Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ja ongeveer 5seconden zwart scherm en ging daarna terug aan.
Laat u iets weten over de update i.z. DVD800. Ik geloof dat jij naar Gman Brasschaat gaat zeker. Ik ga nu ook daar aangezien Gman Deurne de deuren heeft gesloten.
Stond bij mij ook niet standaart ingeschakeld , contact opzetten en tijdens de controle 3 sec aan groot licht hendel trekken en hoor je signaal en knippert licht AFL(led) . Als je nadien contact opzet dan hoor je telkens het signaal en knippert het dashbordlichtje 4x van de AFL.
Hey Thx!
Waarom staat zoiets niet in de manual van de auto, of lees ik erover?
Ik denk dat het werkt nu!
Even wachten tot het volledig donker is en dan zal ik het eens even op een donker landweggetje gaan testen
Hey Thx!
Waarom staat zoiets niet in de manual van de auto, of lees ik erover?
Ik denk dat het werkt nu!
Even wachten tot het volledig donker is en dan zal ik het eens even op een donker landweggetje gaan testen
graag gedaan , daar dient dit forum voor.
Als je dezelfde manual als ik heb dan heb je erover gelezen , maar er staat wel niet in dat je aan de hendel moet trekken TIJDENS het controleren van het systeem . Om terug uit te schakelen . Hendel intrekken en contact op zetten
graag gedaan , daar dient dit forum voor.
Als je dezelfde manual als ik heb dan heb je erover gelezen , maar er staat wel niet in dat je aan de hendel moet trekken TIJDENS het controleren van het systeem . Om terug uit te schakelen . Hendel intrekken en contact op zetten
Aaah inderdaad. Dat heb ik dus eindeloos geprobeerd, maar telkens na de 'bezig met controle'
Nu heb ik de indruk dat bij mij voorlopig dus enkel de 'standaardverlichting' heeft gewerkt. Dus niet die 7 verschillende standen afhankelijk van de omstandigheden? En ik vond het nu al zo'n lekker zicht hebben 's nachts
Weer een nieuwe update. We zitten al aan 94 bestelde/ontvangen Insignia's. De lijst blijft bijna elke dag aangroeien.
Wie staat er nog niet op de lijst? Eventjes aanvullen aub? Er zijn op dit forum verschillende Insignia-bestellers & eigenaars die zich zeker nog niet hebben toegevoegd aan de lijst. Gelieve dit aub eventjes in orde te maken. Zo kunnen we op naar de 100 .
Wij wachten allemaal op foto's van de geleverde wagens dus aub op "Mijn duitse auto" een nieuwe thread aanmaken, alle info van je wagen meegeven en wat mooie foto's posten. Wij wachten allemaal vol ongeduld en willen graag dat er op één volledige pagina alleen maar Insignia's staan. Zou leuk zijn .
Geleverd + datum - 2 weken : Indien later geleverd dan verwacht + datum + aantal weken vertraging Geleverd + datum - 2 weken : indien vroeger geleverd dan verwacht + datum + aantal weken vroeger
Weer een nieuwe update. We zitten al aan 95 bestelde/ontvangen Insignia's. De lijst blijft bijna elke dag aangroeien.
Wie staat er nog niet op de lijst? Eventjes aanvullen aub? Er zijn op dit forum verschillende Insignia-bestellers & eigenaars die zich zeker nog niet hebben toegevoegd aan de lijst. Gelieve dit aub eventjes in orde te maken. Zo kunnen we op naar de 100 .
Wij wachten allemaal op foto's van de geleverde wagens dus aub op "Mijn duitse auto" een nieuwe thread aanmaken, alle info van je wagen meegeven en wat mooie foto's posten. Wij wachten allemaal vol ongeduld en willen graag dat er op één volledige pagina alleen maar Insignia's staan. Zou leuk zijn .
Geleverd + datum - 2 weken : Indien later geleverd dan verwacht + datum + aantal weken vertraging Geleverd + datum - 2 weken : indien vroeger geleverd dan verwacht + datum + aantal weken vroeger
Laat u iets weten over de update i.z. DVD800. Ik geloof dat jij naar Gman Brasschaat gaat zeker. Ik ga nu ook daar aangezien Gman Deurne de deuren heeft gesloten.
Iemand ook deze ervaring of eventuele oplossing ? Door bijv het "USB-geheugen" te resetten op een of andere manier zodanig dat het DVD800 opnieuw alles netjes inleest.
Even alles van je usb op de harde schijf van je computer zetten, de usb formateren en alles weer naar op je usb zetten. Laat me ff weten of dat gelukt is.
Volgende week dinsdag binnen voor update software ivm DVD800.
Uitvallen scherm,
Trage respons
10x herhalen van dezelfde instructie (bv versmalling van de rijbaan,....)
geluid uitvallen van richtingsaanwijzers
afspelen muziek van USB-stick: nummers worden na 10s afgebroken
start telkens terug van nummer 1
Hopelijk geeft het wat want vertrek op vakantie met de wagen.
Zijn er software release notes van de Insignia en hoe is daar aan te komen?
Ik ben benieuwd wat de laatste software versie is en of dit in het infotainment systeem DVD800 uit te lezen is.
De camera van m'n telefoon stond verkeerd ingesteld kwam ik thuis achter... Hier alsnog de foto's.
2D: van boven, naar t noorden.
2D: van boven, in rijrichting ( de kaart draait dus mee, 2.5D?).
Als je de kaartweergave gebruikt krijg je en pop-up wanneer er een routeaanduiding wordt gegeven (indien geselecteerd).
Keuze kaart orientatie
Keuze navigatieweergave
In rijrichting
Op het noorden
In rijrichting kaart/pijl weergave
Pijlweergave
Lijst gekoppelde telefoons
Het CD500 navi systeem
Nog eentje waar de auto wordt gestart.
THomas super bedankt...........is wel duidelijk zo. Toch wel netjes zo. Beter als ik verwacht had. En wie weet met nieuwe updates komt er nog eens 3d. Belangrijkste is nu dat mijn insignia er over 4 weken is........
THomas super bedankt...........is wel duidelijk zo. Toch wel netjes zo. Beter als ik verwacht had. En wie weet met nieuwe updates komt er nog eens 3d. Belangrijkste is nu dat mijn insignia er over 4 weken is........
Nogmaals bedankt voor de foto's...
Graag gedaan!
En hopelijk komt er ooit nog een andere navigatie stem..... Die stem is namelijk echt verschrikkelijk...
Ik heb sinds vorige week mijn Opel Insignia. Super auto!
Ik had een vraagje in verband met het verbruik. Is het normaal dat dit momenteel gemiddeld op 9.2 l ligt?
Voor een 160pk diesel is dit nogal fors inderdaad. Maar het hangt ook heel erg af van je ritten. Met mijn 1.6t heb ik nu 9.3l/100km staan maar wel met gemiddeld 75 km/h en dus behoorlijk veel snelwegkm erbij. Als jij met alleen snelweg dit verbruik hebt is het inderdaad niet best. Als je alleen in de stad hebt gereden is het weer wel een mooi verbruik lijkt me ik ga dan snel naar de 11,5l/100km.
ps. zet je auto ook in de lijst die te vinden is op de vorige pagina.
Weer een nieuwe update. We zitten al aan 95 bestelde/ontvangen Insignia's. De lijst blijft bijna elke dag aangroeien.
Comment