Oorspronkelijk geplaatst door Pirewiet
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia (Part II)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ruiten van de Insignia zijn verduisterd. Foto's in het topic van mijn auto.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk BerichtenWou ik ook doen maar dealer zegt dat het niet nodig is als motor warm genoeg is. Op koude niet maar lijkt me logisch maar anders zeker af en toe eens doortrekken tot 4500.
Ook regelmatig eens terugschakelen om wat meer toeren te maken. Verbruik ZAL hoger zijn maar zou erna sneller en vlotter moeten zijn!
Verbruik voorlopig 8,6 (160pk diesel)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ironmangeorges Bekijk BerichtenIk 9,2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk BerichtenEn ik zit na 3000 km aan 7,4
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mili Bekijk BerichtenAll,
Ik weet ik ben net een klein kind dat op zijn speelgoed wacht.
Ik weet sinds vorige week maandag (27 april) dat mijn nieuwe auto de productieband reeds verlaten heeft en ik weet ook van vorige week donderdag dat mijn auto in event 48 staat (aankomst in het land van bestemming). Toch staat in de computer van mijn dealer dat de auto pas op 19/5 geleverd wordt. Dat wil zeggen van vorige week tot 19 mei zijn meer dan 3 weken. Heeft er iemand een verklaring hiervoor. Persoonlijk kan ik het bijna niet geloven dat een auto 3 weken in Tongeren blijft staan. Zijn er die bij opel Belgium werken er hier meer van weten of een verklaring voor hebben.
Een man vol ongeduld.
Mili
Vandaag van mijn garage vernomen dat mijn speeltje vorige week woensdag vanuit Rüsselsheim op transport richting Tongeren is gegaan. Hier is hij vandaag gearriveerd........welke route rijden die camions???
De verwachting is dat hij donderdag of vrijdag bij de dealer geleverd wordt. Dus ik hoop hem in de loop van volgende week te kunnen ophalen..., wat kunnen dagen lang duren.2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk
http://www.fabrieksbanden.nl
http://www.originelevelgen.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PepeBel4 Bekijk BerichtenVandaag de papieren van de leasemaatschappij gekregen.
Nummerplaat is gekend en tankkaart ontvangen.
Waarschijnlijk mag ik vrijdag of zaterdag de mijne gaan ophalen....eindelijk!
Volgens mij was je op de lijst de laatste nog te leveren die hem vorig jaar al besteld had.2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk
http://www.fabrieksbanden.nl
http://www.originelevelgen.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Baarsje Bekijk Berichtenwelke route rijden die camions???
Mvg,=================
2016 Skoda Octavia RS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Baarsje Bekijk BerichtenDat kun je wel zeggen; eindelijk! Hoe heb je het vol kunnen houden.
Volgens mij was je op de lijst de laatste nog te leveren die hem vorig jaar al besteld had.
Maar het is eigenlijk wel raar; de wagen is meer dan 5 maanden geleden besteld,
en was reeds na enkele weken in de garage.
Maar het maakt niet uit, maandag vertrek ik op vakantie naar Italië, dus ik zal hem al meteen
goed kunnen testen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PepeBel4 Bekijk Berichtenelke dag dit leuke forum lezen en véél werken
Maar het is eigenlijk wel raar; de wagen is meer dan 5 maanden geleden besteld,
en was reeds na enkele weken in de garage.
Maar het maakt niet uit, maandag vertrek ik op vakantie naar Italië, dus ik zal hem al meteen
goed kunnen testen!
Enkel bij de laatste is de software up-to-date ...
niet om je schrik aan te jagen maar hou er rekening mee zeker als je onmiddellijk op verlof gaat ermee!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk BerichtenHeb je DVD800?
niet om je schrik aan te jagen maar hou er rekening mee zeker als je onmiddellijk op verlof gaat ermee!
Ik heb mijn garage gevraagd om de laatste software te installeren.
Kunnen ze dit al? Of levert Opel die updates nog niet aan de garages?
Zelfs als het uitvalt kan je nog rijden, niet?
Ik ga via Duitsland naar Italië; snel even een garage daar binnen moest alles wegvallen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk BerichtenHeb je DVD800?
Momenteel, ik zal maar hout vasthouden, nog geen problemen ondervonden bij de DVD800.
Groeten,
Comment
-
parkpilot zijn parkeersensoren
park expert is een parkeerhulp om makkelijk te kunnen fileparkeren.
Mag ik vragen of het diesel of benzine wordt?
Ik heb dezelfde twijfel gehad maar vond de 2.0 benzine in de C5 maar krap aan genoeg vermogen hebben, eigenlijk te weinig. De 1.6 thp is helaas nog niet leverbaar in de C5.
Daarnaast konden de sportstoelen mij niet bekoren in de dynamique uitvoering. Met mijn 1.95m was de zitting te kort en prikte het voorste stuk van de stoel irritant in mijn been.
Wel vind ik de C5 de mooiste van de twee auto's.
Ik rijdt overigens nu in een insignia 1.6t met sportstoelen.
Maar als ik je een tip mag geven dan raad ik je een proefrit aan.
Na in beide auto's gereden te hebben is je keuze waarschijnlijk bekend.
Succes!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mili Bekijk BerichtenAll,
Ik weet ik ben net een klein kind dat op zijn speelgoed wacht.
Ik weet sinds vorige week maandag (27 april) dat mijn nieuwe auto de productieband reeds verlaten heeft en ik weet ook van vorige week donderdag dat mijn auto in event 48 staat (aankomst in het land van bestemming). Toch staat in de computer van mijn dealer dat de auto pas op 19/5 geleverd wordt. Dat wil zeggen van vorige week tot 19 mei zijn meer dan 3 weken. Heeft er iemand een verklaring hiervoor. Persoonlijk kan ik het bijna niet geloven dat een auto 3 weken in Tongeren blijft staan. Zijn er die bij opel Belgium werken er hier meer van weten of een verklaring voor hebben.
Een man vol ongeduld.
Mili
Comment
-
ik ben vandaag bij Citroën en Opel langsgeweest
het wordt al zeker een Diesel 2.0
Voor de prijs en korting zat ik bij Citroën het best, maar ik moet zeggen dat de afwerking bij Opel veel mooier is
Dus mijn besluit staat vast al twijfel ik nog tussen een ST Sport en Cosmo....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koby79 Bekijk Berichtenik ben vandaag bij Citroën en Opel langsgeweest
het wordt al zeker een Diesel 2.0
Voor de prijs en korting zat ik bij Citroën het best, maar ik moet zeggen dat de afwerking bij Opel veel mooier is
Dus mijn besluit staat vast al twijfel ik nog tussen een ST Sport en Cosmo....1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
Comment