Oorspronkelijk geplaatst door vinny1970
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia (Part II)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Eind vorige week teruggekeerd uit vakantie.
Superleuke auto, echt genoten van de heenreis en terugreis! (en van de vakantie)
Slechts 3 probleempjes kunnen ontdekken :
- 1x werkte de cruise control niet. Opgelost na stoppen, sleutel eruit en herstarten
- de AFL optie lijkt niet te werken. Hoe donker het ook was, zonder andere auto's in de buurt,
de 'pharen' gaan niet automatisch aan. In de handleiding las ik dat je deze optie moet activeren (2x drukken hendel richtingaanwijzer, maar het lukt me niet). Iemand enig idee?
- richtingaanwijzers gaan dubbel zo snel wanneer fietsendrager is aangesloten, waarschijnlijk foutje bij plaatsing door garage van de trekhaak. (gaat ook foutmelding branden op de boordcomputer bij aansluiten)
Woensdag even langs de garage om dit probleem te bekijken, tenzij er iemand raad voor me heeft?
Voor de rest niks dan lof voor de auto, en mijn verbruik lijkt ook goed beginnen mee te vallen.
Nu na 2500 km ligt het met wat autostrade erbij zo rond de 6.5 a 7.5 liter (CDTI, 130pk).
Comment
-
Volgende week dinsdag binnen voor update software ivm DVD800.
Uitvallen scherm,
Trage respons
10x herhalen van dezelfde instructie (bv versmalling van de rijbaan,....)
geluid uitvallen van richtingsaanwijzers
afspelen muziek van USB-stick: nummers worden na 10s afgebroken
start telkens terug van nummer 1
Hopelijk geeft het wat want vertrek op vakantie met de wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PepeBel4 Bekijk BerichtenEind vorige week teruggekeerd uit vakantie.
Superleuke auto, echt genoten van de heenreis en terugreis! (en van de vakantie)
Slechts 3 probleempjes kunnen ontdekken :
- 1x werkte de cruise control niet. Opgelost na stoppen, sleutel eruit en herstarten
- de AFL optie lijkt niet te werken. Hoe donker het ook was, zonder andere auto's in de buurt,
de 'pharen' gaan niet automatisch aan. In de handleiding las ik dat je deze optie moet activeren (2x drukken hendel richtingaanwijzer, maar het lukt me niet). Iemand enig idee?
- richtingaanwijzers gaan dubbel zo snel wanneer fietsendrager is aangesloten, waarschijnlijk foutje bij plaatsing door garage van de trekhaak. (gaat ook foutmelding branden op de boordcomputer bij aansluiten)
Woensdag even langs de garage om dit probleem te bekijken, tenzij er iemand raad voor me heeft?
Voor de rest niks dan lof voor de auto, en mijn verbruik lijkt ook goed beginnen mee te vallen.
Nu na 2500 km ligt het met wat autostrade erbij zo rond de 6.5 a 7.5 liter (CDTI, 130pk).
Verlichting : geen idee, bij mij werkt dat gewoon.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk BerichtenVolgende week dinsdag binnen voor update software ivm DVD800.
Uitvallen scherm,
Trage respons
10x herhalen van dezelfde instructie (bv versmalling van de rijbaan,....)
geluid uitvallen van richtingsaanwijzers
afspelen muziek van USB-stick: nummers worden na 10s afgebroken
start telkens terug van nummer 1
Hopelijk geeft het wat want vertrek op vakantie met de wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PepeBel4 Bekijk Berichten- de AFL optie lijkt niet te werken. Hoe donker het ook was, zonder andere auto's in de buurt,
de 'pharen' gaan niet automatisch aan. In de handleiding las ik dat je deze optie moet activeren (2x drukken hendel richtingaanwijzer, maar het lukt me niet). Iemand enig idee?Skoda Octavia 3 - 1.6 TDI - Topaz Bruin.
