ze dat gedaan, met hamer en beitel. Prutsers
            Opel Insignia Sport 2.0 cdti 118kw

Opel Vectra GTS 1.9 cdti 88kw
            Opel Astra Coupé 1.8 92kw
            Opel Zafira 1.8 85kw
            VW Golf III GTI 16v 2.0 110kw
            Mazda 323F 1.6 66kw
            Mazda 323 1.7 diesel 42kw
            Opel Manta B 1.6 55kw

Comment

-Black sapphire
              -donkere getinte ruiten

Edition, Sport of Cosmo?

Comment

• Infotainment DVD800

Weet iemand hoe je het Infotainment systeen een fabrieks reset kunt geven, bijvoorbeeld d.m.v. een toetsencombinatie?
                Het systeem is al enige dagen traag. Ik heb de stroom al een keer losgekoppeld (zekeringen) maar dat haalde niets uit. Ook heb ik de navigatie gewist (landen) en opnieuw weer ingelezen.

Comment

• Sport versie

Comment

• Is het mogelijk om bij tijdens het navigeren de stem uit te zetten?
                    Last edited by ; 02/05/2009, 13:26.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RW1969 Bekijk Berichten
                      Is het mogelijk om bij tijdens het navigeren de stem uit te zetten?
                      Ja in de opties geluid navigatie op "0" zetten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten
                        Ja in de opties geluid navigatie op "0" zetten.
                        Thx voor de tip, al had ik liever een aan/uit knop op het dasboard gehad.
                        Door een menu scrollen om tijdelijk de pratende "Goedele" uit te schakelen is mij iets te omslachtig.

Comment

• levering wagen

Als iemand de lijst wilt aanpassen , mijn wagen ( DaVe Bis ) is donderdag geleverd, tot nu
                          (+- 600 km gereden ) niets dan positief nieuws.

Of toch een klein opmerkingske mijn linker spiegel is niet stabiel ( bibbert ) zal eens langs de garage moeten om dit op te lossen.

PS Ik heb ook nog een vraag , kun je POI's toevoegen aan het navigatiesysteem ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RW1969 Bekijk Berichten
                            Thx voor de tip, al had ik liever een aan/uit knop op het dasboard gehad.
                            Door een menu scrollen om tijdelijk de pratende "Goedele" uit te schakelen is mij iets te omslachtig.
                            Je kan de dame ook het zwijgen opleggen door wanneer ze iets zegt aan de volumeknop van de radio te draaien.
                            1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                            2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                              Je kan de dame ook het zwijgen opleggen door wanneer ze iets zegt aan de volumeknop van de radio te draaien.
                              Klopt, maar je krijgt haar met de knop niet op volume lever "0", althans niet bij mij.

Comment

• Beige Avenue/Morrocano

Ga waarschijnlijk binnenkort ook een Insignia bestellen en ben nog aan't twijfelen over de kleur, zowel van buiten als van binnen.

Heeft daarom iemand foto's of ervaring met de BEIGE Avenue/Morrocano zetels? Mooi of toch wat stijlloos? Mijn dealer heeft er geen voorbeeld van staan. Had op forum al ergens gelezen dat deze zetels wat tegenvielen in't echt, zeker in vergelijking met de zwarte Avenue/Morrocano die wel goed meevallen.

Indien de beige toch meevallen, zal ik waarschijnlijk voor Metro & beige zetels + kibo wood kiezen. Metro en donkere zetels +kibo lijkt me wat donker maar kan ook wel. En anders toch Sovereign Silver met de zwarte zetels.
                                Insignia Metro 5 deurs (2009-2013)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirewiet Bekijk Berichten
                                  Ga waarschijnlijk binnenkort ook een Insignia bestellen en ben nog aan't twijfelen over de kleur, zowel van buiten als van binnen.

Heeft daarom iemand foto's of ervaring met de BEIGE Avenue/Morrocano zetels? Mooi of toch wat stijlloos? Mijn dealer heeft er geen voorbeeld van staan. Had op forum al ergens gelezen dat deze zetels wat tegenvielen in't echt, zeker in vergelijking met de zwarte Avenue/Morrocano die wel goed meevallen.

Indien de beige toch meevallen, zal ik waarschijnlijk voor Metro & beige zetels + kibo wood kiezen. Metro en donkere zetels +kibo lijkt me wat donker maar kan ook wel. En anders toch Sovereign Silver met de zwarte zetels.
                                  Chriske heeft een Metro met beige leder interieur.
                                  1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                  2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                                    Had die gezien en daarom terug gaan twijfelen over beige want vond het een zeer geslaagde combi: metro & beige vol-leder (goede keuze Chris ). Nu las ik elders op dit forum http://www.autoforum.be/showthread.p...kx#post3336073 dat het halfleder in beige tegenvalt en twijfel daarom tussen zwart en beige halfleer (volledig leer is wegens budget geen optie).
                                    Insignia Metro 5 deurs (2009-2013)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirewiet Bekijk Berichten
                                      Had die gezien en daarom terug gaan twijfelen over beige want vond het een zeer geslaagde combi: metro & beige vol-leder (goede keuze Chris ). Nu las ik elders op dit forum http://www.autoforum.be/showthread.p...kx#post3336073 dat het halfleder in beige tegenvalt en twijfel daarom tussen zwart en beige halfleer (volledig leer is wegens budget geen optie).
                                      Thx. Het is wel zo dat het beige leder wel enig onderhoud vraagt. Lichte verkleuring is onvermijdbaar (vb. van kledij, en dan vooral jeans). Ik was in het verleden al gewaarschuwd door Jackie. Met een beetje water en zeep is dit makkelijk te onderhouden, maar ik vrees dat bij het stoffen gedeelte dit een moeilijke klus zal worden. Het heeft allemaal zo zijn voor- en nadelen. Ik ben uiteindelijk voor het beige gegaan, omdat ik metro in combinatie met donkere zetels in zijn totaal te donker vond uitvallen.
                                      Succes met je keuze.

Comment

• opel eye

Zijn er forumgebruikers die al een insignia met opel eye in hun bezit hebben? Is dit een goede optiekeuze???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tom39 Bekijk Berichten
                                          Zijn er forumgebruikers die al een insignia met opel eye in hun bezit hebben? Is dit een goede optiekeuze???
                                          Nee en nee ...

nee dacht niet dat de optie al beschikbaar is
                                          nee, kun je je inbeelden dat die constant zegt dat je te snel rijdt!!!!

Comment

Working...
                                          X