Comment
-
Is er mischien iemand die de gebruiksaanwijzing van de Opel CD NAV 500 al digitaal heeft. Ben nog steeds zeer benieuwd naar dat 2.5 D wat daar onder verstaan wordt.
Maw hoe dit eruit ziet. Mischien iemand met een cd NAV500 die een foto kan plaatsen over de navigatie schermen. Dus pijl, 2d en 2.5d.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hardhit Bekijk BerichtenHeb je soms de optie Opel Eye? Heb gelezen dat de optie voor het inschakelen van de 'pharen' niet werkt in combinatie met de Opel Eye.
Comment
-
Staan je lichten in de automatische stand of heb je ze zelf aangezet? Ik dacht dat het enkel werkte als je hem in de automatische stand laat staan. Bij mij werkt het ook gewoon goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk BerichtenStaan je lichten in de automatische stand of heb je ze zelf aangezet? Ik dacht dat het enkel werkte als je hem in de automatische stand laat staan. Bij mij werkt het ook gewoon goed.
Ik vermoed dat het een probleem is; woensdag na afspraak in de garage zal ik weten
Comment
-
USB MP3 vraagje.
Na uitvoerig testen en veranderen ben ik uiteindelijk tevreden over de USB mogelijkheden.
Echter als je de USB stick al gebruikt hebt in je wagen, achteraf nieuwe albums (incl m3u) toevoegt ... dan komen die afspeellijsten achteraan in de lijst te staan maw niet alfabetisch .
Iemand ook deze ervaring of eventuele oplossing ? Door bijv het "USB-geheugen" te resetten op een of andere manier zodanig dat het DVD800 opnieuw alles netjes inleest.
Comment
-
Goed en slecht nieuws
Eerst beginnen met het goede, auto zal toch een stuk vroeger in de garage zijn dan hun eerste inschatting, dus woensdag is hij binnen.
Nu het slechte nieuws: mijn leasing vervalt pas eind juli, hoe klote kan dat zijn.
Weten dat je auto (allez van de leasing) daar staat en niet mogen mee rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bjodes Bekijk BerichtenEerst beginnen met het goede, auto zal toch een stuk vroeger in de garage zijn dan hun eerste inschatting, dus woensdag is hij binnen.
Nu het slechte nieuws: mijn leasing vervalt pas eind juli, hoe klote kan dat zijn.
Weten dat je auto (allez van de leasing) daar staat en niet mogen mee rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hellas Bekijk BerichtenIs het scherm ondertussen bij jou al uitgevallen? Is er al een update beschikbaar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk BerichtenNormaal laadt hij de lijst automatisch op. Dat doet hij toch bij de Blackberry's en de Samsung S8300 die ik er op ingesteld heb
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Patjenator Bekijk BerichtenIs er mischien iemand die de gebruiksaanwijzing van de Opel CD NAV 500 al digitaal heeft. Ben nog steeds zeer benieuwd naar dat 2.5 D wat daar onder verstaan wordt.
Maw hoe dit eruit ziet. Mischien iemand met een cd NAV500 die een foto kan plaatsen over de navigatie schermen. Dus pijl, 2d en 2.5d.
2D: van boven, naar t noorden.
2D: van boven, in rijrichting ( de kaart draait dus mee, 2.5D?).
Als je de kaartweergave gebruikt krijg je en pop-up wanneer er een routeaanduiding wordt gegeven (indien geselecteerd).
Keuze kaart orientatie
Keuze navigatieweergave
In rijrichting
Op het noorden
In rijrichting kaart/pijl weergave
Pijlweergave
Lijst gekoppelde telefoons
Het CD500 navi systeem
Nog eentje waar de auto wordt gestart.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PepeBel4 Bekijk BerichtenZe staan in de automatische stand.
Ik vermoed dat het een probleem is; woensdag na afspraak in de garage zal ik weten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Don Bekijk BerichtenGeef ons zeker een update ivm AFL hier als je terug bent van de garage... Thx!
Comment
Comment